• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #195 - Just a normal one

DeletedUser22926

Gast
Het eerste potje in 2 jaar ofzo dat ik meedoe en de goedjes winnen op dag 2. Denk dat ik maar ga stoppen aangezien het unfair is voor de tegenpartij om constant te moeten verliezen door mij :(
Je was wel echt da real mvp inderdaad echt artifex had de balance gewoon op jou moeten afstemmen niet op de rollen x)
 

Genius0615

Erinys
Ja ofc zonder mij hadden we niet gewonnen, ik ben er dan ook volledig van overtuigd dat Neus dag 1 lunch moest zijn en dat ik het door grondig te orakelen doorhad en er een stokje voor stak.
 

DeletedUser18363

Gast
Tis bijna traditie he, gelukkig was daar Krankpiet om de kogel op te vangen
 

DeletedUser9104

Gast
Kyra. Ik snap dat het niet leuk is om zo te verliezen, maar in plaats van overal te gaan ranten kun je ook denken dat wij als goedjes gewoon damn veel geluk hadden.
 

DeletedUser23442

Gast
Sigh, heeft iedereen dit potje als bijrol MoonMonkey?

Zeggen dat je het al die tijd al goed had of zeggen dat je verlies onterecht was x)
 

DeletedUser

Gast
Ik zie alleen Kyra zeggen dat de goedjes wonnen door geluk en Nissassa daar tegenin gaan.

E: 'Moonmonkey' zou wel een grappige trollbijrol zijn. En dan mag je alleen maar counterstemmen plaatsen.
 

DeletedUser21356

Gast
Wat ik postte was echt serieus oprecht en niet ter verdediging van Kyra. x)
 

DeletedUser22926

Gast
Ik baseerde mn priestering ook totaal niet op die verdediging die ik niet eens zag dus idk wat deze discussie is x)
 
Bovenaan