• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #219 Random Number generator

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Sinds wanneer vraagt men toelichting voor een BM-stem, nice x)

De andere ervaren spelers zijn beter dan de rest en dus moeilijker eruit te halen indien ze een wolf zijn. Als BM heb ik het liefst iemand die deftig kan nadenken/keuzes kan maken maar toch liefst er zo makkelijk mogelijk uit te halen is als wolf. De rest is sluwer dan Gekko, waardoor ik voor Gekko kies.
 

latdekat

Harpij
Deadline dag 0: BM

Iedereen had goed en wel gehoord dat het een loting ging zijn, en lotingen zijn willekeurig. Dus stemden ze ook (bijna) willekeurig. Daardoor waren de stemmen nogal verdeeld. Niemand had meer dan twee stemmen gekregen. Dus besloten ze de RNG onder het stof te halen, en daardoor werd Nissassa aangesteld als toezichter op de lotingen. Hij had nu anderhalve stem. Toch een hele eer.

"Wij wensen Nissassa veel succes, hij zal het nodig hebben. Want wij, de organisatoren, gaan het hem, en heel Wakkerdam moeilijk maken. En met moeilijk maken bedoelen we dat we jullie één voor één gaan vermoorden, terwijl jullie je laatste ogenblikken gaan besteden aan een loting. En die loting bepaalt ook nog eens wie er sneller mag sterven. Dus, veel geluk bij de loting van morgen."

Stemmen BM dag 0

Nissassa: II
Hertog: I
Rabbid: II
Gekko: I
Kyra: I

Nissassa is BM door RNG

Volgende deadline: Dinsdag 19/09 om 21:30 Lynch + lunch
 

DeletedUser28076

Gast
Ja! + het feit dat het hele thema van de pot RNG is. Als je niet van RNG houdt vraag ik me af wat je hier überhaupt doet.
Ik hou van de RNG, maar je mag ze nooit gebruiken, dus ik dacht misschien is het deze pot anders.
Daarom gaf ik hier ook boven aan dat ik wat er in de spoiler stond jammer vond.
 

DeletedUser23701

Gast
Oeps! Vergeten te stemmen.

je mag gerust zeggen dat je ook bent vergeten het forum te openen ook hoor ;)

ik zal trouwens de komende 2 dagen ook wat vroeger moeten stemmen omdat ik waarschijnlijk zal moeten werken van 6h-20h (dus gebruik dat niet als stompzinige reden om me erweer uit te stemmen zoals vroeger vaak gebeurde -.-)
 
Bovenaan