• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #200: Coup d'État 3: The Oudjes Strike Back

DeletedUser21204

Gast
Sinds wanneer lynchen wij iemand die gezien is niet meer?

Laten we Aeneas hierna ff lynchen. Ik ben vannacht wss lunch, maar mark my words.
 

DeletedUser21204

Gast
Ik kan onmogelijk als wolf nu al winnen, dus lynch die 2 gewoon, er is er maximaal 1 goed en dan moeten we naar die 3e persoon kijken, klopt dit verhaal niet mag je mij lynchen, en dat meen ik echt.

Dat jullie nu iemand anders gaan lynchen terwijl ik hier twee wolven aanbied, daar kan ik echt niet bij. En begin niet met waarom zeg je die 3e persoon niet, ik ga hier even alle bewezen goedjes met naam en rol in het topic smijten, doe normaal zeg.

En zelfs al ben ik g/s koppel ofzo, geef ik jullie dan niet alsnog bij deze minstens 1 wolf? How about complottheoriën dan even voor later bewaren en eerst deze 2 even lynchen?
 

DeletedUser26399

Gast
@Tristiano @DutchGirl329 ik zou me graag laten vervangen, heb gewoon geen tijd

Maar ik zou wel nog mijn drankje willen gooien over Kyra

E:Die vervanging gaat niet door

:Drankje gaat over @redempt420
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21204

Gast
Omg, Graecus, doe dat over iemand die gezien is!! Dan weet je ook dat ik goed ben omdat ik de waarheid sprak, en sterft er tenminste wss iemand!
En ben jij bewezen niet-ketter! Zo gaan mensen alsnog/juist aan ons twijfelen!
 

DeletedUser26399

Gast
Omg, Graecus, doe dat over iemand die gezien is!! Dan weet je ook dat ik goed ben omdat ik de waarheid sprak, en sterft er tenminste wss iemand!
En ben jij bewezen niet-ketter! Zo gaan mensen alsnog/juist aan ons twijfelen!
Dus ik moet het over een van die twee gooien, zodat jij "bewezen" bent, omdat er dan eentje doodgaat en ik niet ketter ben. Dat laatste is een probleem voor mijn vervanger, maar ga die even verwijderen
 

DeletedUser21204

Gast
Haal dat andere dan ook ff weg, zodat je er even over kunt nadenken.
 

DeletedUser

Gast
Sinds wanneer lynchen wij iemand die gezien is niet meer?

Laten we Aeneas hierna ff lynchen. Ik ben vannacht wss lunch, maar mark my words.
Het is niet zo dat ik niet op redempt wil stemmen, sterker nog, ik ben dat zeker wel van plan. Ik vind het vooral eng omdat ik bang ben dat er iemand geluncht gaat worden en we een goedje lynchen en dat alle bewijs dan opeens verloren is.
 

DeletedUser21204

Gast
Het is niet zo dat ik niet op redempt wil stemmen, sterker nog, ik ben dat zeker wel van plan. Ik vind het vooral eng omdat ik bang ben dat er iemand geluncht gaat worden en we een goedje lynchen en dat alle bewijs dan opeens verloren is.

Als we een goedje lynchen, ben ik slecht, en ga ik dus ook niet geluncht worden, dus dat bewijs gaat niet weg.
 

DeletedUser12379

Gast
Ik ben mee met wat Kyra zegt en ik stel voor dat we dat dan ook doen. We weten wie we moeten lynchen als de info niet klopt. Eerst afwachten wat er van dat drankje in huis komt.
In de tussentijd wil ik even de aandacht op dit vestigen:
Twee mogelijkheden:
1. Eli is goed en iedereen is meeloper.
2. Eli is wolf en op het laatst stemmen wolfjes op AriChibi om haar te beschermen.

Makkelijk is om Eli te lynchen, beter is om haar te zien. Weet alleen niet of dat zo makkelijk is. Verder heb ik inderdaad ook op AriChibi gestemd, maar voor zover ik weet was ik de allereerste.
Ik denk dat er op basis van deze post is gekeken naar bat en redempt. En uit die post leid ik af dat er geen link bestaat tussen de twee, anders zou bat volgens mij nooit zoiets voorstellen.
Enige reden kan zijn dat we hier met welp of premiejager (op z'n minst voor 1 van de twee) te maken hebben.
 

DeletedUser

Gast
(1) Sinds wanneer lynchen wij iemand die gezien is niet meer?

(2) Laten we Aeneas hierna ff lynchen. Ik ben vannacht wss lunch, maar mark my words.

1:
Wie bewijst mij dat die persoon gezien is?
Ik kan je op je woord geloven, maar helaas. Dat doe ik momenteel niet.

2:
Damn goed bezig. Heb je nu alweer een verdachte erbij, dat zijn dus momenteel 3 slechtjes / neutraal (ervan uitgaande dat jij goedje bent, zoals je claimt). Ik geloof best dat het netwerken goed gaat enzo, maar dit...
Waaruit is de verdenking richting mij opeens ontstaan? Maak ik het de wolven te lastig?

Ik kan onmogelijk als wolf nu al winnen, dus lynch die 2 gewoon, er is er maximaal 1 goed en dan moeten we naar die 3e persoon kijken, klopt dit verhaal niet mag je mij lynchen, en dat meen ik echt.

Ik zou geen makkelijker excuus kunnen verzinnen als: 'ik kan onmogelijk als wolf nu al winnen (dus ben ik geen wolf)'
Misschien ben je wel geen wolf en is Neus zijn verdenking van Joker correct: alhoewel je het dan nu anders zou spelen
Als premiejager zijnde kan ik ook wel makkelijk een aantal personen verdacht gaan maken, immers... jij moet ze dood hebben en misschien zijn ze ook wel slecht, dat maakt het voor jou des te gunstiger (vertrouwen en een target minder).


Dat jullie nu iemand anders gaan lynchen terwijl ik hier twee wolven aanbied, daar kan ik echt niet bij. En begin niet met waarom zeg je die 3e persoon niet, ik ga hier even alle bewezen goedjes met naam en rol in het topic smijten, doe normaal zeg.

En respect dat jij twee wolven gegarandeerd kan aanbieden. Ik betwijfel dat beide slechtjes (zoals je ze eerder noemde, waarom woordkeuze nu opeens wolf?) bewezen slecht zijn. Als dit wel het geval is op 31 spelers na dag 2; meer pech kan je niet hebben als wolven/slechtjes.

En zelfs al ben ik g/s koppel ofzo, geef ik jullie dan niet alsnog bij deze minstens 1 wolf? How about complottheoriën dan even voor later bewaren en eerst deze 2 even lynchen?

Geef mensen iets waar ze zich de minste zorgen over moeten maken. Een g/s koppel op dit aantal spelers is aanwezig. Eentje is er al uit, zou er nog eentje inzitten? Misschien, maar de kans dat deze dan ook wint is vrij minimaal (aangezien er precies 2 spelers v.d. 31 moeten overblijven).


Omg, Graecus, doe dat over iemand die gezien is!! Dan weet je ook dat ik goed ben omdat ik de waarheid sprak, en sterft er tenminste wss iemand!
En ben jij bewezen niet-ketter! Zo gaan mensen alsnog/juist aan ons twijfelen!

Sinds wanneer is iemand die de waarheid spreekt een bewezen goedje? Jouw bron kan wellicht een bewezen goedje zijn, vanwege zienering o.i.d. Maar dat maakt jou alles behalve bewezen. Het wekt vertrouwen, en dat is precies wat wolven willen, nietwaar?

Ten slotte, ben ik heel benieuwd naar de uitkomst van het drankje... kan veel teweeg brengen.
 

DeletedUser21204

Gast
En geef nu eens 1 goede reden waarom het een slecht idee is om op zn minst 1 van die 2 neer te halen, dan te kijken wat hij is, en als ie toch goed is mij te lynchen? Is het echt beter volgens jou om nog maar een lynch te gokken?

Deze 2 gaan dood, je loopt jezelf nu keihard in de vingers te snijden, mensen die gezien zijn kan je niet redden.
 

DeletedUser18363

Gast
En geef nu eens 1 goede reden waarom het een slecht idee is om op zn minst 1 van die 2 neer te halen, dan te kijken wat hij is, en als ie toch goed is mij te lynchen? Is het echt beter volgens jou om nog maar een lynch te gokken?

Omdat jij altijd nog potentieel joker bent en dit compleet op lucht gebaseerd is.
 

DeletedUser18363

Gast
Als ze joker is, wil ze juist niet geluncht worden. Op dit moment wordt de kans voor een lunch steeds groter.

Ze geeft ook vrijwillig als clausule dat ze gelynched wordt als ze het mis heeft.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21204

Gast
Wat Sander zegt, ik ben zeker, en dan hebben jullie ook enige houvast voor als t niet klopt.
 

DeletedUser22926

Gast
Een leuke tl;dr post yay, aan het eind geef ik wel een kleine samenvatting maar voor de theorie is het misschien toch handig dit te lezen kunnen we samen tot een misschien wel betere conclusie komen.

Confirmed. Ikzelf zou niet voor IJzer zijn gegaan, want die valt toch inactiefdood dus die lunch is compleet verspild, maar meer iemand die wel stemt maar verder geen zak toevoegt. Om het spel een beetje leuk en spannend te houden.
Ik ben het eens met WWG, ik zag hier ook indekking in en ik zou Kyra er wel voor aanzien om dit subtiel te proberen te doen. Ik vind Kyra echter niet verdaccht maar dat komt later.

Ik snap je redenatie, en idd een mooie invalshoek als de rest hem niet betrekt. Maar daar zat dus idd een reden achter ^^
Haha leuke omgekeerde psychologie, probeer je hier weer een hint te geven naar het feit dat jij sportief lunchde? die ^^ doen het hem, maar ik zie nissassa nu eigenlijk wel aan voor Troll met deze kleine en subtiele hints, lynch hem dus niet. Ik zie dus wel dat dit allemaal gemaakt is, zoals ook Yde al zegt, maar ik denk dat Nissassa gelyncht wilt worden. Daarnaast noemt hij troll "joker" net als neus alsof hij niks van de rol afweet. Neus is meer iemand die joker zou zeggen omdat hij het schattig vind klinken ofzo idk, maar niet om dezelfde reden als nissassa die redelijk handig gebruik maakt van deze benaming.

Beter op jezelf stemmen als je geen verdachten hebt, dan zomaar zonder redenen meelopen.
Oneens van jezelf zou je moeten weten dat je 100% goed bent, van anderen niet. Jaspenia haalde al opvallend precies aan dat 1/5e slecht is (dus 6 personen) en dus is 80% kans dat de rest geen slechtje is. Gezien jas wolf was moeten we dat maar geloven en uitgaan van 6 slechtjes.

Wauw x)

Ik hoef iig die onzintheorie niet meer te ontkennen lijkt me?
Maar beetje zonde van je beulactie...


Als we Eli's / redempts rol weten weten we heel veel over de stemming / meelopers van gisteren.

Als Eli / redempt wolf blijkt te zijn zullen er namelijk sws wolfjes zitten bij de meelopers.
Of is er een reden dat jij als meeloper op Ari dit wilt voorkomen?
Redempt is goed. Geloof me maar, want jas wilde hier een beuling veroorzaken

Dasios om zijn achterlijk makkelijke volgstem.
Daarbij heb ik t gevoel dat Max al wel geweten had dat Ijzer lunch zou zijn voor dat ie op m had gestemd als ie wolf was.
Heel verdacht dit, misschien wel mijn lynchstem waard. Bezem stemt hier om een zielige reden op een goedje en opent een volgende lynchverdachte. Zelf zie ik maximus als goedje dus vanuit dat beeld bekeken zie ik hier iets verdachts.

Neuh, je moet er geen citaten bij gooien. Gewoon zo:

Dasios
Kyra speelt anders dan normaal, maar normaal is ze niet goed zoals alle laatste potjes. Kyra lijkt hier dus goed. Ze doet ook te weinig haar best aan argumentatie voor een wolf. Zo'n nonchalante speelstijl herken ik als goedje, de "you got nothing on me" mentaliteit noem ik het.

Zeer triest jongeman, jij had potentieel.
Dank je, super triest inderdaad, was er zeker niet trots op. Maar had geen tijd om even een stem te deduceren en dan val ik liever zelf dood dan een ander goedje die wel zijn best doet. Van gekko vond ik het wel een trieste manier van stemmen, want hij durfte niet eens op iemand anders te stemmen, net als ik, maar hij had wel de tijd.

Goed, na Kyra's reactie te hebben gelezen ben ik tot een nieuw inzicht gekomen.
Deze hele façade is wellicht omdat ze joker is. Aangezien we verder ook geen concreet bewijs hebben dat ze wolf is verander ik m'n stem.

Voor nu Graecuss, want die is toch naar bed.

Edit 2 x)
Je opent hier inderdaad een weg waar onder anderen ik verder op ben gaan rijden. Bemerkte dit voor mezelf ook maar jij gaf hier een bevestiging, dat heeft geholpen met mijn theorieen.

Meh, ze wilt dat we dat denken. Daarom is ze nog niet per se joker.
Dat wilt ze denk ik niet.

Weerwolfgek
Reden komt zo
Zielige stem, zielige reden

Weet je neus, ik ben het gewoon zo zat allemaal. Wat ik ook doe ik moet en zal wel slecht zijn, want dat past zo mooi.

Anyway, voor de mensen die niet kunnen lezen, nachtwaker-poster. En ja, easy claim, maar ik kan er ook geen fuck aan doen dat zo'n kutrol heb.
Dit kan de emotionele argumenten tactiek zijn, heeft Kyra ook paar potjes geleden gedaan en ik zelf ook wel eens, maar ik zie jou daar niet voor aan. Jij voelt je altijd zeer snel beledigd en onrechtvaardig behandeld als goedje en dat lijkt me nu weer het geval. Ik zie je daarom ook wel als goed voor nu, maar het mag geen excuus zijn om ongeargumenteerd te stemmen ook al heb je geclaimd. Probeer dus een theorie te maken en niet mee te lopen, want nu hebben we niks aan jou, alleen de wolven hebben een makkelijke gedachte .

Nou ik kan je vertellen dat het niet zo ging in de wolvenchat
Verdacht deze omgekeerde psychologie: Al Sah Him is nu de vervanger wat het wat lastig maakt om shuckle te ondervragen, maar je begint met een achterstand.

Er zit 1 goedje tussen Bats, Redempt420, en iemand die mijn bron vertrouwt. Dus lynchen maar.

Redempt420
Stem eerder bats dan, redempt is echt niet verdacht.

Ik kan onmogelijk als wolf nu al winnen, dus lynch die 2 gewoon, er is er maximaal 1 goed en dan moeten we naar die 3e persoon kijken, klopt dit verhaal niet mag je mij lynchen, en dat meen ik echt.

Dat jullie nu iemand anders gaan lynchen terwijl ik hier twee wolven aanbied, daar kan ik echt niet bij. En begin niet met waarom zeg je die 3e persoon niet, ik ga hier even alle bewezen goedjes met naam en rol ien het topic smijten, doe normaal zeg.

En zelfs al ben ik g/s koppel ofzo, geef ik jullie dan niet alsnog bij deze minstens 1 wolf? How about complottheoriën dan even voor later bewaren en eerst deze 2 even lynchen?
Kyra bevestigt hier haar goedheid, tenzij ze zich zou willen opofferen voor the sake of the wolves, maar dat denk ik niet. Wie is de derde persoon Kyra, want die vind ik ook verdacht.


Samenvatting:
Bezem is verdacht
Kyra lijkt goed
Nissassa is ws troll
Redempt lijkt goed
Al Sah Him is verdacht
Sign lijkt goed, maar moet goed in de gaten worden gehouden op haar stemgedrag etc.
Neusje lijkt me goed
Ook gekko verdenk ik ergens nog
Maximus lijkt goed

E: WWG lijkt ook goed
 
Bovenaan