• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #199: Make Wakkerdam Great Again

DeletedUser

Gast
De inactiviteit viel trouwens wel mee dit potje. Alleen IJzers activiteit was, zoals altijd, matig, dus die wou ik deze deadline laten vervangen door Artifex.

EDIT: Ja Jas speelde inderdaad goed, net als Lat trouwens.
 

DeletedUser

Gast
Fun fact 2: Beide geliefden stemden op dag 1 op Graecus, maar ze hadden allebei hun stem al uitgebracht voordat ze geliefden werden. Dus het feit dat er dag 1 een wolf stierf, is niet te wijten aan het g/s koppel. :p
 

DeletedUser21356

Gast
Graecus was niet meer te redden, tenzij Eli en ik superobvious zouden doen, dus stemde ik op Graecus.
Jammer van dat doodsdrankje. :(
<3 Dasios
 

DeletedUser23442

Gast
Tuurlijk alle eer is aan jou
Gefeliciteerd wil je nou een lintje?
Dat zeg ik zeer zeker niet.

Dat Graecus dood ging had ik niets mee te maken en was vooral geluk, dat ik een g/s koppel dood schiet was ook best wel veel geluk en dat jij zo obvious was was ook niet mijn verdienste x)

Ik reageerde alleen op jouw slechte verliezers gedrag verder niets
 

DeletedUser23442

Gast
Maar ja stem me er vooral gelijk uit op dag 1
Dan hebben andere mensen meer kans om te winnen
Dat was vnl sarcasme om de absurtheid van je redenaties aan te geven.
Niet dat ik echt ieder spel voor je ga verpesten ofzo

Misschien heb ik nu wel weer zin om mee te doen met 200
Een gigantische trol uit te gaan hangen
Want maakt niks uit wat ik zeg
Je vergeet het zielige kattenplaatje

Btw ik had nog niet eens de kans gehad om met Graecus te praten over wat we het beste konden gaan doen
Ik probeerde echt reacties te krijgen in het topic dat was alles
Dan had je dat ook vol moeten houden als uitleg en niet en 2e verklaring die niet echt samenging daar doorheen. Gewoon eerlijk zijn was dan genoeg geweest.

En Graecus zo volgde ligt ook niet aan jou maar aan Graecus. Maakte je desondanks verdacht
 

DeletedUser23442

Gast
Dat Dasios en ik eruit lagen was volgens mij ook vooral lucky. :x
Uhu.
Ik dacht dat ik lynch zou worden, want had verkeerde telling in mn hoofd.

Daarom wilde ik van een stem op mezelf af. Ik dacht snel of ik dat zou doen en op wie dan, en toen viel die keuze in een flits op Dasios omdat hij zoals rabbid aangaf zo vaag/algemeen postte.

Het leek me dus een niet al te slechte gok, maar dat ik dan meteen het g/s koppel sloop had ik idd nooit ook maar aan gedacht
 

DeletedUser

Gast
Dat was vnl sarcasme om de absurtheid van je redenaties aan te geven.
Niet dat ik echt ieder spel voor je ga verpesten ofzo


Je vergeet het zielige kattenplaatje


Dan had je dat ook vol moeten houden als uitleg en niet en 2e verklaring die niet echt samenging daar doorheen. Gewoon eerlijk zijn was dan genoeg geweest.

En Graecus zo volgde ligt ook niet aan jou maar aan Graecus. Maakte je desondanks verdacht

Heb geen huilie huilie plaatjes op mobiel haha
Kan prima tegen mijn verlies hoor

Maar snap gewoon niet dat wat hij doet je verdacht kan maken

Ik ben veel te actief om slecht te zijn
Dus had ik daar zelfs een tactiek voor bedacht
Konijn aan mijn kant krijgen als die goed is werkt vaak in mijn voordeel vanwege zijn invloed

G/S koppel had ik niet verwacht eerder dat yde en Jaspenia een koppel zouden zijn

Genade was tot 2x toe net iets sneller dan mij met posten rond de DL
Dag 1 zou mijn stem op Graecus er bij hadden moeten staan maar door gekloot op mobiel wou dat niet ik naar beneden om het aan te passen was te laat :(
Zonet weer ik zie konijn op melodie stemmen ik probeerde daar nog een stem tussen te krijgen kwam die van mijn net na Genade die heb ik toen maar weg gehaald omdat ik toen wel wist dat ik dood zou zijn
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser27427

Gast
Graecus was niet meer te redden, tenzij Eli en ik superobvious zouden doen, dus stemde ik op Graecus.
Jammer van dat doodsdrankje. :(
<3 Dasios
Inderdaad jammer. Ik wilde niet op Eli stemmen omdat er dan veel te vroeg alleen nog een g/s koppel over zou zijn en dat zou echt opvallen door het gebrek aan lunches. Ik wilde nog even doen alsof ik twijfelde aan Eli, maar helaas prikte Jasper daar een beetje doorheen.
 

DeletedUser

Gast
Maar snap gewoon niet dat wat hij doet je verdacht kan maken
Wel, Graecus staat bekend als niet erg subtiel, dus je zou verwachten dat hij zijn medewolven zou volgen als hij wolf was. Hij volgde jou en bleek wolf. Dat maakte je verdacht.

Zonet weer ik zie konijn op melodie stemmen ik probeerde daar nog een stem tussen te krijgen kwam die van mijn net na Genade die heb ik toen maar weg gehaald omdat ik toen wel wist dat ik dood zou zijn
Dan heeft de random getallen generator je genakt. :p Ik heb beide dagen de random getallen generator laten bepalen wanneer ik 'Deadline!' zou posten, en beide keren was het vroeg uitgevallen.
 

DeletedUser

Gast
Inderdaad jammer. Ik wilde niet op Eli stemmen omdat er dan veel te vroeg alleen nog een g/s koppel over zou zijn en dat zou echt opvallen door het gebrek aan lunches.
De wolf in een g/s koppel kan gewoon lunchen hoor. :p
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
De hoofdzakelijke reden dat ik zo pro eli was, was omdat Jas maar geen knoop doorhakte trouwens.
Eli was vrij verdacht, maar ik snap nog steeds niet waarom Jas zoveel kansen bleef geven terwijl er toch al antwoord was gegeven, en niet gewoon overging tot de lynch.

En owja, blijkbaar spelen Eli en Graecus dus echt zo onsubtiel, lel x)

(nuja, makkelijk praten achteraf voor mij, maar toch).
 

DeletedUser

Gast
Maar Rabbid, Jas stemde juist al best wel vroeg op Eli. x)

E: En Graecus was de onsubtiele speler.
 

DeletedUser

Gast
De hoofdzakelijke reden dat ik zo pro eli was, was omdat Jas maar geen knoop doorhakte trouwens.
Eli was vrij verdacht, maar ik snap nog steeds niet waarom Jas zoveel kansen bleef geven terwijl er toch al antwoord was gegeven, en niet gewoon overging tot de lynch.

En owja, blijkbaar spelen Eli en Graecus dus echt zo onsubtiel, lel x)

(nuja, makkelijk praten achteraf voor mij, maar toch).

Hij had niet moeten stemmen zo random op jou als ik 1x eerder refresh had geklikt voor ik poste had ik mijn stem zo niet eens op je gezet dat was gewoon echt dom en had ik niet verwacht dat ie dat zou gaan doen
Dan had ik eerst met hem gesproken en geprobeerd op iets anders te laten stemmen
 
Bovenaan