• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #200: Coup d'État 3: The Oudjes Strike Back

DeletedUser21204

Gast
Er zit 1 goedje tussen Bats, Redempt420, en iemand die mijn bron vertrouwt. Dus lynchen maar.

Redempt420
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Als er nog een heks/beul over is, is dit misschien een goed moment om te kijken wat mogelijk is. Dan is die persoon direct bewezen en kunnen we 2 vliegen in 1 klap krijgen.
 

DeletedUser21575

Gast
Redempt voor Bat of Bat voor Redemt.. Hmmm. Heeft een van beiden nog een verdediging trouwens?
 

DeletedUser

Gast
Minder vragen, meer lynchen.
Nou het kan gewoon nog zijn dat je stelletje bent ofzo, of dat je er ingeluisd wordt door een wolf die ja vannacht stiekem vermoord waardoor alle informatie verloren gaat of dat er nog iets geks is waardoor er een opoffering plaats vindt van jouw kant ofzo.
 

DeletedUser21575

Gast
Nou het kan gewoon nog zijn dat je stelletje bent ofzo, of dat je er ingeluisd wordt door een wolf die ja vannacht stiekem vermoord waardoor alle informatie verloren gaat of dat er nog iets geks is waardoor er een opoffering plaats vindt van jouw kant ofzo.
Jij denkt dat er 2 cupido's in zitten? Er was sws al twijfel over één cupido als je de rolverdeling bekijkt.
 
Afscheidsbrief Luksss

Beste inwoners van wakkerdam,
Jullie weten nooit wat ik net heb meegemaakt. Midden in de dag werd ik door een medeburger de kop in geslagen, kun je dat nou geloven? Enfin, nu ik hier toch niet meer ben, wil ik nog even enkele zaken meegeven. Die andere man van het Grepolis team die gelyncht is, was dus wel degelijk slecht zoals ik al eerder aangaf! Dit is voor mij alleen maar de bevestiging dat mijn theorieën kloppen! Burgers, jullie weten wat jullie te doen staan, te beginnen met die tovenaar en zijn vriend uit het verre Romeinse verleden. Ik zie trouwens dat ik al enkele harten heb gewonnen van strijders, ik hoop dit te blijven doen! Tot slot, de persoon met een voorbeeldfunctie, vertrouw die ook maar niet te hard!
Burgers , voor jullie moet dit genoeg zijn om te weten wie jullie moeten lynchen! Laat jullie horen en kom in opstand!
Omdat ik m'n dood zag aankomen, heb ik deze brief enkele uren op voorhand geschreven, maar omdat ik helderziend ben is deze brief gebaseerd op alle berichten tot 08/01/2017 1:40.
Adieu, en laat die smeerlappen niet aan jullie komen burgers!
Het was me een leuke pot.

mvg,
de nachtwaker.
 

DeletedUser21575

Gast
Afscheidsbrief Luksss

Beste inwoners van wakkerdam,
Jullie weten nooit wat ik net heb meegemaakt. Midden in de dag werd ik door een medeburger de kop in geslagen, kun je dat nou geloven? Enfin, nu ik hier toch niet meer ben, wil ik nog even enkele zaken meegeven. Die andere man van het Grepolis team die gelyncht is, was dus wel degelijk slecht zoals ik al eerder aangaf! Dit is voor mij alleen maar de bevestiging dat mijn theorieën kloppen! Burgers, jullie weten wat jullie te doen staan, te beginnen met die tovenaar en zijn vriend uit het verre Romeinse verleden. Ik zie trouwens dat ik al enkele harten heb gewonnen van strijders, ik hoop dit te blijven doen! Tot slot, de persoon met een voorbeeldfunctie, vertrouw die ook maar niet te hard!
Burgers , voor jullie moet dit genoeg zijn om te weten wie jullie moeten lynchen! Laat jullie horen en kom in opstand!
Omdat ik m'n dood zag aankomen, heb ik deze brief enkele uren op voorhand geschreven, maar omdat ik helderziend ben is deze brief gebaseerd op alle berichten tot 08/01/2017 1:40.
Adieu, en laat die smeerlappen niet aan jullie komen burgers!
Het was me een leuke pot.

mvg,
de nachtwaker.
Allemaal leuk en aardig, maar welke inzichten heeft een burger in Maximus (tovenaar) en graecus (romeinse vriend)? Hij zet gewoon zijn tunneling door in de afscheidsbrief. En dat terwijl er voor de komende 2 lynches wel belangrijkere targets aanbod komen.
 

DeletedUser

Gast
Er zit 1 goedje tussen Bats, Redempt420, en iemand die mijn bron vertrouwt. Dus lynchen maar.

Redempt420

Ik heb bovenstaande reacties eens bekeken en het lijkt erop dat niemand deze post fatsoenlijk kan lezen.

1:
Kyra geeft met deze post aan dat er 1 goedje zit tussen Bats (persoon 1), Redempt420 (persoon 2) en 'iemand die mijn bron vertrouwt' (persoon 3)

2:
Daarmee suggereert ze dat overige 2 neutraal en/of slecht zijn

3:
Waarom zou je geheimzinnig moeten doen om de derde persoon?

4:
'iemand die mijn bron vertrouwt' betekent dus dat iemand Kyra vertrouwt (haar bron) en een onbekend iemand (persoon 3) haar bron weer vertrouwt.

5:
Op de manier hoe Kyra dit naar voren brengt lijkt het er meer op dat ze een goedje wilt lynchen. Bovenstaande reacties, die hierop ingaan zonder erover na te denken, zijn ook wat verdacht (Nissassa en shuckle)

6:
Nou tenslotte, betekent dit dat zij alle drie slecht zijn, wellicht. Weet ik het zeker? Nee helaas niet. Ga ik een gok wagen? Ja, dat gaan we doen.

7:
Nissassa (Kyra en Shuckle spelen niet serieus genoeg om verdachter te lijken dan Nissassa, die hier opeens wel heel makkelijk met Kyra instemt (laat blijken dat hij 1 v.d. 2 wilt gaan lynchen).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Ja, als ze geen argumenten geeft kan ik mezelf moeilijk verdedigen he? Ik bedoel, iedereen kan zeggen dat persoon X en persoon Y slecht zijn en persoon Z (niet bekend) is goed en persoon W heeft
me dit verteld
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser199

Gast
Vervanging dag 3

Al Sah Him vervangt Shuckle. (Shuckle is geband en daardoor niet instaat om verder te spelen.)
 

DeletedUser20542

Gast
Ik zag oprecht alleen de post van Cynthia op dat moment. Infectie was er uit, dus hij was legit bewezen. Iets waar ik hem op had aangesproken m. b.t. zijn beuling. Ben je weer hard op zoek naar een lynch stem?
Scenario.
Je kon natuurlijk makkelijk blij zijn en doen alsof je C nu helemaal vertrouwde, want je wist dat hij toch geluncht zou worden. Met deze naïeve post probeer je te laten merken dat je geen flauw idee hebt wie lunch wordt. Want jij bent een 'goedje' en dat is heel duidelijk.

Die directe aanval in je laatste zin vind ik erg interessant. Want je weet misschien dat ik gisteravond een lijstje heb gemaakt van andere verdachten, waar jij niet eens tussen staat. Ik heb dus genoeg andere mensen om op te stemmen. Toch trek jij de voorbarige conclusie dat ik wel op je zal gaan stemmen. Ja, tbh heb je die kans met deze post wel vergroot. Maar zover ben ik nog niet, dat zal ook vanmiddag wel blijken wanneer ik uitweid over mijn verdachten.
 
Bovenaan