• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #198 - More. Just. Chaos.

DeletedUser21204

Gast
Verder nog logs voor wie denkt dat Dasios en ik iets van een koppel oid zijn. Hierdoor zijn wij bewezen voor elkaar;

[00:07, 24-12-2016] Kyra: Maar vooruit
[00:07, 24-12-2016] Kyra: Helpt het als ik er 1 geef?
[00:07, 24-12-2016] Daniël: Mss.
[00:07, 24-12-2016] Daniël: Ik denk het.
[00:07, 24-12-2016] Kyra: 1 van jouw rollen bedoel ik dan he ;)
[00:07, 24-12-2016] Kyra: Democraat.
[00:08, 24-12-2016] Daniël: Google, op dezelfde pagina als Stotterende Raadsheer?
[00:09, 24-12-2016] Kyra: Op dezelfde pagina als DO ook, I guess
[00:10, 24-12-2016] Daniël: Zou kunnen.
[00:11, 24-12-2016] Kyra: x).
[00:12, 24-12-2016] Daniël: Waar zie je dat staan dan?
[00:13, 24-12-2016] Kyra: In mijn PM.
[00:13, 24-12-2016] Kyra: Truth is, het was deels een gok, maar turned out pretty well I guess
[00:14, 24-12-2016] Daniël: Dus je hebt de rollen wel zelf?
[00:14, 24-12-2016] Kyra: Jazeker
[00:14, 24-12-2016] Kyra: Ik nam aan dat ik correct zit met die 3 bij jou?
[00:14, 24-12-2016] Daniël: Ja :)

Wij hebben dus dezelfde rol; DO/Democraat/Stotterende Raadsheer.
Daniel is al confirmed democraat, ik ben dus wss 1 van de andere 2, en na deze deadline weet ik welke van de 2.
 

DeletedUser21204

Gast
Zucht, en waarom ben ik nu precies wolf? Omdat ik Genade lynchte, samen met nog tig anderen?
 

DeletedUser20542

Gast
Tig andere wolven*

Maar wees nou eens eerlijk, er is geen enkele mogelijkheid dat jij geen wolf zou zijn, en 2 (gokje) andere mensen wel.
 

DeletedUser21204

Gast
Hoe kom jij er nu weer bij dat er tig andere wolven zijn?
Er is al een kleine wilde dood, én een welp die voor nóg een extra slechtje kon zorgen!
Persoonlijk gok ik dat er nog maar 1 slechtje over is hoor. Hoe OP zou het anders zijn?
 

DeletedUser27427

Gast
Tig andere wolven*

Maar wees nou eens eerlijk, er is geen enkele mogelijkheid dat jij geen wolf zou zijn, en 2 (gokje) andere mensen wel.
En ervan uitgaande dat er nog één wolf is kunnen nog meerdere spelers dat zijn. We weten nog te weinig om iedereen behalve Kyra uit te sluiten.

Hoe kom jij er nu weer bij dat er tig andere wolven zijn?
Er is al een kleine wilde dood, én een welp die voor nóg een extra slechtje kon zorgen!
Persoonlijk gok ik dat er nog maar 1 slechtje over is hoor. Hoe OP zou het anders zijn?
 

DeletedUser21575

Gast
Okay, aangezien ik ondertussen duidelijkheid heb over mijn zienerrol, en ik wederzijdse bevestiging heb van de spelers die ik op n1 en n2 bekeken heb, ben ik erg vastberaden om vandaag Ydeger te lynchen.
Ik heb hem namelijk gezien als Vervalsende wolf: Jij mag elke lynch een speler opsturen. Deze speler krijgt openbaar 2 extra stemmen op zich.

Ik ga aannemen dat hij de laatste wolf is. En ik mag hopen dat de rest vandaag volgt, anders krijgt Yde en een lunch kado en een meerderheid in stemmen morgen.
 

DeletedUser

Gast
Oke heb een beetje lopen zoeken maar laat mij dan eens zien waar deze rol bestaat?

E: voor je zegt de rest is ook niet terug te vinden, dat zijn ze wel.
 

DeletedUser27427

Gast
Dat hoeft niets te zeggen. We mogen het risico gewoon lopen dat Ydeger als wolf met twee stemmen overleeft.
 

DeletedUser21204

Gast
Waar vind jij de rest terug dan? Want het zijn allemaal nieuwe rollen hoor :p
En Nissassa is bewezen door Gekko én Dasios. Dus zijn die dan allebei wolven, én ik ook nog eens?
Eli, dat kan toch helemaal niet??
 

DeletedUser21204

Gast
Ja, natuurlijk geloof ik dat. Zo is hij namelijk gezien. Daarbij was het allang duidelijk dat hij 2 extra stemmen kon zetten, want er stonden steeds op onverklaarbare wijze 2 stemmen op Graecus, iets waar Ydeger al credits voor nam.
 

DeletedUser20542

Gast
Waar vind jij de rest terug dan? Want het zijn allemaal nieuwe rollen hoor :p
En Nissassa is bewezen door Gekko én Dasios. Dus zijn die dan allebei wolven, én ik ook nog eens?
Eli, dat kan toch helemaal niet??
http://www.wakkerdam.net/official/raaf/

Een van mijn mogelijke rollen is inderdaad Raaf. Een goedje dat elke nacht 2 extra stemmen mag uitdelen. Ik heb eenmaal 2 stemmen op Graecus ingezet voor de lol (dus wat jij beweert over 'de hele tijd' klopt ook al niet). Ik weet niet wie in de wolven- dan wel koppelchat is gekomen met die ene Vervalsende Wolf, maar als je daarop Googlet krijg je helemaal niks.
Leuk! Als je nog wat rondzoekt op die site vind je ook Democraat, Stotterende Raadsheer en de rest van de spreekwoordelijke roedel.

Ja, natuurlijk geloof ik dat. Zo is hij namelijk gezien. Daarbij was het allang duidelijk dat hij 2 extra stemmen kon zetten, want er stonden steeds op onverklaarbare wijze 2 stemmen op Graecus, iets waar Ydeger al credits voor nam.
 

DeletedUser21204

Gast
Dan heeft de spelleider die rol aangepast. Al de rest vind ik namelijk ook niet precies zo terug hoor. Overal is licht mee geknoeid.
 

DeletedUser21204

Gast
En hoe past Gekko dan in jouw verhaaltje? Is hij koppel samen met Nissassa, Dasios en ik misschien? Of is Nissassa een of ander geniaal goktalent?
 
Bovenaan