• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #199: Make Wakkerdam Great Again

DeletedUser21575

Gast
Die pot ging inderdaad wat sneller dan verwacht. En zag ik nou echt dat er een lycantroop in zat zonder ziener? Dat is echt het toppunt xD

RabbidRobin vond ik anders ook extreem neutraal doen door de hele pot. De laatste dag heeft hij op 3 of 4 spelers zijn lynch stem gezet? Je hoefde maar te refreshen en er Was alweer een andere mening :p

Verder is het grappig om achteraf te zien dat de meerderheid met corrupt bijrollen idd wolf waren. Verklaart direct waarom de reactie van Gekko zo fel Was. Maar ik had er verder niets achter gezocht omdat Genade aangaf dat het random was. Het koppel had ik ook niet door, dus dat was best wel weer netjes gedaan!

Al met al heeft de pot inderdaad wel zo'n 2 dagen te kort geduurt. Er zat best wel potentieel in.

Maar echt Genade licht aub eens toe waarom je überhaupt nog een rol als lycantroop in een pot steekt. En al helemaal in een pot zonder ziener.
 

DeletedUser21356

Gast
Omdat je dan een speciale rol lijkt te hebben, maar in se Burger bent?

Die reactie van mij was serieus gemaakt, niet extra fel omdat ik Wolf was of zo. :p
 

DeletedUser

Gast
Maar echt Genade licht aub eens toe waarom je überhaupt nog een rol als lycantroop in een pot steekt. En al helemaal in een pot zonder ziener.
Ik wou een pot zonder zieners. Ik wou dat wolven voornamelijk gevangen zouden worden op gedrag en eventueel op samenspel. Daarom stak ik er drie normale wolven in die elkaar al vanaf het begin kenden. Omdat drie wolven die elkaar kennen een redelijke invloed op de lynch hebben, wou ik hun invloed met de lunch wat indammen door er veel beschermende goedjes in te steken (en een 'stemmenfraudeur' x)). En nog een sterke heks erbij die te horen krijgt wie ze heeft gered om het niet te moeilijk te maken voor de goedjes.

Maar ik had de rol 'Gematigde wolf' al bedacht en vond 'm erg grappig klinken. Om die reden neigde ik ernaar die rol er in te steken, maar het was natuurlijk vreemd om dat te doen zonder ziener en ik ben me bewust van de nadelen van de rol. En toen dacht ik: Waarom eigenlijk geen lycantroop zonder ziener? Als ik er een Lycantroop in stop, wordt die waarschijnlijk geclaimd, en dat is handig om de activiteit op dag 1 op gang te brengen.
 

latdekat

Harpij
Mooi potje iedereen!

En Nissassa, hij was toch helemaal niet nutteloos? Jij hebt hem geclaimd op dag 1. In plaats van er een burger in te steken is het best nog een goede optie.
 

DeletedUser21575

Gast
Mooi potje iedereen!

En Nissassa, hij was toch helemaal niet nutteloos? Jij hebt hem geclaimd op dag 1. In plaats van er een burger in te steken is het best nog een goede optie.
Jullie hadden me als goedjes er bijna om gelyncht omdat ik deed wat van de rol verwacht wordt. Dan kun je beter burger zijn hoor x)

En nogmaals de eerste wolf die lycantroop claimt is hier in 199 potjes geloof ik nog niet voorgekomen. Tenzij iemand mij kan linken naar een pot waarin dat wel gebeurde x) Tuurlijk was ik lycantroop.
 

DeletedUser27427

Gast
Jullie hadden me als goedjes er bijna om gelyncht omdat ik deed wat van de rol verwacht wordt. Dan kun je beter burger zijn hoor x)

En nogmaals de eerste wolf die lycantroop claimt is hier in 199 potjes geloof ik nog niet voorgekomen. Tenzij iemand mij kan linken naar een pot waarin dat wel gebeurde x) Tuurlijk was ik lycantroop.
Dat een wolf nooit lycantroop claimt maakt het wel des te geloofwaardiger als dat wel gebeurt. In een vissenkom met veel zieners is het misschien nog niet eens zo ongunstig, afgezien van het feit dat je niet meteen weet of er überhaupt een ziener in zit :)
 

DeletedUser21575

Gast
Waarom zou net deze pot de eerste in 200 zijn waarin het wel gebeurt :p
Achja, elke lycantroop hierna wordt sws gelyncht omdat iedereen nu denkt dat het een poging is van een wolf nadat jullie het zo vaak aan blijven halen :p
 

DeletedUser

Gast
Ik claimde Lycantroop in WvW #106 zonder dat ik was gezien door een zienend goedje. Weliswaar niet op dag 1, maar toch. In werkelijkheid was ik geïnfecteerde welp.
 

DeletedUser

Gast
Heb jij nou gelurkt maar niet meegespeeld? Je lijkt mij wel. Of was dat dubbeltje van jou?
 
Bovenaan