• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #201 - The Secret

DeletedUser21575

Gast
*doet zonnebril op* 8-)

Overigens zal ik het maar gelijk hier gooien: Ik heb de bijrol Lycantroop en kan dus als slechtje 'gezienerd' worden. Kan snappen dat dat me onbetrouwbaar(der) maakt, maar laat ik er maar direct open over zijn.
Ik ken de struggle.. (#199 ) dus ik zal de laatste zijn die er wat van zegt x)
 

DeletedUser

Gast
Ik heb wel een vraagje: hoe zit dat met zieneringen (e.d. acties) met hoofd- en bijrollen?

Zie je de hoofdrol als goed / slecht of de bijrol als goed / slecht?
Heeft slecht voorrang op goed (dus dat je bv een slechte bijrol hebt op een goede hoofdrol, en dan als slecht gezien wordt) of vice versa?

Of wordt er simpelweg gewoon een verschil gemaakt bij het resultaat: hoofdrol = goed, bijrol = slecht (of vice versa, voordat er voorbarige conclusies worden getrokken uit mijn voorbeelden)?
 

DeletedUser21575

Gast
Ik heb wel een vraagje: hoe zit dat met zieneringen (e.d. acties) met hoofd- en bijrollen?

Zie je de hoofdrol als goed / slecht of de bijrol als goed / slecht?
Heeft slecht voorrang op goed (dus dat je bv een slechte bijrol hebt op een goede hoofdrol, en dan als slecht gezien wordt) of vice versa?

Of wordt er simpelweg gewoon een verschil gemaakt bij het resultaat: hoofdrol = goed, bijrol = slecht (of vice versa, voordat er voorbarige conclusies worden getrokken uit mijn voorbeelden)?
Heeft waarschijnlijk te maken met de maanfases. Maar verder is dat een secret ofc..
 

DeletedUser

Gast
Aha, dacht al zoiets. Navragen leek me echter geen kwaad te kunnen en dan is het topic ook nog eens actief :p
 

DeletedUser22926

Gast
Waarom wel?
Ik ga voor Nissassa, hij speelt over het algemeen heel goed. Ik betwijfel of Dutchgirl als wolf lycantroop zou claimen, maar ik wil het risico niet nemen.
Dus jij vind dat DutchGirl met een claim verdachter of even verdacht is dan/als Nissassa zonder claim? Waarom wil je het risico niet bij dutchgirl nemen en wel het ontwetendheidsrisico bij nissassa? Openheid lijkt me juist redelijk positief in het begin
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Dus jij verkiest liever een lycantroop-claimer dan iemand die niet claimt?
Ja, het is openheid, maar openheid die niet valt te controleren.
 

DeletedUser21204

Gast
Ik kan Cynthia's verhaal bevestigen. Ik heb deze bijrol namelijk ook. Ik verwacht een pot met veel zieners :p
 

DeletedUser21575

Gast
Over bijrollen gesproken:

Iemand claimde bij mij de volgende bijrol: bijrol prooi, ik ben het doelwit van alle premiejagers maar kan niet door de lunch sterven.
Ik wilde deze even in de groep gooien, zodat iedereen i.i.g. op de hoogte is van het feit dat er premiejager(s!) in kunnen zitten.
 

DeletedUser27765

Gast
Zal ik dan ook maar aanhaken en meteen de bijrol van lycantroop claimen, en om rabbid voor te zijn, geen idee waar de kar heen gaat x)
 

DeletedUser27427

Gast
Dus jij verkiest liever een lycantroop-claimer dan iemand die niet claimt?
Ja, het is openheid, maar openheid die niet valt te controleren.
Dat is ook de reden waarom ik Dutchgirl niet meteen wantrouw, maar haar nog onvoldoende vertrouw om haar om die reden als bm te verkiezen. Bovendien weet ik van Nissassa veel beter wat zijn kwaliteiten zijn omdat ik vaker met hem gespeeld heb.
 

DeletedUser

Gast
DutchGirl, want de eerste lycantroop claim is beter dan niets op het moment. Ook ben ik er wel van overtuigd dat ze actief blijft spelen, en ze heeft ervaring met het spel.

(en ja, ik besef me dat het slechts een bijrol is (en niet gegarandeerd waar), maar een slechtje met als bijrol lycantroop zou wel heel ironisch zijn)

 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
DutchGirl, want de eerste lycantroop claim is beter dan niets op het moment. Ook ben ik er wel van overtuigd dat ze actief blijft spelen, en ze heeft ervaring met het spel.

(en ja, ik besef me dat het slechts een bijrol is (en niet gegarandeerd waar), maar een slechtje met als bijrol lycantroop zou wel heel ironisch zijn)

Dus je gelooft haar en haar lycantroop-claim. Waarom?
Je hebt volgens mij geen enkele reden om zeker te weten dat ze lycantroop is en niet per se een slechtje. Maar toch ben je bereid dat risico te lopen, waarom?
Kan jij haar eruit halen als ze speelt als een slechtje ipv als een goedje? Want met zieneringen kunnen we niets.
 

DeletedUser18003

Gast
Dus je gelooft haar en haar lycantroop-claim. Waarom?
Je hebt volgens mij geen enkele reden om zeker te weten dat ze lycantroop is en niet per se een slechtje. Maar toch ben je bereid dat risico te lopen, waarom?
Kan jij haar eruit halen als ze speelt als een slechtje ipv als een goedje? Want met zieneringen kunnen we niets.
Of je nou gelooft of ie waar is of niet, die van mij was in ieder geval wel de eerste en daarmee een stuk geloofwaardiger dan die erna.

"Oh, er zit een lycantroop in, vlug, laat ik dat ook claimen voor het geval ik gezienerd word!" Dat was bij mij in ieder geval niet het geval x) Ik weet dat het een lastige claim is om mee te spelen. Ik zou het leuk vinden om BM te zijn, maar snap het ook als men niet op me stemt vanwege die claim.
 

DeletedUser

Gast
Dus je gelooft haar en haar lycantroop-claim. Waarom?
Je hebt volgens mij geen enkele reden om zeker te weten dat ze lycantroop is en niet per se een slechtje. Maar toch ben je bereid dat risico te lopen, waarom?
Kan jij haar eruit halen als ze speelt als een slechtje ipv als een goedje? Want met zieneringen kunnen we niets.

Ik geloof haar claim niet per definitie, maar geloofwaardiger dan die van Kyra en Finduilas (alhoewel die laatste niet serieus lijkt). Overigens heb ik momenteel van niemand een reden om te weten dat ze geen slechtje zijn -> jij suggereert dat ik op mezelf moet stemmen om geen risico te lopen?

Geen idee of ik dat kan. Daarover kan ik niet oordelen, maar dat kan ik momenteel bij niemand aangezien ik erg lange tijd afwezig ben geweest -> weer op mezelf stemmen?

Het zieneringen stuk volg ik niet helemaal. Hoezo is dat zo zeker dat wij daar niets aan hebben?
 
Bovenaan