• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #198 - More. Just. Chaos.

DeletedUser

Gast
Kyraco: 5
Ydeger: 3

Kyraco, Leugenwolf lynch.
Leugenwolf
Jij kan elke deadline in pm stemmen naast je stem in topic. Wanneer je stemt in het topic en in pm, zal enkel de stem in pm tellen (ook al ziet de rest die niet.) Je stem die je in het topic zette, wordt dan niet meegeteld.
Daarnaast heb je een lievelingsactie tijdens de 2e deadline.
Je bent in theorie de enige wolf.

Elien lunch, ze was Prediker
Prediker
Je kan niet sterven voor de 3e deadline.
 

DeletedUser

Gast
Correctie, Elien had eigenlijk helemaal niet horen te sterven tijdens de lunch. Maar nu is ze helaas toch al dood. Mocht goed winnen, wint ze uiteraard wel mee met goed.
Helaas is het kwaad al geschied en ze al gestorven. Maar normaal gezien was de lunch dus gisteren niet doorgegaan, meer qua rechtzetting kan ik helaas niet bieden.

Mijn excuses voor de chaos.
 

DeletedUser21356

Gast
Hartverscheurende beslissingen hier. Misschien lynch ik nu wel een Goede Democraat. Of een Goede Ziener. Of een Slechte Vervalsende Wolf.
Moeilijk, moeilijk, moeilijk...
Het wordt... Ydeger, de vuile Wolf!
 

DeletedUser21356

Gast
En waarom was het bij jouw vorige post niet vaag en nu ineens wel?
Eerst was Ydeger natuurlijk verdacht. Hij is namelijk als Vervalsende Wolf gezien door een bewezen Ziener. Dus was het logisch dat ik op hem stemde.
Maar meteen na mijn post contacteerde Ydeger mij. Blijkbaar heeft zijn rol ook nog een Infectie. Dus nu gaat hij mij infecteren, zodat ik samen met hem kan winnen.
Waarom ik dit nu allemaal vertel? Omdat jullie toch sowieso doodgaan, aangezien Ydeger als Vervalsende Wolf nog steeds 2 extra stemmen heeft.
 

DeletedUser27427

Gast
Eerst was Ydeger natuurlijk verdacht. Hij is namelijk als Vervalsende Wolf gezien door een bewezen Ziener. Dus was het logisch dat ik op hem stemde.
Maar meteen na mijn post contacteerde Ydeger mij. Blijkbaar heeft zijn rol ook nog een Infectie. Dus nu gaat hij mij infecteren, zodat ik samen met hem kan winnen.
Waarom ik dit nu allemaal vertel? Omdat jullie toch sowieso doodgaan, aangezien Ydeger als Vervalsende Wolf nog steeds 2 extra stemmen heeft.
Jammer dan. Maar toch stem ik op Ydeger.
 

DeletedUser21575

Gast
ik ga er niet van uit dat hij dat doet bij jou. Met de hoeveelheid slechtjes in de pot EN een fucking leugenwolf lijkt het me duidelijk dat er echt niet ook nog eens een infectie plaats vind. hij bespeelt je. ydeger
 

DeletedUser21575

Gast
Gekko wilt liever het risico nemen om zijn eigen partij te verraden met de minuscule kans dat ydeger echt infectie heeft op fockin nacht 5 (wat nog nooit gebeurd is).

Dan gegarandeerd winnen met de goedjes waar hij de hele pot voor gevochten heeft. de logica hierachter ontgaat me echt helemaal.
 

DeletedUser20542

Gast
Waarom geloven jullie niet wat Gekko zegt? Jullie lopen anders al een tijdje blind achter hem aan. Ik snap niet waarom jullie niet accepteren dat ik ook een infectie heb. Voor het geval je het niet doorhad: ik ben een aparte partij en ik mag iets vaker infecteren vanwege de Queen haar goodwill. Ik gun Gekko de winst gewoon, en helaas kunnen jullie daar helemaal niets meer aan doen.
 

DeletedUser21575

Gast
Deze pot. Ik heb gedaan wat ik kon doen. we zien wel wat er uit komt. Maar yde heeft sws geen infectie. Dat call ik nu al.
 

DeletedUser

Gast
Ydeger: 2 (of 4)
Dasios: 2

Dasios, Democraat lynch.

Geen lunch.

Morgen sterft Nissassa, door de lynch.

Gekko, illusionist en Ydeger, jager winnen.

(Het was een heel nipt einde, Ydeger kan geen lynch worden omdat de democraat op hem heeft gestemd (op dezelfde manier werd Kyraco gisteren lynch en niet omwille van 'raafstemmen', want het was een valse raaf. Hierdoor wordt Dasios automatisch lynch. Als hij geen democraat was geweest, was Ydeger, jager gelynched en had hij Dasios geschoten waardoor Nissassa was gewonnen. Close call.)

Iedere speler heeft 3 mogelijke rollen gekregen. Jij als slechtje/neutraaltje krijgt het overzicht van welke rollen de spelers hebben. Zij weten zelf niet welke van de 3 ze hebben. Jij ook niet. Veel succes.

Daarnaast heb ik de Leugenwolf wijsgemaakt dat jij een wolf in schaapskleren bent(wordt gezien als random goedje) bent. Doe ermee wat je wilt. Zij neemt nog wel contact op.

Daarnaast heb ik de Fluitspeler wijsgemaakt dat jij zijn medewolf bent (wolf in schaapskleren = wolf die wordt gezien als random goedje). Doe ermee wat je wilt. Hij neemt nog wel contact op.

1 Beschermengel / Ridder met Roestige Zwaard / Kleine Wilde
2 Grafrover
3 Dorpsoudste / Democraat / Stotterende Raadsheer
4 Fluitspeler
5 Heks, levensdrankje / Ziener / Vervloekte
6 Ijzeren Hein / Illusionist / Toegewijd Dienstmeisje
7 Leugenwolf
8 Prediker / Priester / Eenzame Broeder
9 Raaf / Quizmaster / Jager
10 Slet / Kamahuki / Huidenwisselaar
11 Verleidster / Half-Dorpse Dorpeling / Wolfshond
12 Pechvogel

Beschermengel: Stuur elke lunchdeadline iemand in. Deze persoon kan niet gelunched worden. Niet jezelf.

Ridder met Roestige Zwaard: Wanneer je gelunched worden, sterft een will. wolf.

Kleine wilde: Stuur voor de eerste lunchdeadline een speler op. Wanneer deze speler sterft, wordt je slecht. Tot dan ben je goed. Als je niemand instuurt, sterf je.

Grafrover: Je mag eenmalig een rol stelen van een speler die al dood is gegaan. Tot dan ben je neutraal.

Dorpoudste: Jij overleeft de eerste keer dat jij gelunched wordt.

Democraat: De speler waar jij op stemt, kan enkel sterven als hij ook effectief meer dan 1/2 van de stemmen heeft. Bij een kleinere meerderheid is er geen lynch.

Stotterende Raadsheer: Eenmalig in het spel kan je naar mij pb'en dat je nog een lynch wilt. Die lynchdeadline is er geen lunch, die wordt 24 uur uitgesteld. Tegelijkertijd volgt er nog een tweede lynch vlak voor die lunch (ook 24 uur later dus).

Heks, levensdrankje: Je kan eenmalig in het spel naar mij opsturen dat je de lunch van die dag wilt stoppen. Hij zal ook gestopt worden.

Ziener: Je kan elke nacht een speler opsturen. Als je deze rol niet zou hebben, krijg je een random antwoord.

Vervloekte: Je bent goede burger. Indien je gelunched wordt, verander je in een slechtje.

Ijzeren Hein: Je overleeft elke aanval van een dodend goedje.

Illusionist: Je kan eenmalig naar mij 2 spelers opsturen. Deze spelers verwisselen van rol. Indien 1 v/d 2 een slechtje is dat de andere slechtjes kent, zal de actie falen. Zij kennen elkaar of jou niet.

Toegewijd Dienstmeisje: Jij geeft een speler door. Wanneer deze speler sterft, neem je zijn/haar rol over.

Prediker: Je kan niet sterven voor de 3e deadline.

Priester: Je kan eenmalig door pm naar mij priesterdrankje gooien. Als je deze rol niet zou hebben, gooi je een ketterdrankje.

Eenzame broeder: Je kan elke deadine een speler opsturen. Als dit de andere eenzame broeder is, dan worden jullie zielsverwanten.

Raaf: Jij mag elke lynch een speler opsturen. Deze speler krijgt openbaar 2 extra stemmen op zich. Als jij deze rol niet echt hebt, maak ik die post wel maar worden de stemmen niet echt gegeven (maar denkt iedereen dus van wel).

Quizmaster: Jij kan elke deadline een ja/nee vraag stellen. Indien je deze rol niet zou hebben, krijg je een random antwoord.

Jager: Wanneer je sterft neem je het slachtoffer dat je als laatste hebt doorgegeven mee in de dood.

Slet: Jij mag elke nacht bij iemand gaan slapen. Wanneer jij lunch bent, gaat die niet door. Maar wanneer hij/zij lunch is sterven jullie beiden. Actie mislukt als je bij een wolf gaat slapen.

Kamahuki: Jij mag wel claimen, maar enkel de rol wolf. De goedjes verliezen het spel als jij gelynched wordt. Het is dus verboden deze of een andere rol te claimen, enkel wolf claimen mag.

Huidenwisselaar: Jij mag elke lunchdeadline 2 spelers insturen. Acties op 1 van de spelers worden stiekem op de andere uitgevoerd.

Verleidster: Jij mag elke deadline iemand in jouw bed lokken. Deze persoon blijft bij jou slapen en kan niet gelunched worden. Als jij echter gelunched zou worden, sterven jullie beiden.

Half-Dorpse Dorpeling: Er is een kans van 1 op 3 dat je gewoon burger bent.

Wolfshond: Voor de eerste lunchdeadline kies je goed of slecht. Je speelt vanaf dan voor die partij. Je weet nooit of je deze rol effectief hebt.

Pechvogel: Pech, rollen zijn op. Je krijgt de rol van de eerste persoon die sterft. Die persoon sterft in de plaats als pechvogel.

Queen out.
 

DeletedUser

Gast
Ydeger - 2
Dasios - 4

Dasios, Democraat lynch.

De speler waar jij op stemt, kan enkel sterven als hij ook effectief meer dan 1/2 van de stemmen heeft. Bij een kleinere meerderheid is er geen lynch.

Geen lunch.

Als ik alle stemmen vroeger heb, nuja, is het vroeger en wordt de deadline meteen in gang gezet. Let hier op; @ydeger @Gekkootje63 @Nissassa
 

DeletedUser21575

Gast
het was gisteren al gedaan x). Maar de koningin wilde nog even door.

Nogmaals wil ik voor toekomstige potjes echt aankaarten dat één lunchend slechtje op 12 spelers echt underpowered is. Als die wolf nu op n1 of n2 al zou sterven zouden we gewoon wat rondgedraait hebben met z'n allen en had een neutraaltje of de goedjes gewonnen. Maar de slechtjes maakten echt geen schijn van kans. Ja er was een lieveling actie, maar de lieveling verloor zijn krachten (winnen met fluiten) en kon niet mee lunchen. De andere 'slechtjes' konden ook niet lunchen, kenden de rest niet en konden hierdoor niets bijdragen. De enige factor die bijdroeg aan de survivability van de slechtjes was het feit dat we de rollen hadden die waren uitgedeeld. (dank hiervoor, dat was een slimme zet) Maar die klopte alsnog niet? Want Graecus had nog een volledig andere rol. dus bizar allemaal.

Maargoed, het was een interessante pot. Bedankt voor het leiden.
 

DeletedUser

Gast
Ik was niet op de hoogte van de troll van Gekko en Yde, was even in de war. Whoopsie.
 
Bovenaan