• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #195 - Just a normal one

DeletedUser25006

Gast
Nacht 2.1

Vanavond vertelde Guus Meeuwis mij na zijn concert het kort te houden, want we moeten samen nog een pilsje doen.

Neus werd last minute tot lynch gestemd.

Er is geen lunch.

Burger
 

Genius0615

Erinys
Ik vraag me nu af of de wolf heel de tijd beschermde mensen luncht (aka Joel en heart), of dat hij inactief is (in dat geval lijkt het me Rabbid)
In het eerste geval lijkt de wolf me redelijk onervaren aangezien hij na de claim van Heart + de claim van mij wel door zou moeten hebben dat Heart beschermd zou worden
 

DeletedUser9104

Gast
Ik denk dat Rabbid de beste gok is.
Gezien alleen een domme wolf heart als lunch in zou sturen en dan zijn stem last minute nog veranderen naar Neus, maar niet de lunch aanpast.
 

DeletedUser25006

Gast
Extra2: 2 dagen inactief (dus 2 dagen geen stem) is inactiviteitsdood

Volgens mijn mooie tabel in word waarin ik de stemmen bij hou is het zo dat Rabbid twee dagen geen stem heeft uitgebracht (nacht 1 en 2).

Gezien mijn bovenstaande regel valt Rabbid dood neer aan de inactiviteitsdood.

ketterse wolf

Kortom, de goedjes winnen!

Totaal overzicht rollen:
1. Nissassa =Jager V1
2. Kyra = Gewone wolf
3. Dasios = Burger
4. Jasper = Burger
5. Dons = Bengel V1
6. Lat = Jager V1
7. Gekko = Gewone wolf
8. Heart = Priester
9. Rabbid = Ketterse wolf
10. Graecus = burger en prediker
11. Genius = Bengel V2
12. Neus = Burger
13. Ilja = Burger
 

DeletedUser23442

Gast
Rabbid is de enige van wie ik niet overtuigd ben dat die goed is

E.
xD

nice ninja
 

DeletedUser22926

Gast
hahahaha that ninja

gg, sorry neus in de hurry hadden we een keuze moeten maken want genius leek opeens goed x)
 

DeletedUser21575

Gast
Dan zat ik nog erg goed met Kyra en Gekko als wolven x). Duidelijk dus waarom Kyra zo bleef bashen :O Ik had ze door!
De enige reden waarom ik op Lat schoot terwijl ik beide (Lat en Kyra verdacht) was omdat Kyra muizenval claimde en lat jager. Wat me echt super onwaarschijnlijk leek. Maar het kwam nog goed uit. Erg fijn om te zien dat een aantal mensen wel goed opgelet hadden en achter Kyra aan gingen na mijn dood. GG guys!
 

DeletedUser21204

Gast
Wel, dat is het snelste potje WvW dat ik ooit gespeeld heb.
Oh well, ben er wel blij mee. Dit was vanaf het begin niets :x
Sowieso, Gekko verdedigde mij daar niet, we waren het gewoon eens mbt Graecus, dat had niets met onze rollen te maken.
Dusja, goed gedaan dat jullie daar random 2 wolven op dood kregen.
En de 3e dan inactiefdood valt...
Blij dat t klaar is, kunnen we verder enzo.
 

Genius0615

Erinys
Het eerste potje in 2 jaar ofzo dat ik meedoe en de goedjes winnen op dag 2. Denk dat ik maar ga stoppen aangezien het unfair is voor de tegenpartij om constant te moeten verliezen door mij :(
 

DeletedUser21204

Gast
Dan zat ik nog erg goed met Kyra en Gekko als wolven x). Duidelijk dus waarom Kyra zo bleef bashen :O Ik had ze door!
De enige reden waarom ik op Lat schoot terwijl ik beide (Lat en Kyra verdacht) was omdat Kyra muizenval claimde en lat jager. Wat me echt super onwaarschijnlijk leek. Maar het kwam nog goed uit. Erg fijn om te zien dat een aantal mensen wel goed opgelet hadden en achter Kyra aan gingen na mijn dood. GG guys!

Gast, rot toch op x)
 

DeletedUser18363

Gast
Wel, dat is het snelste potje WvW dat ik ooit gespeeld heb.
Oh well, ben er wel blij mee. Dit was vanaf het begin niets :x
Sowieso, Gekko verdedigde mij daar niet, we waren het gewoon eens mbt Graecus, dat had niets met onze rollen te maken.
Dusja, goed gedaan dat jullie daar random 2 wolven op dood kregen.
En de 3e dan inactiefdood valt...
Blij dat t klaar is, kunnen we verder enzo.

Jij kan goed tegen je verlies zeg x)
 

DeletedUser22926

Gast
Wel, dat is het snelste potje WvW dat ik ooit gespeeld heb.
Oh well, ben er wel blij mee. Dit was vanaf het begin niets :x
Sowieso, Gekko verdedigde mij daar niet, we waren het gewoon eens mbt Graecus, dat had niets met onze rollen te maken.
Dusja, goed gedaan dat jullie daar random 2 wolven op dood kregen.
En de 3e dan inactiefdood valt...
Blij dat t klaar is, kunnen we verder enzo.
Ik gooide alleen met dat water omdat ik bang was weer te gaan tunnellen op jou vanwege de logs enzo x) dus ik dacht dan verspil ik daar geen moeite meer aan en ik vind kyra het meest verdacht. bovendien begon mn tijd te dringen voor de ketter.
 

DeletedUser21575

Gast
Jij kan goed tegen je verlies zeg x)
Echt hè? Zelfs nu alle feiten op tafel liggen is het nog steeds 'luck' dat ik toevallig alles goed geïnterpreteerd had.

E: Okay ik houd wel op.
Maar jammer van het wolven team ja. Gelukkig dat Gekko nog last minute een lunch instuurde anders was er niet eens een lunch geweest deze pot.
 
Bovenaan