• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #213: Underused

DeletedUser9104

Gast
Uit de post van Gekko kan ik afleiden dat hij Nissa verdacht vindt, anders zou je niet posts van 1 speler quoten met knabbel eronder lijkt mij. Wat mij vooral opvalt aan de quotes is dat ze redelijk nietszeggend zijn. Terwijl Nissa normaal een stuk meer inhoud toevoegt. Dus voorlopig Nissassa
 

DeletedUser21575

Gast
Uit de post van Gekko kan ik afleiden dat hij Nissa verdacht vindt, anders zou je niet posts van 1 speler quoten met knabbel eronder lijkt mij. Wat mij vooral opvalt aan de quotes is dat ze redelijk nietszeggend zijn. Terwijl Nissa normaal een stuk meer inhoud toevoegt. Dus voorlopig Nissassa
Ik gaf jou mijn bm stem omdat je normaal intelligenter redeneert. Goed of slecht, waarom zou een konijn op dag 1 ook maar een enkele goede reden hebben om iemand als verdacht aan te merken? Ik kan al gekko' s post ook quoten en dan zie je dat hij evenveel heeft bijgedragen.. net als 5 andere random spelers. Maar omdat hij nu van één persoon een paar quotes op een rij zet ben ik toevalling opeens wolf in jouw ogen? Dat gaat er bij mij lastig in.. de enige die tot dusver dus rare keuzes maakt ben jij..
 

latdekat

Harpij
Uit de post van Gekko kan ik afleiden dat hij Nissa verdacht vindt, anders zou je niet posts van 1 speler quoten met knabbel eronder lijkt mij. Wat mij vooral opvalt aan de quotes is dat ze redelijk nietszeggend zijn. Terwijl Nissa normaal een stuk meer inhoud toevoegt. Dus voorlopig Nissassa

Want er heeft iemand ook maar iets toegevoegd?
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Gekko.

Konijn faken lijkt me makkelijk voor een wolf, als dat niet zo is:
Niet veel gemist met een dood konijn.
 

DeletedUser27427

Gast
Gekko.

Konijn faken lijkt me makkelijk voor een wolf, als dat niet zo is:
Niet veel gemist met een dood konijn.
Die reden had ik al een keer bedacht, maar ik was het alweer vergeten. Fijn dat je me eraan herinnerde :p
 

DeletedUser18003

Gast
Beulactie
Aeneas beult Dasios. Dasios was Rechter - De rechter mag één keer tijdens het spel de naam van een speler opsturen naar de spelleiding. De spelleiding maakt openbaar dat deze speler gerechterd is. Als binnen 24 uur minder dan 20% van de actieve spelers de naam van de gerechterde speler in het blauw hebben gezet, sterft deze speler.

RIP IN KILL

Tevens was de deadline om 22:00.
 

DeletedUser18003

Gast
Lynch Dag 2

RIP Gekko. Gekko was Konijn - Het konijn mag niets schrijven, behalve het woord ‘knabbel’, eventueel met interpunctie. Het konijn mag wel posts van andere spelers quoten, mits er aan die quotes niets wordt veranderd. Net als de weerhamsters kan het konijn niet geluncht worden door de wolven; ook kan het konijn niet gewelpt worden. Het konijn mag echter niet stemmen. Elke dag stuurt hij aan de spelleiding de naam op van een speler. Als deze speler dan die nacht geluncht wordt, mag het konijn de volgende dag andere spelers naar keuze (drie maximaal) dubbel stemrecht geven. Dat dubbele stemrecht krijgen ze als het konijn een post van ze quote (die op diezelfde dag is gemaakt) en daaronder de afbeelding van een wortel plakt. Het konijn is hierna alleen bewezen als zijn geplakte wortels daadwerkelijk wat uitmaken voor de stemming. Het konijn kan uiteraard niet doodvallen aan niet stemmen.
 

DeletedUser18003

Gast
Lunch Dag 2
Nissassa was lunch. Hij was Bijziende Dorpsgek - De bijziende dorpsgek bekijkt elke nacht 3 spelers. Hij krijgt dan de horen hoe veel van deze spelers goedje zijn; neutraaltjes zoals Cupido’s tellen daar niet bij mee. Ziet hij bijvoorbeeld een burger, een Cupido en een wolf, dan krijgt hij te horen dat één van de spelers die hij zag goedje was. De zienering mislukt als de bijziende dorpsgek de gelynchte speler wil zien. Vanaf het moment dat er minder dan 6 spelers in het spel zitten, mag hij zichzelf of de gelynchte speler toch zien.
 

DeletedUser18003

Gast
Inactiviteit Dag 2

AriChibi, Genius0615, Kyra, Latdekat, Hertog Takkie, Tristan en Maximus le Petit hebben allemaal een inactiviteitspuntje.
 
Bovenaan