• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #210 Battle of the Scientists

DeletedUser23442

Gast
Tuurlijk vind ik het fijn dat er niet meteen geluncht wordt op dl 1. Maar feit is, en dat hoeven jullie echt niet te ontkennen, dat een lynch stem nu veel lastiger is te zetten.

Dat levert situaties op als:

Ik stem op ydeger want ja, ik moet iets stemmen.

Dat is wat ik bedoel en dat is gewoon knap irritant en lastig.
Dat is inderdaad heel irritant, doe dat dan ook niet D:
 

DeletedUser21575

Gast
Vandaag is alleen nog maar de BM-stem, morgen word er pas geluncht en gelyncht, dus of je maakt je stem groen en is die geldig of je laat hem rood en dan is je stem ongeldig ;) (als dit gewoon even voor een voorbeeld was gelieve voortaan de stem niet rood te maken :))
Jullie hebben een post met de deadlines er in. Stop met op elke pagina een spelleiderpost te maken x). We komen er zelf wel uit.
 

DeletedUser26715

Gast
Vandaag is alleen nog maar de BM-stem, morgen word er pas geluncht en gelyncht, dus of je maakt je stem groen en is die geldig of je laat hem rood en dan is je stem ongeldig ;) (als dit gewoon even voor een voorbeeld was gelieve voortaan de stem niet rood te maken :))

Stop met reageren in je eigen pot!
 

DeletedUser21575

Gast
Stop met reageren in je eigen pot!
images
 

DeletedUser20542

Gast
Tuurlijk vind ik het fijn dat er niet meteen geluncht wordt op dl 1. Maar feit is, en dat hoeven jullie echt niet te ontkennen, dat een lynch stem nu veel lastiger is te zetten.

Dat levert situaties op als:

Ik stem op ydeger want ja, ik moet iets stemmen.

Dat is wat ik bedoel en dat is gewoon knap irritant en lastig.
Dit herken ik ergens van?
 

DeletedUser21204

Gast
Aangezien letterlijk elke speler in dit potje niet serieus speelt, behalve Ydeger: Ydeger
Echt, waar gaat dit heen.
 

DeletedUser21575

Gast
Aangezien letterlijk elke speler in dit potje niet serieus speelt, behalve Ydeger: Ydeger
Echt, waar gaat dit heen.
De reden hierachter is simpel; maar ik mag dit door de instellingen van de pot niet vertellen.
 
Bovenaan