• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #195 - Just a normal one

DeletedUser27427

Gast
ooooh ik dacht altijd dl 23:30 nu lol niet goed gelezen
Sorry, dat dacht ik ook.
Gezien de activiteit om te janken is en er geen lunch was is/ zijn de overige wolfjes waarschijnlijk inactief. Een andere mogelijkheid is dat de lunch is tegengehouden en er een wolf tussen de veelposters zit die geen aandacht wil vestigen op het ontbreken van de lunch. Gezien niemand daar nog wat over gezegd heeft.



Nissassa heeft meerdere post gemaakt waarom hij gekko verdacht vond omdat hij Kyra verdedigde. Misschien is het niets, maar het zou goed kunnen dat Kyra mede-wolf is van Gekko. Het is gewoon dat er weinig is om echt dingen uit op te maken. Dusja.
Mij viel het ook op dat Gekko en Kyra als enige twee heel lang al Nissassa leken te verdenken. Aan de andere kant vond ik Nissassa's redenatie wel enigszins apart en ik vind het dan ook bijna vreemd dat niet meer spelers hem verdachten. De overtuiging waarmee Kyra Nissassa maar bleef tegenspreken , ondanks dat Nissassa met sommige uitspraken misschien toch wel een punt had, doet me toch twijfelen.
 

DeletedUser18363

Gast
Ik wacht mijn stem even af nog, mocht Artifex nog bekend maken of Kyra sterft aan het water of niet.

E: Gestorven dus x)
 

DeletedUser23442

Gast
Mocht er een beschermend goedje rondlopen ergens, vergeet niet Heart te beschermen
 

DeletedUser9104

Gast
Ik zat goed met mijn vermoeden o.o
Maar nu moet ik wel een andere lynchstem vinden D:
 

DeletedUser18363

Gast
Wat we nu hebben is:
- Heart, bewezen
- Mats, half inactief
-Rabbid, inactief
- Ilja, naar mijn mening niet verdacht ofzo, alleen het opkomen voor Rabbid was enigszins raar
- Dasios, niet verdacht
- Jaspeni$, niet helemaal zeker over
 

DeletedUser27427

Gast
Ilja stemde op Kyra. Aangezien ik zelf weet dat ik goed ben en Heart bewezen is, blijven Neus, Genius, Rabbid en Jaspenia nog over.
 

DeletedUser9104

Gast
Genius

Gewoon een gevoel. Al moet ik wel zeggen dat ik net zo goed een minder gevoel heb bij Dasios. Daarnaast doet Neus behoorlijk zijn best ineens. Ook opvallend.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser27427

Gast
Wel heel makkelijk om jezelf zo te excluden he.
Dat is het ook, de rest hoeft het daar ook niet mee eens te zijn. Over Genius en Rabbid kunnen we helaas niets zeggen, die vallen vanzelf dood denk ik. Wat me wel opviel aan Jas
Onzin #1:
Graecus claimde echt absoluut niet omdat hij 'gefrustreerd was over het feit dat arti hem bijna wilde doden'
Net als dat hij niet 'niet zo snel burger zou claimen'

Voor zover ik weet heeft hij namelijk al heel veel potjes burger geclaimd/geroepen of die dat nou was of niet





Gisteren wilde je mij doodlynchen omdat ik zoiets zei, maar nu zeg je het zelf net zo goed?


Onzin #2: Dit was best wel andersom.

Nissassa negeert alles wat gezegd wordt en blijft hetzelfde zeggen zonder toe te geven aan wat dan ook.
In de op één na laatste zin verdedigt hij Kyra. Maar misschien wist hij ook gewoon niet beter.
 

DeletedUser18363

Gast
Ik heb tijd over x)
Na enig overleg ga ik voor
Genius, beetje een wanhopige zelfbehoudstem op Rabbid.
 

DeletedUser23442

Gast
Genius

Dasios verdenk ik nav netwerkgedoe niet meer
Heart bewezen
Ilja staat (voorlopig) ook aan de goede kant, al weet ik niet meer waarom maar vgm had ik er een reden voor
Rabbid valt toch wel dood neem ik aan

Dan blijven Neus en Genius over.
Daarvan vind ik Genius verdachter.

Kleine dingetjes, oa dat hij in vorige post niet mensen die me goed lijken maar niet openbare redenen voor zijn 'niet verdacht' noemt
 

Genius0615

Erinys
Ik claim ff vlug bengel moesten mensen het nog zien, mooie meeloopstemmen last minute ook om het minder verdacht te laten lijken. Mijn hoofdverdachten atm zijn nog steeds Jasper en Neus
 

DeletedUser27427

Gast
Genius. Neus doet nu erg zijn best en het zou erg zonde zijn als we hem verliezen en hij een goedje is.
 
Bovenaan