• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW#186 - Herrie in het Bos

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Deadline 2 - Nacht 1

Heartlion Lynch
Zijn rol:
Wolf - Saboteur
Elke nacht kan jij naast de lunch ook 1 speler + rol doorgeven. Als dit klopt, zal deze speler die nacht zijn rolkrachten niet kunnen gebruiken. Als dit een even nacht is, geldt dit ook voor alle volgende even nachten. Is dit een oneven nacht, geldt dit ook voor alle volgende oneven nachten. 0 telt als even.
Daarnaast ben je een gewone wolf en kan je gewoon lunchen. Ook heb je een lieveling uit te kiezen tijdens nacht 2.

Kyraco -> Heartlion
Ilja -> Heartlion
Nissassa -> Heartlion
Jaspenia -> Heartlion
Graecus -> Heartlion

Neusje -> Kyraco
Graecus -> Kyraco
Heartlion -> Graecus
Ydeger -> Ydeger
Latdekat -> Latdekat
Jivilium -> Jivilium

Graecus Lunch
Jouw rol:
Hert - Wreker
Op de eerste dag kan je 3 dieren doorgeven. Op het moment dat 1 van deze 3 dieren sterft, zal je een beul worden. Info daarover volgt bij het sterven van je dierbaar dierenvriendje.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Gast
Wel mooi, de dood van heartlion heeft wel gezorgd dat er nu geen lieveling is, dus goed gedaan stemmers van Heartlion, ook al was het een beetje gokkend..
 

DeletedUser23442

Gast
Bij mij komt nu direct Lat naar boven als medewolf
Quotes en argumenten komen eraan
 

DeletedUser9104

Gast
Ik denk niet dat het uitgemaakt had tbh. Gezien er ook dankzij gekko sowieso een slechtje zou sterven en waarschijnlijk hebben wij nu onze lynch van vanavond opgeofferd aan iemand die sowieso al dood ging. Anders was er naast Heartlion nog een slechtje gestorven lijkt mij?

Edit:

Of Rabbid faalt. Dat is ook altijd een prima mogelijkheid. (no offence)
 

DeletedUser

Gast
Of Rabbid is het vergeten? Lijkt me raar dat een slechtje dat via lynch doodgaat niet ook doodgaat door het zwaard... dat zou wel heel makkelijk zijn om de slechtjes een voordeel te geven..

E: Want hoe kun je nu 2 x sterven?
 

latdekat

Harpij
Als random hetzelfde slechtje sterft als door de lynch, veronderstel ik dat er geen twee sterven. Trouwens, mooie lynch, alhoewel ik dus denk dat die niet veel geholpen heeft. Maar Jas, je doet maar. Ik dacht gewoon niet dat Heart slecht was, puur doordat hij Graecus lyncht.
 

DeletedUser21204

Gast
Heb je niet aangegeven, was eens je reactie testen, rabs weet niets en dat houden we el zo

Rabs weet niets en als ik mijn post verwijder zeker niet, maar dat mag je niet doen, srry, rabs ik zal het je wel doorsturen als je het niet vertrouwd

Ik denk heus wel na, alleen op een andere manier, hoe kan ik ze laten denken dat ik niet nadenk, juist door effectief niet na te denken, maar voor zoiets zou ik wel nadenken en, denk na, welke rollen stuurt een beul in, vos wolf en nog een rol, slechtjes sterven er namelijk zeker

Gast, als jij het in het topic zet, denk je dan dat Rabbid nog niets weet? Daarbij wou ik ofc weten of ik dood was of niet. En ik had sws geen zin in allemaal gezeik, had per ongeluk een pm gestuurd dus dan vraag ik ff aan Rabbid wat ermee gaat gebeuren he.

Verder, kan je dan eens overwegen om niet na te denken? Wie weet helpt dat.
 

DeletedUser23442

Gast
Bij mij komt nu direct Lat naar boven als medewolf
Quotes en argumenten komen eraan
Hmm sorry. Blijkbaar waren zn posts toch anders dan in mn gedachten en heb ik me dingen verkeerd herinnerd kom ik bij tetuglezen achter.

Dus vergeet mn opnerking voorlopig maar. Neemt niet weg dat mensen die vroeg (als 1e/2e op heart gestemd hebben redelijk naar goed neigen en mensen die al snel die lynch (richting) probeerden te stoppen en die op het laatst meeliepen op heart een klein beetje verdacht worden.

Wat ik moet denken over mensen die op zichzelf stemden weet ik nog niet zeker, maar ze neigen de positieve kant op (indien ze dit al vroeg deden iig) want op jezelf stemmen is niet echt een manier om heart proberen te redden

E. Toch weer een beetje gevonden wat ik herinnerde over lat. Zie volgende post
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Ik ben iig blij dat je er nog bent Kyra, heb liever dat je in het spel sterft of als goedje (als je dat zou zijn) overleeft dan door een foutje.
 

DeletedUser9104

Gast
Ik weet niet wat ik aan moet met degene die op zichzelf gestemd hebben. Over het algemeen doen slechtjes dat niet, maar aan de andere kant is het ook uitermate dom. Gelukkig heeft het nu geen vervelende gevolgen gehad, maar als er komende avond niemand heel verdacht is en iemand stemt op zichzelf, dan kan diegene ook een stem van mij verwachten. Beter stem je dan random. Dat is minder erg dan op jezelf en vervolgens onbedoeld lynch worden.
 

DeletedUser

Gast
Beter stem je dan random. Dat is minder erg dan op jezelf en vervolgens onbedoeld lynch worden.

- Waarom stem je op die persoon?
- Je hebt met je stem een goedje gedood, waarom zouden we jou vertrouwen?
- Wat was je reden om niet op een ander te stemmen?

Wel als ik niet weet op wie ik moet stemmen, hoe moet ik deze bovenstaande vragen dan beantwoorden na een random stem?

Want 9 van de 10 x ben je dan de volgende op basis van je foute stem.
 

DeletedUser9104

Gast
Lieverd, geloof me. In het verleden was het heel normaal dat iemand die op zichzelf stemde lynch werd. Dus vandaar dat ik het zeg. Verder ben ik iemand die liever random stemt en/of een inactiefje.
 

DeletedUser23442

Gast
Mijn bovenstaande theorie toegepast op de praktijk:

Kyraco -> Heartlion
Stemde na mijn eerste verdenkende opmerking direct op Heart. Neigt imo naar niet-slecht

Ilja -> Heartlion
Kwam als 2e met die stem toen hij nog niet heel duidelijk lynch zou worden. Neigt naar goed

Nissassa -> Heartlion
Kwam pas later ook op heart, maar zo vroeg/snel dat het als meeloopstem mss wel erg vroeg en gevaarlijk was. Met 1 stem op een zichzelf stemmer had hij heart al bijna kunnen redden
Dus iets meer twijfel maar neigt toch ook erl naat de goede kant

Neusje -> Kyraco
Valt niets zinnigs over te zeggen

Ydeger -> Ydeger
Deed dit al voor de eerste stem op heart. Lijkt me voor een slechtje wat gevaarlijk. Dus verdenk ik ook jiet zo direct

Latdekat -> Latdekat
Zelfde als jivi hieronder + dat hij heart nog minimaal probeerde te verdedigen in die post. Maar of dat nou juist wolfs is of te risicovol/opvallend voor een wolf weet ik niet zeker

Jivilium -> Jivilium
Stemde pas op zichzelf toen de lynch al heel duidelijk was en daar niets meer aan kon veranderden. Imo een van de meest verdachte
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23442

Gast
Ik weet niet wat ik aan moet met degene die op zichzelf gestemd hebben. Over het algemeen doen slechtjes dat niet, maar aan de andere kant is het ook uitermate dom. Gelukkig heeft het nu geen vervelende gevolgen gehad, maar als er komende avond niemand heel verdacht is en iemand stemt op zichzelf, dan kan diegene ook een stem van mij verwachten. Beter stem je dan random. Dat is minder erg dan op jezelf en vervolgens onbedoeld lynch worden.
Niet echt mee eens. Op jezelf stemmen op deze manier en random stemmen zijn beide manieren om er makkelijk vanaf te komen als je het even niet weet. Dan liever dat je zelf het risico loopt door deze stem dan een random mss wel onschuldig ander persoon die er niets aan of tegrn kan doen/zeggen. Dan verpest je het spel iig voor jezelf ipv een ander :)
 

DeletedUser18363

Gast
Ik weet niet wat ik aan moet met degene die op zichzelf gestemd hebben. Over het algemeen doen slechtjes dat niet, maar aan de andere kant is het ook uitermate dom. Gelukkig heeft het nu geen vervelende gevolgen gehad, maar als er komende avond niemand heel verdacht is en iemand stemt op zichzelf, dan kan diegene ook een stem van mij verwachten. Beter stem je dan random. Dat is minder erg dan op jezelf en vervolgens onbedoeld lynch worden.
Hoe is op jezelf stemmen erger dan random? Het hele idee is dat je op verdachte mensen, op het moment dat er geen verdachte mensen zijn of wanneer je de tijd niet had om de hele zooi te lezen is een zelfstem gewoon fair.
 
Bovenaan