• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #201 - The Secret

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Of je nou gelooft of ie waar is of niet, die van mij was in ieder geval wel de eerste en daarmee een stuk geloofwaardiger dan die erna.

Dat ontken ik ook niet. MAar het is niet omdat die van jou meer geloofwaardig is, dat hij opeens effectief geloofwaardig is.

Het zieneringen stuk volg ik niet helemaal. Hoezo is dat zo zeker dat wij daar niet

Weet je wat de rol 'lycantroop' inhoudt, Aeneas?

Ik geloof haar claim niet per definitie, maar geloofwaardiger dan die van Kyra en Finduilas (alhoewel die laatste niet serieus lijkt). Overigens heb ik momenteel van niemand een reden om te weten dat ze geen slechtje zijn -> jij suggereert dat ik op mezelf moet stemmen om geen risico te lopen?

Ze is geloofwaardiger dan Kyra en Findui. Maar het probleem is dat ze nooit volkomen vertrouwd kunnen worden, het risico zal ten alle tijde blijven bestaan. Wat voor een BM wel jammer is.
 

DeletedUser21575

Gast
Hey trouwens, @latdekat , leuk dat je mee doet. Maar waarom mogen we verwachten dat je deze pot wel een nuttige bijdrage gaat leveren als je de afgelopen 3-4 dagen niet eens de tijd had om te welpen? :X
 

DeletedUser18003

Gast
Ze is geloofwaardiger dan Kyra en Findui. Maar het probleem is dat ze nooit volkomen vertrouwd kunnen worden, het risico zal ten alle tijde blijven bestaan. Wat voor een BM wel jammer is.
Dan zijn we het daar in ieder geval over eens :) Zie op dit moment nog niemand die ik echt vertrouw though, dus mijn BM-stem zal nog een tijdje op zich laten wachten x)
 

DeletedUser

Gast
Dat ontken ik ook niet. MAar het is niet omdat die van jou meer geloofwaardig is, dat hij opeens effectief geloofwaardig is.

Weet je wat de rol 'lycantroop' inhoudt, Aeneas?

Ze is geloofwaardiger dan Kyra en Findui. Maar het probleem is dat ze nooit volkomen vertrouwd kunnen worden, het risico zal ten alle tijde blijven bestaan. Wat voor een BM wel jammer is.

Ah ik denk dat ik je punt nu snap ja.
Als je voor een burgemeester kiest die lycantroop claimt te zijn, dan kan deze nooit gezien worden als goedje, dus nooit 100% te vertrouwen.

Maar het is een minder grote gok (aangezien de kans aanwezig is dat ze gelijk heeft) dan iemand waarvan ik op het moment helemaal nog niets weet.
 

DeletedUser21204

Gast
Rabs, t is een bijrol, mss kan ze zich wel gwn bewijzen met dr hoofdrol :p
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Rabs, t is een bijrol, mss kan ze zich wel gwn bewijzen met dr hoofdrol :p

Het overgrote deel van de rollen kunnen zich niet louter bewijzen door acties. En als je dan lycantroop hebt geclaimd, blijft de twijfel wel in de lucht hangen. Er zijn slechts enkele rollen die ik kan bedenken die zichzelf volledig kunnen vrijpleiten van slecht-zijn.

Alhoewel je met lievelingen en bijrollen die wel over iedereen kan zeggen, dat klopt. Toch moet je er niet echt op hopen dat ik jou ga vertrouwen dit spel x)
 

DeletedUser22926

Gast
Dus jij verkiest liever een lycantroop-claimer dan iemand die niet claimt?
Ja, het is openheid, maar openheid die niet valt te controleren.
Ja, want ik zie initiatief nemen als iets goeds op de eerste dagen, ik denk dan ook dat de bm stem terecht is.
 

AriChibi

Hydra
Als lycantroop een bijrol is, neem ik aan dat dat je echte rol overschaduwt e.g. ziener met bijrol lycantroop wordt als slecht gezien.
 

DeletedUser21575

Gast
Ja, maar ik zou ook de aanname maken dat je niet uit moet gaan van een actie in het topic om je als goed te verklaren. Een beul met lycantroop bijrol zou ook een wolf met beul bijrol kunnen zijn. Om maar iets te noemen ofc. Dus je zult altijd een twijfel hebben bij een lycantroop.
 

DeletedUser18003

Gast
Ja, maar ik zou ook de aanname maken dat je niet uit moet gaan van een actie in het topic om je als goed te verklaren. Een beul met lycantroop bijrol zou ook een wolf met beul bijrol kunnen zijn. Om maar iets te noemen ofc. Dus je zult altijd een twijfel hebben bij een lycantroop.
Wolf met beul bijrol... *verstopt zich in een hoekje* Halp.
 

DeletedUser18003

Gast
Met die logica moeten we AriChibi maar BM maken x)
58fcc6da41d14116f59089f0614de6d557a002c2a6829784bfa9f47bf31d562e.jpg
 

DeletedUser22926

Gast
Dus degene die als eerste iets doet, krijgt van jou de BM-stem?
Nee, ik zeg dat initiatief nemen door mij als een goede actie wordt gezien, dan geef ik niet gelijk een bm stem. Wel in dit geval omdat het een claim was, die ik eigenlijk wel vertrouwde.
 

DeletedUser21204

Gast
Dutchgirl.
De claim is imo juist betrouwbaar namelijk. Maar dat komt wellicht omdat ik hetzelfde heb, en het dus zeer goed mogelijk is.
 
Bovenaan