• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #199: Make Wakkerdam Great Again

DeletedUser26399

Gast
WvW #193 - Rol


Wist niet dat we nog maar aan 193 zaten dacht dat het 199 was, maar doet er niet zo veel toe


E:confused:rry voor triple post
 

DeletedUser21575

Gast
Ik meld mij kandidaat voor het burgemeesterschap en iedereen heeft kunnen zien waarom in vorig potje

Het vorige potje heeft laten zien dat jij heel goed bent in het stiekem een wolf zijn. Hoe maakt jou dat een goede burgemeester?

Trouwens, als je nu op mij stemt als president, maak ik jou burgemeester van welk dorp je maar maar wilt! Tevens vereeuwig ik iedereen die op mij stemt met zijn eigen standbeeld. Ook is er momenteel nog sprake van een serie speciale munten waar jullie beeltenis op komt!
 

DeletedUser26399

Gast
Ik was geen wolf en ik kan die speelkwaliteiten ook gebruiken voor de goedjes. Vraag maar aan Gekko die vertrouwde mij volledig.
 

DeletedUser

Gast
Korte mededeling

Het feit dat sommige Wakkerdammers een PM hebben gekregen waarvan de titel suggereert dat dit WvW #193 is, berust op een administratiefout. Onze excuses voor het ongemak.
 

latdekat

Harpij
Het vorige potje heeft laten zien dat jij heel goed bent in het stiekem een wolf zijn. Hoe maakt jou dat een goede burgemeester?

Trouwens, als je nu op mij stemt als president, maak ik jou burgemeester van welk dorp je maar maar wilt! Tevens vereeuwig ik iedereen die op mij stemt met zijn eigen standbeeld. Ook is er momenteel nog sprake van een serie speciale munten waar jullie beeltenis op komt!

Straks ga je nog verkondigen dat je een muur gaat bouwen...

Ik was geen wolf en ik kan die speelkwaliteiten ook gebruiken voor de goedjes. Vraag maar aan Gekko die vertrouwde mij volledig.

Ik moet zeggen dat je al een pak beter bent geworden, maar dat je soms nog van die rare momenten hebt. Verwacht dus nog niet te snel dat je BM gaat worden.
 

DeletedUser21356

Gast
Ik claim de meest kutte (en voor de goedjes meest nutteloze) rol in het spel, de lycantroop.

Jij bent een gematigde wolf (lycantroop). Je hebt dus niks te maken met die extremistische wolven die 's nachts mensen oppeuzelen. Maar ja. Leg dat de Wakkerdammers maar eens uit. Elke zienende rol zal jou zien als wolf.

Ik wil het nu al gemeld hebben voordat ik straks op n3 gezien word o.i.d. en we er dan een lynch aan verspillen.

Verder wens ik iedereen succes en meld ook ik me als kandidaat president. Want wie weet nou nu niet beter hoe die wolven ons mooie land uit moet jagen dan een wolf?
En Nissassa, wat als er nu een Welp in het spel zit? Dan hebben we meteen een dood Goedje. :x
 

DeletedUser

Gast
Hallo Eli! Waarom zou jij een goede president van Wakkerdam zijn?

Ik denk dat ik een goede president zal zijn en de mensen van Wakkerdam zal verlossen van de wolven.
Ik de juiste keuze ben voor deze taak.
Vrouwen hebben nou eenmaal een beter oordeel en kunnen dingen helder bekijken.
Het lijkt me wel leuk om een bodyguard te mogen uit zoeken :p
 

DeletedUser21575

Gast
En Nissassa, wat als er nu een Welp in het spel zit? Dan hebben we meteen een dood Goedje. :x
Dat zou kunnen. Maar dat moet ik dan maar voor lief nemen. Zeg nou zelf wie gelooft er nog een lycantroop claim halverwege het spel als je 'als wolf gezien bent'. Zoals ik al zei. Deze rol is nog kutter dan de fluitspeler x) Ik ga deze rol dan ook gewoon open spelen.

En aangezien de begeleidende tekst van de spelleider ga ik me meer zorgen maken over zieners dan welpen.

Daarnaast.. wil ik best wel overwegen om een muur te bouwen! des te minder (minder minder!) nieuwe wolven kunnen er in ons dorp komen.
 
Bovenaan