• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #210 Battle of the Scientists

DeletedUser26399

Gast
Beste WvW'er etc, dus ik stem er op. Jullie weten al voor wie ik stem zeker Graecus 001.


@Kalgar @voetbalp10 gelieve mijn broer niet lastig te vallen, deze speelt geen Grepo meer, dus gelieve deze niet lastig te vallen. Account kan echter niet volledig verwijderd worden. Procedures lopen bij INNO, zodat mailadres terug vrijkomt evenals de naam. Maar dat zijn jullie zaken iig eigenlijk niet. Laat em gewoon met rust.

Er zit een verschil tussen een 1 en een 2.
 

DeletedUser20542

Gast
Beste WvW'er etc, dus ik stem er op. Jullie weten al voor wie ik stem zeker Graecus 001.


@Kalgar @voetbalp10 gelieve mijn broer niet lastig te vallen, deze speelt geen Grepo meer, dus gelieve deze niet lastig te vallen. Account kan echter niet volledig verwijderd worden. Procedures lopen bij INNO, zodat mailadres terug vrijkomt evenals de naam. Maar dat zijn jullie zaken iig eigenlijk niet. Laat em gewoon met rust.

Er zit een verschil tussen een 1 en een 2.
Leg uit. Op een normale manier, bedoel ik.

Oh, laat maar. He he.
 

DeletedUser25006

Gast
@Kalgar @voetbalp10 gelieve mijn broer niet lastig te vallen, deze speelt geen Grepo meer, dus gelieve deze niet lastig te vallen. Account kan echter niet volledig verwijderd worden. Procedures lopen bij INNO, zodat mailadres terug vrijkomt evenals de naam. Maar dat zijn jullie zaken iig eigenlijk niet. Laat em gewoon met rust.

Er zit een verschil tussen een 1 en een 2.

5hrr9.jpg
 

DeletedUser27931

Gast
Na een lange vergadering van 24 uur zijn de teamleden eruit gekomen. Ze hebben Arichibi aangesteld als teamleider om het project nog in goede banen te leiden. Nadat de vergadering was afgelopen waren alle teamleden wat bang om meteen aan het werk te gaan, dat kwam vooral omdat ze met gevaarlijke stofjes bezig waren en als iets gebeurde kon dat hun dood nog wel zijn. Maar Artifex was zo dapper om toch weer het werk op te pakken en zo volgde er meer teamleden. Rond 5 uur ging bijna iedereen naar huis, op Arichibi na, hij liep nog even naar zijn kantoor, daar overdacht hij wat hij morgen zou gaan doen. Want als bij het lynch stemmen gelijkspel zou worden moet hij beslissen wie er word gelyncht, best wel zware keuze. Toch ging Arichibi even later ook naar huis toen hij wist hoe hij het morgen ging aanpakken.
80503aba72b259668975fa0e46cb78ad.jpg


Bm stemmen:

Arichibi: 3 (Arichibi, Artifex, Nissassa)
Duchtgirl: 2 (Aeneas, Duchtgirl)
Ydeger: 2 (Dasios, kyraco)
Graecus: 1 (Graecus)

Kalgar 1 (Jaspenia)


@Neus, @ydeger en @Luksss jullie hebben allemaal een inactief puntje, morgen stemmen anders lig je er uit!

Jaspenia, ongeldige stem, maar vooruit…




v9aJJht.jpg

Speciaal voor jou xxx
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan