• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #213: Underused

DeletedUser

Gast
Ik ben gewoon niet geïnfecteerd, FeelsBadMan.
Daarnaast, wat een onverwachte lynch en lunch. Geen idee hoe dat ooit heeft kunnen gebeuren.

Kyra objectief wel beste BM natuurlijk.

Ten slotte, mijn actie deze nacht is geslaagd, hype.
 

AriChibi

Hydra
Nog geen (gekke) theorieën?
Misschien moeten we eerst maar eens natrekken wie er dan graag Graecus en Kalgar uit willen hebben......... Hmmm.............. Het moeten vast nieuwe spelers zijn, want zulke pro-spelers als eerste vermoorden is natuurlijk geen sportieve keuze...........
 

DeletedUser

Gast
Is dit het einde van Roy Wolfboy....?!?!/!!?!?!?!
Heroes get remembered, but legends never die.
Hij is niet geïnfecteerd omdat hij al wolf was :eek: Roy Wolfboy confirmed!

wow, zag je dat in de wolvenchat? :O
Nog geen (gekke) theorieën?

Ja.

Misschien moeten we eerst maar eens natrekken wie er dan graag Graecus en Kalgar uit willen hebben......... Hmmm.............. Het moeten vast nieuwe spelers zijn, want zulke pro-spelers als eerste vermoorden is natuurlijk geen sportieve keuze...........

Jij bent het dus!
 

DeletedUser21575

Gast
Ja eerlijk gezegd kun je nergens nog iets uithalen. De Lynch en lunch was redelijk obvious. En zelfs al zou je een actie hebben gedaan dan heb je ook nog te maken met een infectie. Dus we weten 0 en kunnen 0 afleiden.
 

DeletedUser21356

Gast
GLHF Kalgar signlady .
Die xxx BM x))))
Maar lunch en infectie op nacht 1?! Hoezo OP?
Nee dat is ook wel waar.
Hij is niet geïnfecteerd omdat hij al wolf was :eek: Roy Wolfboy confirmed!
Ja eerlijk gezegd kun je nergens nog iets uithalen. De Lynch en lunch was redelijk obvious. En zelfs al zou je een actie hebben gedaan dan heb je ook nog te maken met een infectie. Dus we weten 0 en kunnen 0 afleiden.
...
Knabbel?
 

DeletedUser

Gast
Ik denk dat ons knabbel konijn geknabbeld heeft en probeert te knabbelen aan Nissassa, enig idee waarom?
 

DeletedUser

Gast
Dus... al lynch opties?

Daarnaast zoek ik legitieme claims (wolven mogen ook). Ik ben beul en ga mijn actie sowieso vanavond gebruiken, want ik ga het yolo'en en goed gokken (mark my words).
 

DeletedUser27427

Gast
Goed gokken als je niets weet? Kun je niet beter wachten? Hoewel dat na jouw claim misschien niet eens handig meer is.
 

DeletedUser

Gast
Het moment dat de random number generator op jezelf komt :(

Aeneas
 
Bovenaan