• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW Anoniem: Vrouwen horen in de...

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Inactiviteit verdient geen verhaaltje.
Mitsuko Akamine - Claude
Claude McHugh - Dion
Azarius Dawn - Mitsuko
Sebastiaan Sand - Claude
Sam Prevost - Claude
Krista Marguez - Claude

Claude was een...
SNAPE KILLED PERKAMENTUS
Premiejager btw

Lunch:

Wolven hebben een heel sappig persoon genaamd Krista opgegeten, die was burger. RIP
 

DeletedUser

Gast
Dan durf ik nu wel op Dion te stemmen.

btw het vermoeden dat als de activiteit blijft zoals het is, dat de goedjes weinig kans meer hebben...
 

DeletedUser

Gast
Nu we dat gevaar idd uit de weg hebben, lijkt het me slim op nu idd dion te lynchen.
Hoogstwaarschijnlijk was hij een target van de 2 premiejagers. Ben benieuwd of ik het doorhad wat adeline van plan was :p
 

DeletedUser

Gast
Sorry voor mijn inactiviteit gisteren, had het heel druk.
Gelukkig is de premie eruit?:D
Mitsuko voor mij, ze is bewezen neutraal/slecht en ik geloof dat ze mij nu dood probeert te krijgen om zelf geen lynch te worden terwijl ze wel een gevaar is voor de goedjes.
 

DeletedUser

Gast
Mitsuko is zoals Dion net zegt heel waarschijnlijk neutraal of slecht, verder zie ik geen goede reden om op Dion te gaan.
 

DeletedUser

Gast
Bwah, wat maakt t ook nog uit...
De hele groep is inactief als wat.
Gefeliciteerd wolfjes
 

DeletedUser

Gast
Lynch:
Mitsuko - Valse Engel/Cupido
Gekoppeld aan Raphael - Burger

Lunch:
Sam Prevost - Bengel


Gefeliciteerd slechtjes, jullie winnen het spel. Deze mensen zijn dus Dion Neff, Sebastiaan Sand, Viswanatan Annant, Azarius Dawn en Sid Zweverink.

yiEF8Qv.png



Ik kom nog wel met een eindverhaaltje, maar zoals de meesten onderhand wel al zullen weten ben ik Alice en heb ik het dus druk met de examenperiode...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Poeh, eindelijk weer posten op mn eigen acc:O.
Ik vond het een tegenvallend potje tbh:x. De slechtjes waren gewoon slecht bezig (imo dan), maar de goedjes (behalve Imrahil) ook niet.
Ik was idd welp die tot dag 3 mocht welpen en dat het ook bekend werd als ik welpte (dus bij een foute welpactie kreeg diegene dat te horen) ik wist ook niet van dag 0/1 en dag 2 wist ik geen rol dus heb ik niet gewelpt:p. Op dag 3 heb ik idd Akali (WWG) geprobeerd te welpen, maar ik dacht (door zijn ik ben onmisbaar) dat hij bengel was:p.
De inactiviteit was voor de wolven hetgeen wat ons heeft gered. Een tegenvallend potje imo:x.
 

DeletedUser

Gast
T was best wel een kutpotje, al moet ik zeggen dat ik zelf echt toaal geen zak heb gedaan, en niet eens met de wolven contact heb opgenomen, tbh was mijn zin in t potje er deze keer er snel uit.
 

DeletedUser

Gast
Marco, je post steeds met je eigen account. Nu is het klaar en post je weer met Azarius? :p
 

DeletedUser21204

Gast
Ik wil graag even opmerken dat MoonMonkey het als Sam heel goed heeft gedaan :)

OMG GEKKO EN IK PREMIEJAGER
HET ALLEREERSTE POTJE MET PREMIEJAGER WAREN WIJ DAT OOK SAMEN :D :D :D
Deze toeval :O


Over het spel zelf:
Naar mijn mening was het belangrijkste dat dit potje ontbrak hersenen.
Dit kwam heel duidelijk naar voren nadat April haar/zijn zieneringen naar buiten bracht.
Goedjes: Ik claimde grafrover, en dat was voor jullie best geloofwaardig. Waarom mij eerst lynchen? Waarom niet een wolf? Dat was gewoon echt stom. En zoals jullie nu zien kostte dat jullie kop.
Slechtjes: Jullie wisten dat Rosina dag 2 lunch was, en deze dood is gegaan als cupido, en niet als lijk. Jullie wisten dus dat ik loog, en zeker niet met de goedjes meewon. Waarom dan mij niet gewoon in vertrouwen nemen, want ik had echt duidelijk uitgelegd dat dat ten goede van ons allemaal behalve de goedjes zou zijn. Als jullie gewoon contact met mij hadden gezocht, hadden jullie prima kunnen voorkomen dat Dion gelyncht werd. We hadden namelijk gewoon ongeveer een meerderheid, vooral met de inactieven erbij. Dus ik stuur een pm, alleen het goedje reageert. Ik zoek later nogmaals contact met Dion, maar deze laat ook niets meer van zich weten.


Grappig momentje:
Al mijn targets op Viswanatan na waren goedje. Ik moest dus met de wolven meewinnen. En toen de wolven zo ongeveer allemaal gezien waren, had ik dus al geen winkans meer.
Ik maakte Dion BM, zodat mijn mede-premiejager Claude een beetje uit het zicht zou blijven. En wat gebeurt er dan? Men zegt "we willen de mede-premiejager niet, we willen een wolf, dus we gaan op Claude." Toen moest ik wel even grinniken :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Ik heb dit potje een klein beetje gevolgd en heb zo vaak gedacht van WTF gebeurt hier. Vooral die eerste lynch was verkrekt. :p

Stonden de premiejagers er een beetje goed voor?
 

DeletedUser21204

Gast
Ik heb dit potje een klein beetje gevolgd en heb zo vaak gedacht van WTF gebeurt hier. Vooral die eerste lynch was verkrekt. :p

Stonden de premiejagers er een beetje goed voor?

Dat WTF gebeurt hier-gevoel had ik ook, heel vaak. Die lynch dag 1 kan een beetje door mij komen :x
Alleen maar goedjes-targets op Viswanatan na. Dus na die post van April was het RIP Premie's.
De eerste lynches heb ik goed naar mijn hand kunnen zetten, maar toen was het uiteraard gewoon voorbij.

Mijn targets (Claude stuurde niet eens op...):
Sam Prevost
April Armond
David Fessler
Krista Marguez
Akali Rivens
Raphael Bribiesca
Viswanatan Annant

Nog een grappig feitje:
De dag dat de lunch schommelde tussen Viswanatan en mij, heb ik 1 speler zijn stem laten veranderen. Dit was Sebastiaan Sand. Aangezien ik geen echt sterke argumenten had, maar het toch gedaan moest krijgen, heb ik hem gezegd dat het op dag 3 gestorven orakel mij Viswanatan had laten zien als wolf. Hier klopte uiteraard helemaal niets van, dit verzon ik gewoon zodat Sebastiaan zijn stem zou wijzigen. Ik had er vertrouwen in dat ik me er wel uit zou weten te lullen als Viswanatan goedje bleek, hier begon ik dan ook al voor de deadline mee, door te zeggen dat Sebastiaan iets verkeerd had opgevat.
En wat bleek achteraf?
Viswanatan was inderdaad wolf, en Sebastiaan ook! :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser19654

Gast
Kyra had je zelf je targets gekozen? Of had je die gekregen?
Anders vind ik het wel bar slecht van de spelleiding dat ze alleen maar goedjes op 1 na erop hebben gezet. Op die manier maak je van de premiejager niet echt een neutraal persoon mee vind ik dan. Die gaat altijd voor zijn/haar targets en als daar geen wolven tussen zit dan hebben wolven indirect wel een extra stempersoon met zich mee.

Verder echt heel jammer dat goedjes niet stemde! Goedjes hadden dan gewoon gewonnen, maarja... zei zo. Als goedjes actief waren dan was de DO er ook niet uit gelyncht en had ik nog april kunnen beschermen <3
We vertrouwde je gewoon niet kyra, daarom dat we je dood lieten gaan ik geloofde nog niet eens dat je grafrover was lowl.

Mijn redenatie op dion was best slim bedacht al zeg ik het zelf :p
Helaas dat je een wolf bm moest maken. Had je mij bm gemaakt hadden goedjes gewoon gewonnen. Echt zoveel geluk hadden wolven gewoon.

Nog een opmerking, waarom alice... waarom heb je van alle inactieven alleen 1 wolf laten vervangen en geen goedje?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Omdat ze wist dat ik niet actief kon zijn en ze wou dat de wolfjes zouden verliezen :O
Wat een partijdig spelleidertje :O
En dit baseer ik op precies niks :O
 

DeletedUser21204

Gast
Kyra had je zelf je targets gekozen? Of had je die gekregen?
Anders vind ik het wel bar slecht van de spelleiding dat ze alleen maar goedjes op 1 na erop hebben gezet. Op die manier maak je van de premiejager niet echt een neutraal persoon mee vind ik dan. Die gaat altijd voor zijn/haar targets en als daar geen wolven tussen zit dan hebben wolven indirect wel een extra stempersoon met zich mee.

Ik heb de eerste 4 gekregen, en de laatste 3 gekozen (naja, ik stuurde er 4 op, en het was de bedoeling dat mijn medepremiejager dit ook deed zodat er 8 opgestuurd zouden worden, en daarvan werden het er 3 (3/4 nu dus ipv 3/8)).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan