• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #198 - More. Just. Chaos.

DeletedUser

Gast
Useless.png
 

DeletedUser23442

Gast
Ik zie eerlijkgezegd een soort duif in die vorm die useless heet, hmm..... :X
 

DeletedUser26399

Gast
Dat het rechterdeel zijn kop is dan, poten zijn dan wel erg onrealistisch
 

DeletedUser21356

Gast
En als ik m'n hoofd naar links draai zie ik er een pinguïn in. Ik bedoel maar: we moeten daar niet op afgaan.
 

DeletedUser9104

Gast
Eh, dat graecus nutteloos is daar hadden we geen hint voor nodig. Tenzij het een valse hint is uiteraard, maar dan nog.

Anyway. Als er dus een bm dl is vanavond dan stem ik voor Nissassa[/green]
 

DeletedUser21575

Gast
Ik stem op Artifex. Ik bedoel, zonder hem hadden jullie nooit op mij gestemd als BM, want dankzij zijn onderzoekswerk heb ik intelligente dingen in het topic kunnen zeggen.
 

DeletedUser23442

Gast
Jongens. Attentie allemaal. Hier volgt een belangrijke mededeling. ALLE EER die jullie onterecht aan mij gaven met betrekking tot mijn eerdere post over de namen achter de plaatjes, moet geredirect worden naar Artifex. We waren hier namelijk NOOIT achtergekomen zonder hem.
Nou, zoals ik al zei vond ik de theorie onzin, maar daar kan ik jou dan natuurlijk niet op aanspreken.

Dus Artifex, leg uit...
 

DeletedUser26399

Gast
Het is een duif op zijn kop.
Graecus = nutteloos.

Well thank you, Captain Obvious.
Sarcasme gedetecteerd
oké voor et geval het geen sarcasme is:
Denk dat jij dit niet verstaat, useless wil zeggen nutteloos, dus ik zie hier een hint in dat we verkeerd bezig zijn, anderzijds heeft de spelleider je post geliked, dit kan ook weer dubbel zijn, oftewel van hij(de spelleider) het gewoon grappig. Oftewel is het en hint naar het feit dat ik nutteloos ben, maar gezien dat er ook foute hints in zitten kan dit ook betekenen dat ik nuttig ben.

Verder, Nissassa omdat er niets is van redenen om te stemmen behalve wat artifex heeft ontdekt en daar ga ik geen stem op baseren, maar Nissassa heb ik contact mee gehad en heb er een goed gevoel bij
 
Bovenaan