• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #199: Make Wakkerdam Great Again

DeletedUser21356

Gast
Welke welp verspilt er nu zijn welpactie aan een lycantroop?
Daarnaast zie ik de kans dat ie wolf is nog steeds evengroot als lycantroop.
Ik denk dat een Welp eerder iemand gaat welpen waar hij min of meer zeker van is (ook al is het een Lycantroop), dan gewoon gokken.
 

DeletedUser21575

Gast
Rabbid, waarom zou ik als wolf op dag 1 lycantroop faken? De rol is al achterlijk genoeg. Geen logisch redenerende wolf zou op dag 1 alle aandacht op zich vestigen op deze manier.

En ja ik snap dat die rol zieners balanceert en er iets meer twijfel in de pot is daardoor, maar kom op we weten allemaal dat wanneer er een lycantroop gezien word hij alsnog lynch word. Ik kan niet meer dan open kaart hierover spelen en als jij hier een lynch aan wilt verspillen moet je dat vooral doen. Alleen de wolven hebben er baat bij. Maargoed, misschien wil je dat ook?
 

latdekat

Harpij
Die vraag heb ik 1 zin verder al beantwoord? Lees eens beter alvoor je domme vragen stelt. En ja Graecus heeft gelijk, doe niet zo ontwijkend.

Omdat je, zoals gezegd in het begin nog misschien ietwat geloofwaardig kan overkomen (kijk naar Graecus!), terwijl je na een zienering toch sws lynch wordt. En dat heb je heel goed door.
 

DeletedUser21575

Gast
Omdat je, zoals gezegd in het begin nog misschien ietwat geloofwaardig kan overkomen (kijk naar Graecus!), terwijl je na een zienering toch sws lynch wordt. En dat heb je heel goed door.

Sure, maar als wolf wil je zo niet spelen neem ik aan? Ik ben een belachelijk risico aan het nemen. Als wolf probeer je je gewoon niet verdacht te gedragen zodat geen zieners op je af komen. En hoop je dat die er zometeen uit ligt. Dus dan hoeft niemand te weten dat je stiekem een wolf bent.

Ik WIL juist dat de ziener zo lang mogelijk d'r in zit, waardoor tevens de kans op een zienering op mij dermate hoger is. Soortvan. Daarnaast, hoeft een ziener geen zienering aan mij te verspillen nu. ik ga toch al aan dat ik als wolf gezien zou worden en als ik stiekem een ander goedje was zou de zienering ook verspild zijn? Dus die kan door mijn claim al direct beter ingezet worden.
 

DeletedUser21356

Gast
Je wilt dat de kans groter is op een zienering van jou. Maar tegelijk zeg je dat die zienering niet hoeft en verspild zou zijn? Een kleine contradictie, denk ik zo.

Daarbij, zou je niet juist dezelfde uitleg hebben gegeven ongeacht je Lycantroop of Wolf bent?
 

DeletedUser26399

Gast
Moet er eerst nog een ziener inzitten, ik heb ook het woord wolf in mijn rol staan, maar ben wel een goedje. Ik bedoel maar hé. Wie zegt dat niet iedereen een immigrant is. Ik ben naar Wakkeram gekomen en ben de bevolking dankbaar dat ze mij hebben opgenomen. Waardoor ik ook een gave heb
 

DeletedUser26399

Gast
Dat het gerust kan dat zoals in het potje Wolven vs Burgers de goedjes rollen ook het woord wolf bevatten. Zienerwolf zou dan ziener kunnen zijn, Vurige wolf zou Vlamengel kunnen zijn, Wrekende wolf beul/wreker en ga zo maar door
 

DeletedUser26399

Gast
Ik om op rabbid te stemmen en daarmee is de kous af, behalve dat het morgenochtend DL is en ik niet zeker ben of ik tegen dan nog het AF ga geopend hebben dus stem ik ook daadwerkelijk op RabbidRobin
 

DeletedUser

Gast
Mooie activiteit in dit potje :(

Veel plezier allemaal, let's make Wakkerdam great again!

Dus de spelleider gaat ook liken? Das niet eerlijk :/

Maakt het niet meer fair?

de gebruikelijke niets zeggende post niks mis mee zou je denken?

Ik zie niet in waarom Nissassa president zou moeten zijn. Tis nu ook weer niet dat ie zo'n goede WvW'er is ^^.

Een ander afzetten als niet zo goed maar wat doe je zelf?
Als je denkt dat je zelf beter bent waarom wil je dan geen president zijn

Geen idee, daar heb ik geen ervaring mee.

Waarom wil jij geen president worden, lat?

Wel vragen waarom een ander niet zou willen maar voegt dat verder nog iets toe

Geen idee, waarom zou ik het doen?

Dan een vraag met een vraag beantwoorden om zo niet te hoeven antwoorden
afleiding en wil geen aandacht op hem hebben

Welke welp verspilt er nu zijn welpactie aan een lycantroop?
Daarnaast zie ik de kans dat ie wolf is nog steeds evengroot als lycantroop.

Elke welp zou deze kans pakken want die willen goedjes er uit hebben
Zo hebben de wolven een goedje minder maar dat maakt jou blijkbaar ook niks uit


Graecus pls x)

verder zie ik alleen maar beetje onzin en steeds de vraag weerleggen bij een ander
voor nu zeg ik RabbidRobin
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Mmm, denk je echt dat ik wolf ben?
Waarom zou een goedje niemand kunnen afzetten of hoe je dat daar ook verwoord?
Waarom zou een goedje niets kunnenv ragen?
Waarom zou een goedje niet een terechte opmerking kunnen geven (geen idee waarom je mij daarom verdenkt lol)
Waarom zou een goedje geen onzin kunnen praten en vragen stellen?

Nuja, jullie zijn best grappig om te bekijken. Volgens mij menen jullie de stemmen ook nog.
 

DeletedUser

Gast
Je doet anders verder helemaal niks wacht tot ik een post maak
Dan zeggen dat het allemaal onzin is
Dan zeg je meen je dat nou echt?
Ook nog grappig vinden maar zelf iets doen zie ik ook niet gebeuren
De post van graecus zag ik pas toen ik klaar was met typen
Ja ik typ nog steeds traag xd

Maar he activiteit laat eens horen wat jij voor mening er over hebt
Nis zijn claim verder afzeiken jij had hetzelfde gedaan mocht je deze rol hebben
 

latdekat

Harpij
Je doet anders verder helemaal niks wacht tot ik een post maak
Dan zeggen dat het allemaal onzin is
Dan zeg je meen je dat nou echt?
Ook nog grappig vinden maar zelf iets doen zie ik ook niet gebeuren
De post van graecus zag ik pas toen ik klaar was met typen
Ja ik typ nog steeds traag xd

Maar he activiteit laat eens horen wat jij voor mening er over hebt
Nis zijn claim verder afzeiken jij had hetzelfde gedaan mocht je deze rol hebben

Hmm, vind je zelf dat het geloofwaardig genoeg is om lycantroop te claimen? Vind je hem daarom minder verdacht?

Ik vind het trouwens wel grappig hoeveel mensen Nissassa geloven of voor hem opkomen. Op zich is het echt zowat het slechtste wat je kan doen, een lycantroop vertrouwen die net zogoed kans maakt om wolf te zijn.

Zeker na deze post:

Sure, maar als wolf wil je zo niet spelen neem ik aan? Ik ben een belachelijk risico aan het nemen. Als wolf probeer je je gewoon niet verdacht te gedragen zodat geen zieners op je af komen. En hoop je dat die er zometeen uit ligt. Dus dan hoeft niemand te weten dat je stiekem een wolf bent.

Ik WIL juist dat de ziener zo lang mogelijk d'r in zit, waardoor tevens de kans op een zienering op mij dermate hoger is. Soortvan. Daarnaast, hoeft een ziener geen zienering aan mij te verspillen nu. ik ga toch al aan dat ik als wolf gezien zou worden en als ik stiekem een ander goedje was zou de zienering ook verspild zijn? Dus die kan door mijn claim al direct beter ingezet worden.

Nissassa weet perfect dat ie zowat elk potje gezienerd wordt. Nu neemt hij zogezegd veel risico door eerst lycantroop te claimen. Maar het enige wat in zijn voordeel speelt is dat hij bijna geen kans maakt om gezienerd te worden doordat hij zo mooi benadrukt dat hij sowieso als wolf wordt gezien.

Ik weet niet waarom, ik denk niet dat Nissassa zoiets gezegd zou hebben als goedje of als wolf. Ik heb eerder een gevoel dat hij keihard het spel speelt als neutraaltje of een slechtje dat de wolven niet kent ofzo. Uiteraard is dat dan weer louter gebaseerd op mijn gevoel, maar goed. Hij benadrukt veel te hard dat hij goed is en de ziener wil beschermen enzo.

Mooie activiteit in dit potje :(

de gebruikelijke niets zeggende post niks mis mee zou je denken?



Een ander afzetten als niet zo goed maar wat doe je zelf?
Als je denkt dat je zelf beter bent waarom wil je dan geen president zijn

Wel vragen waarom een ander niet zou willen maar voegt dat verder nog iets toe

Dan een vraag met een vraag beantwoorden om zo niet te hoeven antwoorden
afleiding en wil geen aandacht op hem hebben

Elke welp zou deze kans pakken want die willen goedjes er uit hebben
Zo hebben de wolven een goedje minder maar dat maakt jou blijkbaar ook niks uit

verder zie ik alleen maar beetje onzin en steeds de vraag weerleggen bij een ander
voor nu zeg ik RabbidRobin

Vind je Rabbid oprecht verdacht(er)? Ik geloof niet dat er al veel mensen meer dan wat onzin hebben gezegd, als je dit onzin vindt. Wat heb ik exact gezegd dat minder onzin was dan deze stem of Rabbid?

Ik om op rabbid te stemmen en daarmee is de kous af, behalve dat het morgenochtend DL is en ik niet zeker ben of ik tegen dan nog het AF ga geopend hebben dus stem ik ook daadwerkelijk op RabbidRobin

Ik neem even alles wat ik gezegd heb over je verbeteringen in WvW terug, oké?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Gast
Hmm, vind je zelf dat het geloofwaardig genoeg is om lycantroop te claimen? Vind je hem daarom minder verdacht?

Ik vind het trouwens wel grappig hoeveel mensen Nissassa geloven of voor hem opkomen. Op zich is het echt zowat het slechtste wat je kan doen, een lycantroop vertrouwen die net zogoed kans maakt om wolf te zijn.

Zeker na deze post:



Nissassa weet perfect dat ie zowat elk potje gezienerd wordt. Nu neemt hij zogezegd veel risico door eerst lycantroop te claimen. Maar het enige wat in zijn voordeel speelt is dat hij bijna geen kans maakt om gezienerd te worden doordat hij zo mooi benadrukt dat hij sowieso als wolf wordt gezien.

Ik weet niet waarom, ik denk niet dat Nissassa zoiets gezegd zou hebben als goedje of als wolf. Ik heb eerder een gevoel dat hij keihard het spel speelt als neutraaltje of een slechtje dat de wolven niet kent ofzo. Uiteraard is dat dan weer louter gebaseerd op mijn gevoel, maar goed. Hij benadrukt veel te hard dat hij goed is en de ziener wil beschermen enzo.



Vind je Rabbid oprecht verdacht(er)? Ik geloof niet dat er al veel mensen meer dan wat onzin hebben gezegd, als je dit onzin vindt. Wat heb ik exact gezegd dat minder onzin was dan deze stem of Rabbid?



Ik neem even alles wat ik gezegd heb over je verbeteringen in WvW terug, oké?

Wat had jij dan gedaan als je deze rol zou hebben?
Want dit is nou niet echt een rol waar je wat aan hebt
Ja om de zieners dwars te zitten en daar hebben de wolven alleen maar wat aan

Oke laten we het even zo bekijken stel dat het waar is en nis deze rol heeft dan kan ie denk ik maar 2 dingen doen

1 : Stil in een hoekje zitten wachten inactief zijn dat (helpt de goedjes) want wees eerlijk deze rol is gewoon (***) en mocht er een ziener in zitten dan zeggen nee maak me niet dood ik ben lycantroop?
Wees eerlijk wie gelooft je dan ??? (geen drol)

2 : dit gelijk vanaf dag 1 open en eerlijk zeggen zoals hij dit gedaan heeft

Kans dat hij slecht is zit er natuurlijk in dat is bij iedereen zo op dag 1
Lijkt mij dat we hem voordeel van de twijfel geven en in de gaten houden
Maar ja als jij hem er liever nu gelijk uit wil hebben ga je gang 50% 50% dat ie goed of slecht is

En ja ik vind rabbid verdacht
 
Bovenaan