• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW #99; game of Wakkerdam

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Sinds wanneer is de infectie al op dag 2...?

Als dat bekend was geweest...

Verder hadden de goedjes het natuurlijk vanaf het begin af aan moeilijk. Owen666 inactief, silaske inactief, ydeger kapte ermee...
 

DeletedUser

Gast
Goed geleid Vinie(ik zou er nu wel bij vermelden dat Genade ook geinfecteerd is en ook wint;))

Misschien dat één slechtje minder beter was geweest, alhoewel ik betwijfel of dat voor het resultaat ook had uitgemaakt.

Genade speelde weer vrij goed, de rest iets minder. De wolven waren ook vrij gemakzuchtig mbt posten en ook in de wolvenchat was het tot gisteravond niet zo actief.
 

Genius0615

Erinys
Vind ik dom, ik had Rabbid/Genade gezien op de 1ste dag, ik dacht dus dat die goed was... Blijkbaar niet :O

Ook te veel slechtjes voor maar zo weinig spelers.
 

DeletedUser22163

Gast
ik zat te twijfelen tussen 1 of 2 wolven en dan sowieso een infectie wolf, maar als je slim was kon je infectie wolf nog 2 dagen dood maken voordat genade wolf werd en ik heb uiteindelijk toch 2 wolven gekozen omdat als de infectie dood was was er nog maar een slechtje. En ik heb een fout gemaakt in het begin, maar daarna was het wel goed gegaan vond ik zelf(voor een eerste keer)

E; ik zal de volgende keer opletten naar die wolven;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Goed gedaan, vooral die counter op mij:(

Ik weet niet meer tegen wie ik het zei, maar ik had al gezegd (toen ik nog leefde) dat ganade zomaar wolf kon zijn.
Maarja maakt niet meer uit. Netjes gespeeld slechtjes.
 

DeletedUser

Gast
Ik weet niet meer tegen wie ik het zei, maar ik had al gezegd (toen ik nog leefde) dat ganade zomaar wolf kon zijn.
Tsja alleen was ik het toen nog niet.

Slechtjes makkelijk gewonnen. Rutger, waarom weigerde je me nu gewoonweg te volgen op MoonMonkey? Ik bedoel, voor jou was ik bewezen, en ik neem aan dat je me wel als goede speler zag.
Na de infectie kwam het goed uit dat je me niet volgde op MoonMonkey. :p
 

DeletedUser

Gast
Tsja alleen was ik het toen nog niet.

Slechtjes makkelijk gewonnen. Rutger, waarom weigerde je me nu gewoonweg te volgen op MoonMonkey? Ik bedoel, voor jou was ik bewezen, en ik neem aan dat je me wel als goede speler zag.
Na de infectie kwam het goed uit dat je me niet volgde op MoonMonkey. :p

Al had dat jou positie nog sterker gezet, een wolf die een wolf eruit jast;)
Kleine kans nog op een verdenking dan haha
 

DeletedUser

Gast
Al had dat jou positie nog sterker gezet, een wolf die een wolf eruit jast;)
Kleine kans nog op een verdenking dan haha
Nja, dan dacht men daarna vast dat ik op dag 3 zou zijn geïnfecteerd. En daarmee zou men dan nog een punt hebben gehad ook.
 

DeletedUser

Gast
dag 3

Het was heel stil in de grot onder Wakkerdam. In deze grot zaten(met nadruk opzaten want er zit niemand meer) alle gevangen van wakkerdam en bij een gevangenis is er ook een wachter. deze wachter was Owen en voor het voorval van Ned en de Lannisters moest hij een gevangen in zijn cel doen. Deze gevangenen wou dit echt niet en pakte de sleutels van owen af en sloot de deur. Niemand keek naar de arme Owen in de cel en na 3 dagen heeft een mens wel honger. Maar niemand kwam eten brengen voor owen en zo stierf hij aan de honger.

De Lannisters waren mischien wel te slim voor de burgers van Wakkerdam? De overige burgers zouden hoe dan ook nog 1 keer wraak nemen voor wat de Lannisters hadden gedaan met hun vrienden. Rutger pakte een zwaard want die was de enige met nog een beetje moed. Hij liep richting het hol van de leeuw of beter gezegd het hol van de draak. De draak lag te slapen en Rutger werd toch wel een beetje bang, maar met volle moed ging hij naar de draak. De draak zag er uitgehongerd uit. Rutger dacht dat hij al een paar dagen geen eten had gekregen, maar toch een draak kan nooit goed zijn als de Lannisters deze zou gebruiken zijn we zo dood, dacht Rutger. Maar het arme beestje was een huisdier van Ned stark en was dus een goeie brave draak. Hij werd ook weleens Silaske genoemd.

"Heerlijk, dat eten!" fluisterde Sansa Stark naar haar tafelgenoot. De grote zaal was volledig gevuld met mensen die aan het diner kwamen meedoen. Zoveel belangrijke mensen bij elkaar, dat kwam niet vaak voor. Maar vandaag zou de eerste koning gekozen worden, gingen de geruchten. En dat wilde ze natuurlijk niet missen.
Met een glimlach op haar lippen nam ze een slokje wijn. Ook heerlijk, zo zoet! Maar al snel kreeg ze buikpijn. Ze voelde zich niet heel lekker en stond op om de zaal stilletjes te verlaten. Maar zodra ze haar stoel naar achteren schoof viel ze met een smak op de grond en begon heen en weer te schudden.

Toen de stadswacht toesnelde om haar te helpen was het al te laat.
"Tranen van Lys" werd er rondgefluisterd terwijl Sansa's lichaam werd weggedragen.
Toen Sansa oftewel animal werd weggedragen kwam er een ander meisje aangerend. Het was Alice de Hoer, ze en Sansa hadden een geheime relatie samen. Alice kon het verdriet niet aan en pleegde zelfmoord met een mes van de keuken. Ze kon gewoon niet zonder haar en doen was het ook voor haar gedaan.

Terug in de zaal kwam POTG naar de troon en ging erop zitten. Hij ging recht staan en sprak het volk toe; “Beste inwoners van wakkerdam. Ik, POTG, burgemeester van wakkerdam benoem mijzelf tot koning van wakkerdam.” Iedereen in de zaal keken elkaar aan en wisten meteen wat er gebeurde, POTG was een Lannister en hij had de macht gegrepen. De burgers van wakkerdam hadden gefaald en niet veel latter kwam er een leger soldaten binnen via de grote deur van de zaal. Met voorop een paar burgers van Wakkerdam. Teminste dat dacht iedereen. Het was Gekko en moon die voorop liepen en achter hun stond een heel leger Lannisters die zouden vechten met Koning POTG of Jaime Lannister genoemd. Niemand kon hier iets tegen beginnen dus zonder zich te verzetten knielde alle burgers van Wakkerdam. De Lannisters hadden volgens mij deze game of wakkerdam gewonnen. Hadden de burgers beter opgelet dan zouden zij de macht hadden gegrepen, maar daar was het te laat voor.

De stemmen zie je hier; DE stemmen des stemmen

De slechtjes hebben gewonnen en als je commentaar wil geven(wat ik verwacht) mag dat.

en infectie en lunch? Of is het iets anders?
 

DeletedUser

Gast
Dus eerst moet ik om mijn PM dat ik gekoppeld ben gaan vragen en daarna blijkt dat de infectie niet alleen op dag 2 valt, maar dan ook nog eens niet vermeldt wordt, noch de lunch vervangt...
Niet dat ik niet vreselijk heb gespeeld, maar dan nog is dit best frustrerend...

E: tis maar dat ik vandaag niet aan WvW had gedacht dat ik Adi niet beschermd had. De wolven hadden beter voor mij kunnen gaan ;)
 

DeletedUser22163

Gast
kijk bij dag 2 bij de lunch verhaal daar had ik gezet dat 2 mannen in een donker straatje te dealen waren en van dat huwelijk dat was het teken dat er gekoppeld was, alleen ik was vergeten naar alice een pm te sturen :O
 

DeletedUser

Gast
kijk bij dag 2 bij de lunch verhaal daar had ik gezet dat 2 mannen in een donker straatje te dealen waren en van dat huwelijk dat was het teken dat er gekoppeld was, alleen ik was vergeten naar alice een pm te sturen :O

Dus lunch en infectie? op een dag? op dag 2?
 

DeletedUser22163

Gast
ja, er was een gewone wolf en een infectie wolf(Zie rollen) en dat zijn 2 verschillende wolven.
 

DeletedUser

Gast
Nou ja het was nou eenmaal een surprisepotje, dus ik zou me er niet druk over maken. Als je geen verrassingen wil, moet je niet op zo'n potje stemmen/niet met zo'n potje meedoen. En dat zeg ik niet omdat ik gewonnen heb.

Bedankt trouwens voor het leiden, Vinie!
 

DeletedUser22163

Gast
ik moet eerlijk zeggen eerst hadden ze Animal gekozen als infectie en daarna toch maar genade gekozen.

Bedankt Genade
 

DeletedUser

Gast
Nou ja het was nou eenmaal een surprisepotje, dus ik zou me er niet druk over maken. Als je geen verrassingen wil, moet je niet op zo'n potje stemmen/niet met zo'n potje meedoen. En dat zeg ik niet omdat ik gewonnen heb.

Bedankt trouwens voor het leiden, Vinie!

Dat zeg je wel omdat je gewonnen heb Genade ;o
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan