• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #99; game of Wakkerdam

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Jij noemt dat een extra lunch. Dit klopt niet. Owen valt sowieso dood aan inactiviteit, dus maakt het geen verschil voor de wolven. De goedjes zijn er zelfs in het voordeel mee, want het vermindert het waarschijnlijke aantal dode goedjes.

Het maakt wel een verschil voor de wolven. Ik zeg nergens dat de dood van Owen uitmaakt voor de wolven, ik zeg dat de wolven een extra lunch hebben als we vandaag Owen eruit stemmen.

Stel, we stemmen op Owen:
-Owen gaat eruit
-De wolven lunchen iemand anders.
-De dag daarop stemmen we iemand anders eruit.
-De wolven lunchen weer.

Stel, we stemmen niet op Owen
-Owen gaat eruit.
-De wolven lunchen iemand anders.
-Wij lynchen iemand.

Dan heb je dus dezelfde situatie als de situatie die we zouden krijgen als we Owen eruit zouden stemmen, behalve dan dat de wolven een lunch meer hebben gehad.
 

DeletedUser

Gast
Het ergste is nog dat ik nog zit te twijfelen of Initia wel wolf is, terwijl een normaal goedje echt never nooit zo'n post zou maken als de post die hij daarnet heeft gemaakt. Daarnaast lijkt Max(Initia verving Max) me niet de persoon die zich uitschrijft als wolf, eerder als burger.. Maar toch, ze gedragen zich allebei niet echt als een goedje en om die reden lijkt Initia me nu wel de meest waarschijnlijke wolf.
 

DeletedUser

Gast
Jezus Christus Initia laat ik er maar van uit gaan dat je nog wel slim genoeg bent om dit niet serieus te menen.
 

DeletedUser

Gast
Jezus Christus Initia laat ik er maar van uit gaan dat je nog wel slim genoeg bent om dit niet serieus te menen.

Nee, ik denk dat hij het serieus een goed plan vond.

E: Genade, is veel te manipulatief. Iedereen vertrouwd hem zonder enig goede reden buiten het feit dat hij een geweldige manipulator is. Ik ben nu weg, tot morgen :x
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16774

Gast
Hé, er is helemaal niemand verdacht hier (op mijzelf na dan). Dan lynch ik liever een inactief iemand dan een random iemand. Als ik echt iemand verdacht tegenkom, zal ik daar wel op stemmen. 't Is maar dat jullie het weten, maar ik word altijd om zulke redenen als goedje gelyncht. Ik kan ook gewoon op niemand stemmen in een situatie als deze, maar dan heb je weer de inactiviteitsregels.
 

DeletedUser

Gast
ik stem op Initia omdat ze iedereen probeert om te spreken

Waarom stem je nu ineens wel? En je volgt wel om een gekke reden...

Silaske

E: Volgens mij is silaske gewoon door zijn medewolfjes even opgeroepen om snel een keer te stemmen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser19654

Gast
Oké wat initia zegt vind ik nogal waardeloos... en maar zeggen als er iemand verdachts is stem ik daar wel op sorry hoor maar doe dan iets beter je best om zelf even tot een verdachte te komen! Je zegt gewoon totaal niet mee te doen met wolven zoeken en weet ik veel wat. Daarnaast heeft rutger in zekere zin wel gelijk, dat je de wolven een extra lunch geeft.

Uhm... silaske wutt? Jij komt na 2 dagen niks doen even stemmen om niet dood te hoeven gaan?? Wat is dat dan weer?
 

DeletedUser

Gast
De kans dat silaske wolf is schat ik groter in dan de kans dat Initia wolf is. Initia's plan was gewoon niet goed, maar silaske komt hier ineens opdraven na twee dagen van volledige stilte.

Volgens mij heeft silaske gewoon een PM van een medewolfje gekregen met de melding dat hij even snel moest reageren...
 

DeletedUser19654

Gast
Ik denk dat ik met Rutger mee ga, denk eerder gezegd dat initia gewoon echt dom bezig is en Silaske eerder wolf is dan dat ini dat is.
 

DeletedUser21356

Gast
Dus ik ga ook op Silaske (ja, dit lijkt nu een meeloopstem).

Waarom?
Hij vindt blijkbaar ineens tijd na (meer dan) 2 dagen, om dan meteen in z'n eerste post mee te lopen, maar met een waardeloze reden.

Verder, Initia. Tja, hij doet wel vaker van die acties hoor.
 

DeletedUser

Gast
Initia heeft nog steeds meer stemmen. Kom op, willen we nou echt Initia eruit, of liever silaske?

Genius moet nog stemmen :)

E: Oeps, niet meer. Ehh, 4 tegen 4 nu? (POTG zijn stem telt dubbel wegens BM). Dan beslist BM wie er dood gaat, hoop dat POTG voor silaske kiest...
 

DeletedUser22163

Gast
mischien is het deadline?? DEADLINE

de stemmen die 2 min later komt tel ik nog mee
 

DeletedUser

Gast
Initia heeft nog steeds meer stemmen. Kom op, willen we nou echt Initia eruit, of liever silaske?

Genius moet nog stemmen :)

E: Oeps, niet meer. Ehh, 4 tegen 4 nu? (POTG zijn stem telt dubbel wegens BM). Dan beslist BM wie er dood gaat, hoop dat POTG voor silaske kiest...

Stem telt niet dubbel, silaske gaat eruit;).

Zo niet(dus als ik verkeerd geteld heb): Silaske
 

DeletedUser22163

Gast
dag 3

Het was heel stil in de grot onder Wakkerdam. In deze grot zaten(met nadruk opzaten want er zit niemand meer) alle gevangen van wakkerdam en bij een gevangenis is er ook een wachter. deze wachter was Owen en voor het voorval van Ned en de Lannisters moest hij een gevangen in zijn cel doen. Deze gevangenen wou dit echt niet en pakte de sleutels van owen af en sloot de deur. Niemand keek naar de arme Owen in de cel en na 3 dagen heeft een mens wel honger. Maar niemand kwam eten brengen voor owen en zo stierf hij aan de honger.

De Lannisters waren mischien wel te slim voor de burgers van Wakkerdam? De overige burgers zouden hoe dan ook nog 1 keer wraak nemen voor wat de Lannisters hadden gedaan met hun vrienden. Rutger pakte een zwaard want die was de enige met nog een beetje moed. Hij liep richting het hol van de leeuw of beter gezegd het hol van de draak. De draak lag te slapen en Rutger werd toch wel een beetje bang, maar met volle moed ging hij naar de draak. De draak zag er uitgehongerd uit. Rutger dacht dat hij al een paar dagen geen eten had gekregen, maar toch een draak kan nooit goed zijn als de Lannisters deze zou gebruiken zijn we zo dood, dacht Rutger. Maar het arme beestje was een huisdier van Ned stark en was dus een goeie brave draak. Hij werd ook weleens Silaske genoemd.

"Heerlijk, dat eten!" fluisterde Sansa Stark naar haar tafelgenoot. De grote zaal was volledig gevuld met mensen die aan het diner kwamen meedoen. Zoveel belangrijke mensen bij elkaar, dat kwam niet vaak voor. Maar vandaag zou de eerste koning gekozen worden, gingen de geruchten. En dat wilde ze natuurlijk niet missen.
Met een glimlach op haar lippen nam ze een slokje wijn. Ook heerlijk, zo zoet! Maar al snel kreeg ze buikpijn. Ze voelde zich niet heel lekker en stond op om de zaal stilletjes te verlaten. Maar zodra ze haar stoel naar achteren schoof viel ze met een smak op de grond en begon heen en weer te schudden.

Toen de stadswacht toesnelde om haar te helpen was het al te laat.
"Tranen van Lys" werd er rondgefluisterd terwijl Sansa's lichaam werd weggedragen.
Toen Sansa oftewel animal werd weggedragen kwam er een ander meisje aangerend. Het was Alice de Hoer, ze en Sansa hadden een geheime relatie samen. Alice kon het verdriet niet aan en pleegde zelfmoord met een mes van de keuken. Ze kon gewoon niet zonder haar en doen was het ook voor haar gedaan.

Terug in de zaal kwam POTG naar de troon en ging erop zitten. Hij ging recht staan en sprak het volk toe; “Beste inwoners van wakkerdam. Ik, POTG, burgemeester van wakkerdam benoem mijzelf tot koning van wakkerdam.” Iedereen in de zaal keken elkaar aan en wisten meteen wat er gebeurde, POTG was een Lannister en hij had de macht gegrepen. De burgers van wakkerdam hadden gefaald en niet veel latter kwam er een leger soldaten binnen via de grote deur van de zaal. Met voorop een paar burgers van Wakkerdam. Teminste dat dacht iedereen. Het was Gekko en moon die voorop liepen en achter hun stond een heel leger Lannisters die zouden vechten met Koning POTG of Jaime Lannister genoemd. Niemand kon hier iets tegen beginnen dus zonder zich te verzetten knielde alle burgers van Wakkerdam. De Lannisters hadden volgens mij deze game of wakkerdam gewonnen. Hadden de burgers beter opgelet dan zouden zij de macht hadden gegrepen, maar daar was het te laat voor.

De stemmen zie je hier; DE stemmen des stemmen

De slechtjes hebben gewonnen en als je commentaar wil geven(wat ik verwacht) mag dat.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan