• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #219 Random Number generator

DeletedUser27427

Gast
Nissassa verdient wel een warm onthaal in het kantoor van de burgemeester

Tijd om RNG aan te zetten. Ik bedoel uit.
Blijkbaar heeft Nissassa zijn positie dubbel te danken aan RNG :p

Iedereen zet een naampje in het rood, zo RabbidRobin. De persoon wiens naam het meest in het rood staat wint het spel.

Bedankt voor de uitleg!

Allemaal stem op AriChibi voor de beste winnaar!

zal ik doen, Hertog Takkie
Veel plezier iedereen!
AriChibi4thewin

Ik vind die kleurtjes een beetje verwarrend... Maarja, ik ben dan ook nieuw.
Werkt dit zo? -> Lightpolis
Misschien moeten de rode stemmen toch heroverwogen worden. Blijkbaar wint degene met de meeste stemmen toch niet per direct :O
 

DeletedUser23701

Gast
ik denk niet dat er iemand anders zich echt verdacht heeft gemaakt zover, dus die huidige stem is net zo goed als enig andere
 

AriChibi

Hydra
Ik dacht dat die toch niet zouden tellen, maar goed. Hmm. Heb eigenlijk alleen maar mean gememed teggen Rabbid, kan hier altijd nog op terugkomen als ik klaar ben met huiswerk. (Geen RNG, goed he, power of memes)
 

DeletedUser28076

Gast
Tot nu toe nog weinigs serieus gezegd, dus als er nog wat komt zal ik een kijken :)
 

DeletedUser23701

Gast
Kyraco is altijd verdacht; je kan alleen maar hopen dat ze aan jouw kant staat
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Ik dacht dat die toch niet zouden tellen, maar goed. Hmm. Heb eigenlijk alleen maar mean gememed teggen Rabbid, kan hier altijd nog op terugkomen als ik klaar ben met huiswerk. (Geen RNG, goed he, power of memes)

"Laat ik op iemand stemmen met al 2 stemmen zodat ik niet als enige schuldige ben. Hij stemde ook opzichzelf, waarom zou ik dat mogen doen."

Zwakke stem, Ari. Geen idee of ik van jou meer had moeten verwachten.

Mijn excuses voor mijn inactief gedrag, 2 dagen na elkaar les van 8 tot 6 en gisteren nog een vergadering, RIP.

Misschien moeten de rode stemmen toch heroverwogen worden. Blijkbaar wint degene met de meeste stemmen toch niet per direct :eek:

Geen stem zetten is nog eenvoudiger. En ook veel minder gevaarlijk, vind je ook niet?

Kyraco is altijd verdacht; je kan alleen maar hopen dat ze aan jouw kant staat

Wat hoop je met deze post te bereiken, behalve mensen opstoken tegen iemand die wel vrij makkelijk verdacht wordt. Iemand waar jij vermoedelijk geen enkele reden hebt om die te verdenken. Je bent nu gewoon tweedracht aan het zaaien zonder enig nut. Ik kreeg een redelijk positief/volwassen beeld van je. Gooi dat nu niet zomaar weg.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Tot nu toe nog weinigs serieus gezegd, dus als er nog wat komt zal ik een kijken :)

Aan dit soort mensen hebben we dus geen zak. Als iedereen zo denkt, komen we nergens. Probeer op z'n minst te laten zien dat je wel aan het zoeken bent. Of geef eerlijk toe dat je niet aan het zoeken bent, i don't care, maar door deze zooi is dit spel dus waardeloos.

_

@Dasios Maakt het niet een meer natuurlijke reactie van eender welk goedje en slechtje. Daarnaast heeft het meestal wel zin, tenzij de stemmer effectief zonder reden stemt. Maar zelfs dan, is het ergens nog wel nuttig.
 

DeletedUser27427

Gast
Aan dit soort mensen hebben we dus geen zak. Als iedereen zo denkt, komen we nergens. Probeer op z'n minst te laten zien dat je wel aan het zoeken bent. Of geef eerlijk toe dat je niet aan het zoeken bent, i don't care, maar door deze zooi is dit spel dus waardeloos.

_

@Dasios Maakt het niet een meer natuurlijke reactie van eender welk goedje en slechtje. Daarnaast heeft het meestal wel zin, tenzij de stemmer effectief zonder reden stemt. Maar zelfs dan, is het ergens nog wel nuttig.
Het is altijd nuttig, maar de reden daarvoor is niet altijd dat de vraag die je stelde beantwoord wordt. Dat is hoe ik het bedoelde.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Het probleem met Ari is dat ze stemt omwille van memes. En dan beïnvloedt je partij eigenlijk niets op je speelstijl dus dat is gewoon poep.
Van Lightpolis had ik wel een redelijk gevoel dat hij probeerde. Maar langs de andere kant probeert een wolf ook wel. Maar komt wel redelijk oprecht over.
xkiller4000 valt niet veel over te zeggen. Lijkt me gewoon een nieuwerd die meekijkt en ziet dat hij moet stemmen en dat dus ook doet.
Kyraco is vrij stil en afwezig, zoals ik ook wel had verwacht.

Ergens verrast Nissassa me wel. Ik had op iets meer nuttige bijdragen gehoopt sinds gisteren. Maar hij is aan het slapen vrees ik, waardoor daar ook weer weinig over te vertellen valt.

@Dasios , jij bent gruwelijk neutraal overal. Waar gaat jouw stem heen? Wie vind jij slechter of beter overkomen? Je post veel maar zegt eigenlijk vrijwel niets. Natuurlijk zeg ik niet dat er veel te zeggen valt, vandaar mijn vraag.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Vind ik wel, waarom vraag je het?

Is er een reden dat je enkel deze zin in het bijzonder eruit pikt? Vind je deze zoveel interessanter in vergelijking met alle andere dingen die gezegd zijn? Daarnaast is het niet echt een vraag, maar zijn mening, een stelling. Kan je het gerust niet mee eens zijn, maar waarom vind je die bijzonder genoeg om een hele post aan te wijden en het in de belangstelling te zetten?
 

DeletedUser28076

Gast
Dasios, moet een kolo deffen, dus ben weg.
succes hier, zal proberen morgen wat meer te zeggen
 
Bovenaan