• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #199: Make Wakkerdam Great Again

DeletedUser21575

Gast
Ben ik trouwens de enige die zowel Eli als Jasper niet verdacht vind? Ja ze geven steeds antwoord op elkaar, wat niet echt lekker loopt, maar naar mijn gevoel zitten meer mensen hun antwoorden te over-analyseren dan wat anders. Lijkt een beetje op dat wat ik een paar potjes terug had en toen schoten twee jagers elkaar zo'n beetje af en gingen de wolven er met het bot vandoor. (Hè lat. )

Er valt wat voor te zeggen dat Rabbid en Jasper onderling bezig zijn over de situatie met Jasper en Eli, Dasios en Yde lijken ook te denken dat het een beetje ver gaat, Lat vind ik een beetje jammer maar niet direct verdacht. Yde en Jasper hebben een interactie gehad? Puntje voordeel van de twijfel voor Jasper, waarom publiekelijk zoiets aangeven als je wolf bent. Want dan word na de een automatisch de ander neergehaald.

Voor nu ga ik zelf voor Melody Jackson. Een obvious dubbeltje dat niets anders op het forum doet dan hier posten en een beetje tellen op NL - BE. Daarnaast houd ze zich voor mijn gevoel op de achtergrond, ze stemt wel maar discussieert niet actief mee. Ik verwacht eigenlijk ook nog ergens morgenvroeg zo'n snelle meeloopstem van dr. Daarnaast kan ik niet nakijken wat haar speelstijl is want ze verbergt zich opzettelijk onder een andere naam en daar word ik kriebelig van.
 

DeletedUser13353

Gast
Nou, werkdag van 14 uur zit er ook weer op,
eens even dit topic bekijken ;)
 

DeletedUser13353

Gast
Beide spelers halen 'corrupt' aan. En kregen een stem van Genade. Net als Graecus die een duidelijke bijrol had. Nu is het natuurlijk mogelijk dat zowel goed als slecht deze specifieke bijrol kan krijgen. Maar het leek me toch verstandig om dit even aan te halen. Er zijn overeenkomsten tussen deze 2 spelers en een bewezen wolf.

Hoezo zou je dit aanhalen, terwijl elke persoon met een klein beetje verstand dit zelf ook wel kan verzinnen.

E1:
Ik vond het benoemenswaardig. En bij wvw maak ik nooit de aanname dat iemand iets gezien of begrepen heeft.
Was klaarblijkelijk al aangehaald.
Dit is ook wel weer een hele slechte verdediging, dus omdat je denkt dat mensen het eventueel niet gezien hebben,
haal je het nog extra aan om dit letterlijk in de schoenen van de wolven te schuiven om te gebruiken?
 

DeletedUser21575

Gast
Hoezo zou je dit aanhalen, terwijl elke persoon met een klein beetje verstand dit zelf ook wel kan verzinnen.

E1:
Was klaarblijkelijk al aangehaald.
Dit is ook wel weer een hele slechte verdediging, dus omdat je denkt dat mensen het eventueel niet gezien hebben,
haal je het nog extra aan om dit letterlijk in de schoenen van de wolven te schuiven om te gebruiken?
Naderhand las ik dat Lat al gequote had dat Genade aan had gegeven dat de bijrollen random waren uitgedeeld dus dat mijn argument geen stand hield. Echter zijn we tegen de tijd dat ik online kwam weer 2 pagina's verder en is er meer dan genoeg andere gespreksstof langsgekomen en niemand was er weer verder op in gegaan. Dus het leek me overbodig om lats quote van Genade te requoten om mijn opmerking terug te trekken. Maar aangezien jouw bijdrage aan deze pot het opnieuw aanhalen van deze opmerking is, (waarom überhaupt..) bij deze alsnog: ik had genade's post niet gezien, ik trek mijn opmerking terug.

Maar dan heb ik wel nog een vraagje voor jou dan IJzer, waarom reageer je specifiek alleen op dit en laat je de rest buiten beschouwing? Was je een makkelijk 1,2tje aan het klaarzetten voor morgenvroeg?

E:
Was dat alles waar je iets over te zeggen had?
Jasper ninja'de me. Maar fijn om te zien dat ik niet de enige ben die dat opvalt.
 

DeletedUser

Gast
Hmm.
Wat een rot dl tijd x)
Net te laat...

Hier kom je heel onopvallend net te laat voor de DL uhm 20min te laat
Persoonlijk vond ik dat je een wekker had kunnen zetten
Je wist hoe laat de DL is van dit potje
De avond daar voor was er een discussie gaande maar daar hield je je buiten want liever inactief toe kijken dan actief deelnemen
Komt bij mij over alsof je liever een makkelijke stem wil neer zetten op iemand waar van je zeker weet dat je geen goede tegen argumenten zal krijgen
Zo kan er ook geen verdenking op je komen en kan je geen verkeerde dingen zeggen over een ander mocht die uiteindelijk wel goed blijken te zijn na de DL
Toch valt me dit op dat je liever aan de zijlijn staat toe te kijken
En dat komt mij wel redelijk over als wolf of neutraaltje


En dan komt je tunnelvisie op mij wat best wel grappig is
Is het verdacht dat ik je een antwoord geef waar jij van vind dat ik je niet heb geantwoord
Ik heb je vraag genoeg beantwoord je zegt tegen mij ga lezen maar lees zelf dan ook maar eens beter wat mijn woorden zijn


De reden dat ik het vannacht nog niet gedaan had en tot vanochtend wilde wachten was omdat ik vrij weinig idee had.

Hoe ik vannacht dacht heb ik je toen op skype uitgelegd. Ik zou iig niet op iemand gestemd hebben met echt veel overtuiging dat die slecht was.

Dat Graecus idd wolf blijkt had ik niet zien aankomen nadat hij dit half geclaimd had. (Wat me zelfs voor hem onwaarschijnlijk leek)

Eli vond ik wel vreemd doen maar nog te weinig om op te lynchen ofzo

Dus mss was het een inactieve geworden van wie we toch nooit wijzer zouden worden.

Als corrupt en wolf zouden samengaan, denk je dan echt dat ik dat zo zou claimen in het topic?




Nu Graecus slecht blijkt krijg ik toch weer veel twijfels bij Eli...

Graecus is namelijk niet bepaald meester in subtiliteit en hij was met z'n stemmen wel erg 'een' met Eli


Hier zeg je toch duidelijk dat je mij verdacht vind omdat Graecus slecht blijkt te zijn
Ivm het stem gedrag van Graecus
Als je dan tegen mij zegt dat ik beter moet lezen doe ik dat en kan het niet vinden

Als ik het totaal verkeerd heb laat het me dan weten want ik zie het echt niet meer

Als ik daar op reageer dat ik het niet kan vinden moet ik gewoon beter lezen of met een beter antwoord komen?
Een antwoord waar jij wel wat mee kan?

Omdat Graecus slecht blijkt heb je twijfels bij mij maar je zegt niet meer dan dat
Je wou vlak daar voor nog liever op een inactief iemand stemmen zodat je niet te veel aandacht op jezelf zou krijgen?

Niet. Maar vgm was het hier toch echt Graecus die Eli volgde bij bv het intrekken van die stem op jou.

Dat maakt Eli verdacht, maar dat is niet iets dat Eli zelf 'dom' gedaan heeft.

En zelfs bij Graecus lijkt het mss wel heel erg (té) obvious, maarja hij heeft ook wolf geclaimd dus ik sluit niets meer uit x)


Waarom niet Yde?

Hier zeg je het nog een keer
Door wat Graecus heeft gedaan maakt het mij verdacht
Dus wolven maken goedje verdacht die moeten er uit want die zijn wolf hoor jij jezelf wel praten?
Je blijft maar keer op keer herhalen
Komt steeds maar met dezelfde verdenking aan zetten dat een stem op Rabbid die ik later er af haal en volg van Graecus die later een wolf blijkt verdacht is
Vraag ik me waarom jij dit zo verdacht vind
Denk je nou echt dat ik samen met hem wolf ben?
Denk je als ik dat was geweest ik niet beter had nagedacht?
Dan had ik niet bijna op de zelfde tijd een stem neergezet op notabene de zelfde persoon
Dan had ik wel met hem gesproken over op wie hij beter een stem zou kunnen neerzetten
Dan had ik veel meer met hem gesproken om niet zo'n domme actie uit te halen
Maar goed jij gelooft dat ik echt zo dom zou zijn

Daarom geloof ik echt dat er iets niet klopt aan jou
Omdat je maar blijft door Hammeren over iets wat ik dus echt niet zo obvious en dom zou uit halen
Het is jammer genoeg een ongelukkige samen loop van omstandigheden

Maar ik ga nog even verder door
Ik geef je mijn antwoord en dan krijg ik terug dat ik beter moet lezen
En dat het wel in je post staat
Tot zo ver staat er helemaal niks in je post want ik heb het je uitgelegd en je mijn antwoord gegeven
Vervolgens zeg je dat ik me extreem voel aangevallen dat is niet waar dat maak jij er van
Ik geef reactie op je vragen die je blijft stellen
Ook al besef ik nu dat het totaal geen zin heeft want het voelt alsof ik er uit moet volgens jou en je niet meer helder kan nadenken

Jaspenia
 

latdekat

Harpij
Heb je ook een mening over Eli of de discussies van vandaag?



Dus omdat de argumenten van tafel worden gegooid, gooi je het maar op gevoel?

Jaspenia

De rest van de argumenten/posts blijven nog altijd staan.

Maar nu je het toch zegt: het is een beetje ongelukkig geformuleerd.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Ben ik trouwens de enige die zowel Eli als Jasper niet verdacht vind? Ja ze geven steeds antwoord op elkaar, wat niet echt lekker loopt, maar naar mijn gevoel zitten meer mensen hun antwoorden te over-analyseren dan wat anders. Lijkt een beetje op dat wat ik een paar potjes terug had en toen schoten twee jagers elkaar zo'n beetje af en gingen de wolven er met het bot vandoor. (Hè lat. )

Heerlijk neutraal, beide personen die mogelijk op de lynch gaan goed noemen en dan op een derde persoon stemmen voor de lynch. Heb je de post die je na de lynch gaat posten ook al voorbereid?
 

DeletedUser21356

Gast
Nissassa
Een uiterst vage stem (een dubbeltje zijn en tellen in BE - NL is verdacht?), zodat je je niet moet mengen in de discussie met Jasper en Eli. Verder komt je Lycantroopclaim nog altijd onbetrouwbaar over op mij. Dit is wel een heel makkelijke manier om je in te dekken als Wolf.

Over die discussie tussen Jasper en Eli: persoonlijk komt vooral Jasper nogal verdacht op me over. Maar dan eerder als Neutraaltje en niet als Slechtje. Hij is er namelijk zo op gefixeerd Eli te lynchen dat ik denk aan Premiejager. Maar dit is eerder een gevoel geen zekerheid.
 

DeletedUser21356

Gast
Dat is mijn gevoel. Maar daarom ook geen stem op hem, aangezien ik het zo aanvoel, maar er niet zeker van ben.
 

DeletedUser

Gast
Dag :steen: :steen:


Verbanning

Er werd best druk gediscussieerd op het Wakkerdamse plein. Beschuldigingen gingen over en weer en het was niet duidelijk wie er het minst werd gemogen. Uiteindelijk klapte Jaspenia in zijn handen. 'Orde!' riep hij. 'Ik ben president, en ik geef de doorslag! En ik denk dat Eli een vuile wolf is! Weg met Eli!'

Eli -> Jaspenia
Ydeger ->
Lat -> Eli
Gekko -> Nissassa
Nissassa -> Melody Jackson
Jaspenia -> Eli
Dasios -> Jaspenia
RabbidRobin -> Dasios -> Jaspenia -> Melody Jackson
Melody.Jackson ->
IJzer ->

De kreet 'Weg met Eli' werd algemeen overgenomen. Jammerend probeerde Eli aan de wens der Wakkerdammers tegemoet te komen door weg te rennen, maar niet voordat ze beentje werd gelicht door Lat. 'Eerst je paspoort inleveren, dame...'

Jij bent wolf.

Jouw bijrol is rijke man. Jij bent een rijke Wakkerdammer en hebt daarom internettoegang. Hiervan kun je eenmalig gebruikmaken door de naam van een verbannen Wakkerdammer, plus een brief waarvan de lengte niet langer dan die van een tweet mag zijn, op te sturen naar de spelleiding. De verbannen Wakkerdammer in kwestie mag dan eenmalig een tweet terugsturen naar jou.
Let op: Dit werkt alleen op verbannen Wakkerdammers, niet op Wakkerdammers die op andere wijze zijn overleden.

Vergenoegd aanschouwde Jaspenia hoe Eli de stad uit rende. Hij was de beste president die Wakkerdam ooit gehad had. Tremendous.


Interessante gebeurtenissen

Dasios werd op zijn schouder getikt. 'Jongeman.' Dasios draaide zich om. Hij zag een in kap verhuld mens. 'Jij, jongeman, bent de laatste Wakkerdammer die op onze geliefde president heeft gestemd. De vorige verbanning zal hem alleen nog maar populairder gemaakt hebben. Ben je nu niet bang?' Dasios schudde zijn hoofd, maar keek toch een tikje nerveus. 'In ieder geval,' vervolgde de in kap verhulde figuur, 'neem een drankje tegen de dorst!' Voor Dasios wist wat er gebeurde, werd zijn hoofd achterover gedrukt en een drankje zijn keelgat in gegoten. Daarna hielden de handen onmiddellijk weer los. Dasios proestte het uit en zijn ogen gingen tranen. Zodra hij zijn ogen had uitgewreven, was de man in kap verdwenen.
Dasios voelde zich niet op zijn gemak en holde naar de enige persoon die hij vertrouwde: Gekko. Naarmate hij zijn weg vorderde, voelde hij zijn benen steeds zwaarder worden. Hijgend bonkte hij op de deur van zijn geliefde reptiel. Toen Gekko opendeed, zag hij een bezwete en kuchende Dasios tegen de deurpost leunen. 'Gekko...' Dasios staarde hem angstig aan. 'Dit is het einde...'

Note: Dit moest eigenlijk overdag gebeuren, maar ik kreeg iets precies op de deadline binnen.

Dasios is als bijrol zijn paspoort kwijt. Daarom is zijn hoofdrol onbekend.

Dasios is geliefde met Gekko.

Furieus rende Gekko de zolder op. Hij had te veel meegemaakt. De overname van Wakkerdam was mislukt en hij zou nooit meer samen met zijn geliefde kunnen zijn. Hij sprong uit de bovenste verdieping naar buiten.

Jij bent wolf.

Jouw bijrol is corrupt. Als jij je kandidaat stelt als president, krijgt jouw kandidaatspost een like van de spelleider.

Jij bent geliefde met Dasios.


Lunch

Het restant van de wolven in Wakkerdam was erg boos dat er zoveel wolven werden gedeporteerd. Des te meer redenen om gemene dingen te doen. Schrok schrok. Crunch crunch.

Neuh, grapje, Ydeger zou lunch zijn, maar er waren geen wolven meer over om te lunchen. De goedjes hebben gewonnen.

GG WP goedjes. Ik heb nog nooit eerder zoiets meegemaakt.

De overige rollen:
- Ydeger: Hoteleigenaar (Cherubijntje) + linkse rakker
- Lat: Gemeente-ambtenaar (Beschermengel) + martelaar (kon zich opofferen voor de president)
- Nissassa: Gematigde wolf (Lycantroop) + IJzeren Hein. Fun fact: Nissassa was technisch gezien burger.
- Jaspenia: Farmaceut (Heks, redde Yde op dag 1) + corrupt
- RabbidRobin: Stemmenfraudeur (kon 2x in het spel de stem van een dode speler laten meetellen) + linkse rakker
- Melody.Jackson: CIA-medewerker (kon bijrollen opvragen behalve die van de president) + IJzeren Hein
- IJzer: Stoere kerel (leefde nog een extra dag nadat hij lunch was, mits hij niet een linkse rakker likete als president) + linkse rakker

Dasios was zelfkoppelende Cupido als hoofdrol.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23442

Gast
Hier kom je heel onopvallend net te laat voor de DL uhm 20min te laat
Persoonlijk vond ik dat je een wekker had kunnen zetten
Je wist hoe laat de DL is van dit potje
Leuke mening.
Maar echt triest dat dat je zogenaamde verdachtmaking is x)

Zal ik ook eens vanalles over jou gaan vinden dat weinig relevant is voor het potje en je daarom lynchen?

De avond daar voor was er een discussie gaande maar daar hield je je buiten want liever inactief toe kijken dan actief deelnemen
Ik zal je voortaan direct afrekenen op het eerste rare kleine opvallende ding, helemaal prima hebben we vast een standaard dag 1 lynch. Graecus zal je dankbaar zijn.

Komt bij mij over alsof je liever een makkelijke stem wil neer zetten op iemand waar van je zeker weet dat je geen goede tegen argumenten zal krijgen
Uhu klopt helemaal. Daarom dat ik ook op jou stemde, om goede tegenargumenten te vermijden

Zo kan er ook geen verdenking op je komen en kan je geen verkeerde dingen zeggen over een ander mocht die uiteindelijk wel goed blijken te zijn na de DL
Die verdenking hebben we jou altijd nog voor. Jij verzint gewoon zelf dingen die je dan als waarheid gaat zien en als argument gebruikt

Toch valt me dit op dat je liever aan de zijlijn staat toe te kijken
En dat komt mij wel redelijk over als wolf of neutraaltje
Van iedereen die meedoet aan dit potje heb ik inderdaad wel het idee dat ik degene ben die me afzijdig houd x)

[quoteEn dan komt je tunnelvisie op mij wat best wel grappig is[/quote]
Prima, volgende keer stop ik met argumenten tegen je uit het topic halen en verzin ik gewoon wat onzin bij je dat wel verdacht klinkt over je gevoelens en wat je denkt en stem ik op basis daarvan.

Dat blijk je normaler te vinden

Is het verdacht dat ik je een antwoord geef waar jij van vind dat ik je niet heb geantwoord
Ik heb je vraag genoeg beantwoord
Blijkbaar niet.
Maar goed ik verwachtte mss gewoon te veel van je

je zegt tegen mij ga lezen maar lees zelf dan ook maar eens beter wat mijn woorden zijn
Dat heb ik gedaan en reageerde ik vaak zin per zijn op dus die "counter" lijkt me niet echt opgaan

Hier zeg je toch duidelijk dat je mij verdacht vind omdat Graecus slecht blijkt te zijn
Ivm het stem gedrag van Graecus
Als je dan tegen mij zegt dat ik beter moet lezen doe ik dat en kan het niet vinden
Ik ontken nergens dat dat 1 van mijn argumenten is. Ik ontken dat dat al mijn arugmenten zouden zijn zoals jij beweerde.

Als ik het totaal verkeerd heb laat het me dan weten want ik zie het echt niet meer
Je hebt het totaal verkeerd.

Als ik daar op reageer dat ik het niet kan vinden moet ik gewoon beter lezen of met een beter antwoord komen?
Een antwoord waar jij wel wat mee kan?
Sorry, als ik een vraag 3x gesteld heb ging ik er vanuit dat het vinden van mn vraag het probleem niet hoefde te zijn.

Omdat Graecus slecht blijkt heb je twijfels bij mij maar je zegt niet meer dan dat
Jawel, lees mn posts nou eens ik typ die lange dingen niet voor niets

Je wou vlak daar voor nog liever op een inactief iemand stemmen zodat je niet te veel aandacht op jezelf zou krijgen?
Nogmaals, ik zal je volgende keer meteen eruit stemmen als er maar een minibeetje verdenking is ipv wachten, prima

Hier zeg je het nog een keer
Door wat Graecus heeft gedaan maakt het mij verdacht
Dus wolven maken goedje verdacht die moeten er uit want die zijn wolf hoor jij jezelf wel praten?
Lees wat ik eerder zei. Graecus maakt niemand verdacht als wolf behalve zichzelf.

Je blijft maar keer op keer herhalen
Komt steeds maar met dezelfde verdenking aan zetten dat een stem op Rabbid die ik later er af haal en volg van Graecus die later een wolf blijkt verdacht is
Dat blijkt nodig omdat je keer op keer al het gezegde negeert en overal totaal langs praat.

Vraag ik me waarom jij dit zo verdacht vind
Daar zijn dus al mijn lange berichten die ze posts noemen voor. Best interessant om die eens te bekijken.

Denk je nou echt dat ik samen met hem wolf ben?
Denk je als ik dat was geweest ik niet beter had nagedacht?
Op basis van je gedrag hier in het topic ga ik daar niet perse vanuit nee

Dan had ik niet bijna op de zelfde tijd een stem neergezet op notabene de zelfde persoon
Dan had ik wel met hem gesproken over op wie hij beter een stem zou kunnen neerzetten
Dan had ik veel meer met hem gesproken om niet zo'n domme actie uit te halen
Maar goed jij gelooft dat ik echt zo dom zou zijn
Leuk dat je het jezelf aanrekent en het dom van jezelf noemt.

Ik had nogsteeds het idee dat Graecus degene was die het opvallende uitvoerde.
Maar blijkbaar reken jij het jezelf aan. Had je je medewolf beter in bedwang moeten houden?

Daarom geloof ik echt dat er iets niet klopt aan jou
Omdat je maar blijft door Hammeren over iets wat ik dus echt niet zo obvious en dom zou uit halen
Het is jammer genoeg een ongelukkige samen loop van omstandigheden
Oeh, mpoie aankondiging van een typisch pure 100% counter in archer stijl?

Maar ik ga nog even verder door
Ik geef je mijn antwoord en dan krijg ik terug dat ik beter moet lezen
En dat het wel in je post staat
Tot zo ver staat er helemaal niks in je post want ik heb het je uitgelegd en je mijn antwoord gegeven
Moet ik dit begrijpen?

Vervolgens zeg je dat ik me extreem voel aangevallen dat is niet waar dat maak jij er van
Dat maak je er zelf van want dat heb ik helemaal nergens gezegd x)

Ik zeg alleen dat het me opvalt dat je voor het gedoe met graecus alleen met reacties komt om hem maar van je af te schuiven "hij maakte mij gewoon expres verdacht"'ipv dat je met een veel logischere optie kwam, namelijk dat graecus gewoon niet wilde opvallen en daarom niet als enige die stem door wilde zetten.

Maar ook dat heb ik al gezegd en moet ik nu herhalen omdat je blijkbaar gewoon weigert te lezen.

Ik geef reactie op je vragen die je blijft stellen
Ook al besef ik nu dat het totaal geen zin heeft want het voelt alsof ik er uit moet volgens jou en je niet meer helder kan nadenken
Waar blijft het plaatje van een huilende kat met grote ogen?

Nee je zo aanstellen is niet echt de manier. Fatsoenlijk lezen en reageren zou meer helpen.

Ja hoor daar is ie!
De ik stem op jou omdat jij mij heel de tijd verdenkt original counter!
 

DeletedUser

Gast
Wil dit nog even zeggen
Goed gedaan goedjes

Pff Jaspenia ik heb je niks meer te zeggen

Want je blijft tunnel spelen
Zelf als het potje is afgelopen
Verder vind ik het gewoon jammer van de activiteit hier bij wvw
Als je mensen inactief wil houden dit is dus de juiste manier
Beter dat je niks meer proberen gaat

Maar ja stem me er vooral gelijk uit op dag 1
Dan hebben andere mensen meer kans om te winnen
Misschien heb ik nu wel weer zin om mee te doen met 200
Een gigantische trol uit te gaan hangen
Want maakt niks uit wat ik zeg
Btw ik had nog niet eens de kans gehad om met Graecus te praten over wat we het beste konden gaan doen
Ik probeerde echt reacties te krijgen in het topic dat was alles
Zoiets kan ik redelijk veilig doen op Rabbid omdat die mocht ie goed zijn met goede tegen argumenten gaat komen
En ja dat klinkt dan arrogant van zijn kant maar ja hij is iemand die er niet op dag 1 zomaar uit word gelynched
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23442

Gast
Oh. Die post was al niet meer nodig :d
Op mobiel geninjad door de uitslag

Nouja (party) en bedankt aan iedereen die me zo gesteund heeft enzo x)
 

DeletedUser23442

Gast
Wil dit nog even zeggen
Goed gedaan goedjes

Pff Jaspenia ik heb je niks meer te zeggen

Want je blijft tunnel spelen
Zelf als het potje is afgelopen
Verder vind ik het gewoon jammer van de activiteit hier bij wvw
Als je mensen inactief wil houden dit is dus de juiste manier
Beter dat je niks meer proberen gaat
x)

Het lag ofc niet aan jouw spel x)

Ik had je dankzij Rabbid bijna nog laten leven deze deadline omdat hij dacht dat ik echt helemaal verkeerd zat, maar door de counter en vooral de manier/argumenten waarop er nog bovenop te gooien maakte je het alleen maar erger voor jezelf xD

Maar het zal ofc niet aan jou spel liggen.
 
Bovenaan