• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW#186 - Herrie in het Bos

DeletedUser23442

Gast
Hij weet dat hij de volgende deadline sterft

Ah dat bedoel je Yde. Hmm beetje dubbelzinnig geformuleerd. Kan idd betekenen wat jij zegt, maar je kan het ook anders lezen, dat het gewoon een soort ouderwets Nederlands ( of Belgs) is..

Maar laten we in geval van twijfel inderdaad maar jouw uitleg aanhouden voor de veiligheid.
Wat betekent dat mijn lijstje ook niet zoveel meer zegt en we gewoon nog steeds niemand echt kunnen gaan vertrouwen D:
 

DeletedUser23442

Gast
Laatste stuk is wel erg ver gezocht, zo ver denkt niemand na hier.
Stiekeme lieveling is altijd een stuk gevaarlijker dan wanneer er bekend is dat iemand gelievelingd is.

En "er is/komt geen lieveling" is nog weer sterker dan als gewoon niemand er aan dacht
 

DeletedUser

Gast
Ik dacht dat een lieveling maar 1 x kon voorkomen, om die reden was ik er dus blij om dat het eruit was. Nu dankzij Kyra en/of Ilja weet ik dat dit vaker kan en ben ik dus minder blij. Het staat ook nergens bij regels of uitleg ofzo geloof ik.
 

latdekat

Harpij
Kyra stuurde mij net een berichtje om te vragen wat, maar netwerken is verboden, niet slim denk ik zo

Anders had ik al lang beginnen netwerken
He wat is dat een toevallige bijkomstigheid zeg. Anders had je vast en zeker alles verteld aan iedereen, maar wat wil je nu bereiken met het vertellen over je beloning? Bewijzen dat je niet slecht bent ofzo? Want met deze vage argumenten vertrouw ik je niet echt.

Een van de enige posten die me is opgevallen. Eerst vertelt Graecus dat Kyra een fout heeft begaan enzo, en dan valt Heart Graecus meteen aan. Alsof Heart Kyra wilde verdedigen door Graecus zwart te maken, zonder echt veel redenen te hebben om dit te doen. Als ik dan ook naar de stem zonder uitleg van Kyra kijk, dan geloof ik best dat Yde gelijk kan hebben als hij zegt dat de wolven Heart mss hebben gelyncht.

Stiekeme lieveling is altijd een stuk gevaarlijker dan wanneer er bekend is dat iemand gelievelingd is.

En "er is/komt geen lieveling" is nog weer sterker dan als gewoon niemand er aan dacht

Wel, misschien. Nu zijn we allemaal weer gaan roepen dat het wss toch het geval kan zijn. Dus in dit geval niet echt.
 

DeletedUser23442

Gast
Ik dacht dat een lieveling maar 1 x kon voorkomen, om die reden was ik er dus blij om dat het eruit was. Nu dankzij Kyra en/of Ilja weet ik dat dit vaker kan en ben ik dus minder blij. Het staat ook nergens bij regels of uitleg ofzo geloof ik.
Ik neem het je ook biet kwalijk dat je je mss vergist hebt hoor. Maar wat me vooral opviel was dat je zelfs nadat kyra het aan je had uitgelegd nog aan je standpunt vast bleef houden.

Wel, misschien. Nu zijn we allemaal weer gaan roepen dat het wss toch het geval kan zijn. Dus in dit geval niet echt.
Dat een plan (achteraf) mislukt (is) betekent niet dat dit niet een plan kon zijn
 

DeletedUser

Gast
Lekker meelopen, maar momenteel vind ik dat Ydeger een sterkte theorie heeft met dat de wolven Heart gelyncht hebben, wat de Heartstemmers in mijn ogen dus ook verdacht maakt.
 

DeletedUser23442

Gast
Hmm. Bij nader inzien toch te veel twijfels bij Jivi om echt te willen lynchen. Zn verdediging is niet denderend maar de verdenkingen ook niet. Daar kwam bij dat ik dit nog eens zag:

<quoten doet moeilijk maar stem van jivi op zichzelf>

Heart ging op dat moment toch wel dood. Mss dat gewoon meelopen op heart voor een wolf op dat moment veel logischer zou zijn

En hier zou ik mn post verder willen vullen met wie/wat ik nog wel verdenk maar ik zie steeds meer stemmen op Kyra binnen komen.
Zijn daar ook argumenten voor of mis ik iets?
 

DeletedUser21575

Gast
Lekker meelopen, maar momenteel vind ik dat Ydeger een sterkte theorie heeft met dat de wolven Heart gelyncht hebben, wat de Heartstemmers in mijn ogen dus ook verdacht maakt.

Misschien ken je mij nog niet goed genoeg.. maar ik ben geen meeloper. Als ik een stem zet heb ik daar voldoende reden voor.
 

DeletedUser23442

Gast
Misschien ken je mij nog niet goed genoeg.. maar ik ben geen meeloper. Als ik een stem zet heb ik daar voldoende reden voor.
Je hebt dus een goede reden :O
Spannend, maar vroeg genoeg in het spel om de gok te nemen om je te vertrouwen.

Kyraco

Mocht het fout zijn heb je wss wel een probleem :p maar dat snap je wss wel
 

DeletedUser9104

Gast
Of heart nou wel of niet aan zijn medewolven heeft verteld dat hij doodging, dat maakt de mensen die op heb stemde nog geen wolven. Jullie vergeten dat hij zich ook verdacht gedroeg in het topic. Hij is niet achterlijk en ik denk dat hij heel bewust dat heeft gedaan om de andere wolven te beschermen.

Graag zou ik wel een argumentatie horen Nissassa, gezien ik Kyra ook wel verdacht vind, maar ik vraag me af waar je zo overtuigd door bent. Gezien netwerken niet mag dit potje.
 

DeletedUser20542

Gast
Of heart nou wel of niet aan zijn medewolven heeft verteld dat hij doodging, dat maakt de mensen die op heb stemde nog geen wolven. Jullie vergeten dat hij zich ook verdacht gedroeg in het topic. Hij is niet achterlijk en ik denk dat hij heel bewust dat heeft gedaan om de andere wolven te beschermen.

Graag zou ik wel een argumentatie horen Nissassa, gezien ik Kyra ook wel verdacht vind, maar ik vraag me af waar je zo overtuigd door bent. Gezien netwerken niet mag dit potje.
Als iemand zich verdacht gedraagt, gaat zeker Kyra daar niet zonder verdere uitleg op stemmen. De enige opmerking die over Heart was gemaakt, was een zinnetje van Jas. Dan ga je (zeker in een niet-netwerkkom) toch niet een lege stem neerzetten? Dat klopt gewoon niet.
 

latdekat

Harpij
Een van de enige posten die me is opgevallen. Eerst vertelt Graecus dat Kyra een fout heeft begaan enzo, en dan valt Heart Graecus meteen aan. Alsof Heart Kyra wilde verdedigen door Graecus zwart te maken, zonder echt veel redenen te hebben om dit te doen. Als ik dan ook naar de stem zonder uitleg van Kyra kijk, dan geloof ik best dat Yde gelijk kan hebben als hij zegt dat de wolven Heart mss hebben gelyncht.

Zoals hier dus al gezegd, verdedigt Heart Kyra zonder duidelijke reden. En Heart was dus wolf. Ook zet Kyra een stem zonder argumentatie neer, terwijl er nog geen eerdere echte argumentatie was geplaatst. Kyra dus.

Ik bedoelde dat ik in dit geval een meeloper ben met de Theorie.

Theorie met een hoofdletter? Wauw. :p
 
Bovenaan