• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #198 - More. Just. Chaos.

DeletedUser21575

Gast
De chaos. Misschien vond de leiding het niet nodig dat te vermelden. Geen idee. Ik was zelf ook al tot de conclusie gekomen dat de plaatjes voor de dagen van de week stonden, ik ging ervan uit dat zaterdag weggelaten was door Kerst. Het klinkt ergens wel logisch dat ze zo willen meedelen dat er geen lynch zal zijn.
Dus jij denkt dat zaterdag als niet kerstdag weggelaten werd (ofja kerstavond is lynch/lunch dan) En op 1e en 2e kerstdag het spel wel doorgaat?
 

DeletedUser26399

Gast
Moet je maar eens kijken, als je met de rechtermuisknop op een afbeelding klikt, en ze op wilt slaan staan er namen bij:
War - Entrophy - Terror - Chaos - Murder - Death.

War: De normale dagelijkse discussies.
Entropy: "the amount of entropy is also a measure of the molecular disorder, or randomness, of a system. The concept of entropy provides deep insight into the direction of spontaneous change for many everyday phenomena." Oftewel het Random element van Chaos.
Terror: Dagacties als Beul / Priester etc?
Chaos: Het laatste van de dag (zon)
Murder: De lynch? Einde van de dag (maan)
Death: De doden die snachts vallen / lunch etc.

In ieder geval, denk maar eens mee.

Zo kan je het idd zien ja
 

DeletedUser23442

Gast
Hmm succes allemaal oh wat een chaos ja blabla...

@Nissassa, hoe kom je erbij dat iedereen die niet mag netwerken dus mag claimen en andersom? Want ik zie dat nergens staan namelijk

@Plaatjes. Nachtvolgorde lijkt me wat vreemd, waarom zou je ze dan herhalen?

Dagen vd week klinkt toch een stuk aannemelijker.
Zeker omdat er een kruis staat op het hondje, wat dan voor woensdag zou moeten staan (vandaag :O). (niet dat ik snap wat hond en woensdag met elkaar te maken hebben, maar de overige dagen zijn logischer)
Hoewel het dan inderdaad vreemd is dat kerst er bij staat en enkel zaterdagen niet.

En die namen van de plaatjes had ik inderdaad ook gezien. Maar nog niet echt wijzer van kunnen worden.
Maar die vrije associaties met nachtvolgorde lijkt me wat vergezocht
 

DeletedUser27427

Gast
Succes iedereen!
Moet je maar eens kijken, als je met de rechtermuisknop op een afbeelding klikt, en ze op wilt slaan staan er namen bij:
War - Entrophy - Terror - Chaos - Murder - Death.

War: De normale dagelijkse discussies.
Entropy: "the amount of entropy is also a measure of the molecular disorder, or randomness, of a system. The concept of entropy provides deep insight into the direction of spontaneous change for many everyday phenomena." Oftewel het Random element van Chaos.
Terror: Dagacties als Beul / Priester etc?
Chaos: Het laatste van de dag (zon)
Murder: De lynch? Einde van de dag (maan)
Death: De doden die snachts vallen / lunch etc.

In ieder geval, denk maar eens mee.
Dagen van de week klinkt inderdaad wel logisch, maar als deze theorie klopt, kan chaos dan niet de lynch/bm-stemming zijn? Dan zou Murder lynch zelf zijn. En wie weet zijn de namen van de plaatjes een valse hint.
 

DeletedUser26399

Gast
Idd, wat dasios zegt klinkt aannemelijker en ms idd is het zo dat het valse hints zijn
 

DeletedUser21575

Gast
Ik gooi het alleen in de groep, dagen van de week zie ik ook wel, maar ik wilde een andere kant proberen te belichten. Kijk die 1e zaterdag is kerstavond en de 2e zaterdag is oudejaarsavond. Dus dat die eventueel weg zouden vallen snap ik. Maar waarom zou ik 1e en 2e kerstdag dan wel tijd hebben om Wvw te spelen? Ik vind het apart x)
 

DeletedUser26399

Gast
Is eerste dat ik met de letters van woensdag in een duidelijk verband kon brengen met een hond
 

DeletedUser9104

Gast
Succes iedereen, ik vermeld op voorhand wel even dat ik vanaf kerst waarschijnlijk niet meer kan spelen, ik zit dan helemaal alleen/afgezonderd. Maar bon, zover is het nog niet

Overigens Nissassa, ik snap je punt as in ook de andere kant belichten, maar ik vermoed dat het eerder naar de dagen van de week verwijst. .
 

DeletedUser27427

Gast
Ik vind het gek dat er eerste staat:

Maar er nu al 2 spelers aangeven beide te kunnen.

Verder denk ik niet dat de foto's voor de dagen van de week staan, maar de nachtvolgorde. Is het jullie ook niet opgevallen dat er niet bekend is wat er voor vanavond op gestemd moet worden? ;) Ik wil de aanname maken dat de hond voor lynch staat, en die vanavond dus niet doorgaat.
Die twee spelers kunnen behalve claimen en netwerken zelfs ook nog op de klaagmuur schrijven en een afscheidsbrief posten. Wel erg toevallig dat twee spelers aal vier die dingen kunnen. De kans dat je als willekeurige speler alle vier die dingen kan is 1/16. Het kan natuurlijk toeval zijn, maar misschien moeten we er inderdaad rekening mee houden dat iedereen alles kan of misschien zelfs dat de helft alle vier de dingen kan en de andere helft niets.
 

DeletedUser9104

Gast
Oja, ik kan ook netwerken ect. En nissa, ik doelde erop dat ik vanaf 27 december weinig tot niet online kan komen. Kerst zelf is bij mij niet echt de issue
 

latdekat

Harpij
Die twee spelers kunnen behalve claimen en netwerken zelfs ook nog op de klaagmuur schrijven en een afscheidsbrief posten. Wel erg toevallig dat twee spelers aal vier die dingen kunnen. De kans dat je als willekeurige speler alle vier die dingen kan is 1/16. Het kan natuurlijk toeval zijn, maar misschien moeten we er inderdaad rekening mee houden dat iedereen alles kan of misschien zelfs dat de helft alle vier de dingen kan en de andere helft niets.

Als iedereen die dit niet allemaal kan dit even kan posten is deze discussie ook weer voorbij. Het heeft geen zin dit te ontkennen, je komt er sowieso toch achter.

En Nissassa, nu je het zegt merk ik het ook. Er staan inderdaad namen bij die plaatjes. Kan zijn dat het niets betekent en dat het gewoon random is meegekomen bij het kopiëren van de fotootjes. Momenteel valt er bij de beide mogelijkheden bitterweinig te doen. Het is te onthouden ofc maar ik zou er niet al teveel achter zoeken. Dagen van de week klinkt logisch en toch weer niet, je kan er eigenlijk niets mee buiten eventueel te weten komen dat we op Kerstmis niet moeten stemmen. Nachtvolgorde herhalen heeft ook geen zin, buiten (eventueel) weten dat er een beul in zit. En dan nog even weggelaten dat het best vals kan zijn. x)

Ik gooi het alleen in de groep, dagen van de week zie ik ook wel, maar ik wilde een andere kant proberen te belichten. Kijk die 1e zaterdag is kerstavond en de 2e zaterdag is oudejaarsavond. Dus dat die eventueel weg zouden vallen snap ik. Maar waarom zou ik 1e en 2e kerstdag dan wel tijd hebben om Wvw te spelen? Ik vind het apart x)

't Is lichtelijk de bedoeling dat we er niets van snappen. :O
 

DeletedUser25006

Gast
Verder denk ik niet dat de foto's voor de dagen van de week staan, maar de nachtvolgorde. Is het jullie ook niet opgevallen dat er niet bekend is wat er voor vanavond op gestemd moet worden? ;) Ik wil de aanname maken dat de hond voor lynch staat, en die vanavond dus niet doorgaat.

Ook lekker van mij gejat met netwerken..
 

DeletedUser23442

Gast
Mocht er vanavond al een deadline zijn en we een bm moeten kiezen: Nissassa
 
Bovenaan