• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #219 Random Number generator

DeletedUser21204

Gast
En heeft dat nog enige reden? Behalve dat je zijn arrogante houding niet goed kan dulden en hem precies niet lijkt te mogen?

Wow he wie zegt dat ik hem niet mag enzo? :O
Ik ben toevallig groot fan van Lightpolis met zijn arrogante houding!
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Het probleem is een beetje dat makkelijk stemmen tegenwoordig door iedereen wordt gedaan dus slechtjes het totaal niet moeilijk meer hebben om uberhaupt niets te doen en dan wat random te stemmen. Hopelijk morgen een deftige stemming. Voor nu gaat mijn stem in de richting Hertog, een stem zonder enige uitleg. Ik gok uit angst foute dingen te zeggen. Meer op gevoel dan ik nu echt kan formuleren, maar je komt me redelijk voorzichtig over, niet willende dingen fout te zeggen maar toch actief te zijn en zowat in het rond te praten.
 

AriChibi

Hydra
"Laat ik op iemand stemmen met al 2 stemmen zodat ik niet als enige schuldige ben. Hij stemde ook opzichzelf, waarom zou ik dat mogen doen."

Zwakke stem, Ari. Geen idee of ik van jou meer had moeten verwachten
Hé, ik had het alleen omdat ik maar één leidraad had en dat was die random enthousiaste stem op gekko x)

Het probleem met Ari is dat ze stemt omwille van memes. En dan beïnvloedt je partij eigenlijk niets op je speelstijl dus dat is gewoon poep.

Zie bovenstaand. Overigens heb ik meestal wel een klein schema, maar ik kom liever niet met theorieën omdat niemand dat toch gewend is van me. En memes helpen tegen (en bevorderen) depressie dus he.
 

AriChibi

Hydra
Overigens speel ik meestal als slechtje eerder met de rest dan dat ik random stem, weet niet of ik nog ben vergeten om ergens op de reageren, maar mijn ogen bloeden van al 17u op zijn en het staren naar een computerscherm gedurende 80% van deze tijd. Groetjes
 

latdekat

Harpij
Deadline 1: Lynch + lunch

De inwoners van Wakkerdam hadden besloten om een loterij te spelen zoals het hoort: random. Niemand wist goed wat hij/zij moest doen. Ook merk je uit de stemresultaten zeer goed dat Wakkerdam tegen discriminatie is. Bijna iedereen heeft een stem op zich gekregen. Samen Wakkerdam spelen, samen stemmen delen, zoals een oud gezegde gaat.

De vorige dag hadden de burgers van Wakkerdam een burgemeester aangesteld die hen zou moeten helpen in deze soort situaties. Maar die kwam niet af. Achteraf bleek dat ie zich overslapen had. Natuurlijk is dat het eerste wat Nissassa doet wanneer hij aangesteld wordt als burgemeester van Wakkerdam, zich overslapen.

Ook al was het ingewikkeld voor Wakkerdam om te stemmen, ze zijn er toch weer uitgeraakt. Door een absolute meerderheid van twee volledige stemmen werd besloten dat Hertog dood moest, hij was namelijk de organisator van deze loting volgens deze stemmers. Toen ze Hertog opgehangen hadden, bleek hij een Priester.

Eigenaardig genoeg kwam er geen verliezend lotje van de loting vandaag, wat betekent dat de organisatoren niemand hebben vermoord.

1. AriChibi -> Rabbid
2. Lightpolis -> Hertog
3. Gekko -> Hertog
4. Dasios -> Gekko
5. Kyra -> Light
6. Rabbid -> Hertog -> Te laat
7. xkiller400 -> Kyra
8. HERTOG -> Dasios
9. Nissassa -> Geen stem

Hertog is lynch.

Rol:
Goed
-Gelovige deelnemer (priester) "Je hoopt dat het deelnemen aan deze loterij niet in strijd is met de regels van de Kerk. Je vertrouwt echter nog altijd op God, die het kwade uit deze wereld zou moeten verbannen. Daarom wijs je eenmalig iemand aan, en God zal diegene, indien hij kwade bedoelingen heeft, vernietigen."

Je hebt één drankje dat je over iemand kan gooien. Is die slecht, dan wordt deze vermoord.

Er vond geen lunch plaats.

Gelieve morgen te stemmen, Nissassa.
 

DeletedUser23701

Gast
mnr rabid, die reactie op kyra gisteren was eerder omdat ik vroeger vaak haar slachtofer leek te zijn als er niemand beter was om op te stemmen.

verder stem ik op Daisos.
hij geeft me eerder het gevoel actief mee te doen en dan niet te stemmen omdat er "geen reden toe is".
maar geeft dan uiteindelijk wel in (hij stemt random) als Rabid hem erop begint aan te spreken om te proberen gemakkelijk onder het vragenvuur vanonder te muizen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23701

Gast
stemmen omdat iemand niet serieus is over dit spel, dan kan je meerdere personen aanduiden om op te stemmen.
en thesaurus?
 

AriChibi

Hydra
stemmen omdat iemand niet serieus is over dit spel, dan kan je meerdere personen aanduiden om op te stemmen.
en thesaurus?
Als Dasios wolf is, probeert hij iedere stem goed te praten met veel te ingewikkelde betogen voor zijn doen. Natuurlijk kan hij het faken, maar tot nu toe is ie altijd consistent erin geweest
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Zijn stem lijkt me nochtans niet geheel random te zijn, of mis ik iets?

Het blijft wel niets meer dan een naam met 3 quotes. Ik verwacht ook wel meer van Dasios. Ik ga akkoord met Lightpolis dat hij het er zich wel heel makkelijk vanaf denkt te maken.
Daarnaast @Dasios , heb jij dan de indruk dat Gekko altijd heel serieus speelt? En dat niet-serieus spelen zou kunnen duiden op slecht-zijn?

Dasios, moet een kolo deffen, dus ben weg.
succes hier, zal proberen morgen wat meer te zeggen

Proberen is de eerste stap, maar op zichzelf staand niets waard.

Als Dasios wolf is, probeert hij iedere stem goed te praten met veel te ingewikkelde betogen voor zijn doen. Natuurlijk kan hij het faken, maar tot nu toe is ie altijd consistent erin geweest

En ik neem aan dat dat elke keer ook tegen hem wordt gezegd en hij op een gegeven moment dat wel helemaal zal doorhebben en dat ook gebruiken? Natuurlijk is het goed naar zo'n beelden te kijken, maar je er helemaal zeker van voelen is ook niet helemaal zo positief ;)7

Verder blijft @Nissassa toch wel teleur stellen. Verloren BM-stemmen.

Ik moet vanavond alweer weg om 20, mijn excuses. Morgen heb ik geen les tot 18 dus zal ik wel overdag iets meer kunnen reageren.
 

AriChibi

Hydra
En ik neem aan dat dat elke keer ook tegen hem wordt gezegd en hij op een gegeven moment dat wel helemaal zal doorhebben en dat ook gebruiken? Natuurlijk is het goed naar zo'n beelden te kijken, maar je er helemaal zeker van voelen is ook niet helemaal zo positief ;)7
Ik ga nooit uit van absoluten, vandaar dat ik zelden met redenen kom omdat er toch maar zo op gereageerd wordt. 60% kans is bij een ja/nee kwestie vaak al genoeg om redelijke conclusies te trekken, in ieder geval bij situaties als deze waar een verkeerde stem nog niet teveel invloed heeft. Daarbij is Dasios (niet gemeen bedoeld) een vrij slechte acteur uit mijn observaties, dus als ie wel wolf is, zal ie 't wel laten blijken imo.
 

DeletedUser21575

Gast
Sorry, even vergeten wvw weer in het ritme op te pakken. Ik ga even bijlezen.
 

DeletedUser23701

Gast
Als Dasios wolf is, probeert hij iedere stem goed te praten met veel te ingewikkelde betogen voor zijn doen. Natuurlijk kan hij het faken, maar tot nu toe is ie altijd consistent erin geweest

ik heb nog niet eerder met hem gespeeld, dus ben ik niet echt overtuigd van het tegendeel.

ik zal morgen trouwens bijna zeker niet kunnen stemmen omdat ik moet werken van 3h-18h/23h
 
Bovenaan