• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW Anoniem: Vrouwen horen in de...

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser19654

Gast
Ik heb de eerste 4 gekregen, en de laatste 3 gekozen (naja, ik stuurde er 4 op, en daarvan werden het er 3).
Dus als ik het goed begrijp... stopt de spelleiding:
1. geen lynch op dag 1 voor goedjes, maar wel een lunch voor wolven
2. een premiejager in het spel die alleen maar goedjes op haar targetlijst heeft gekregen
3. vervangen ze 1 iemand die dan ook nog wolf is
4. stoppen ze er 5 neutraaltjes in? Of hoeveel? Wat ook niet echt bevorderlijk is voor de goedjes.

Achja was leuk potje xD
 

DeletedUser23079

Gast
Wat vonden jullie van mijn optreden? :p

Waren jullie verrast dat ik hett was ?
 

DeletedUser19654

Gast
Wat vonden jullie van mijn optreden? :p

Waren jullie verrast dat ik hett was ?
Je was nogal falend bezig tegen akali... verder niet echt iets op te merken eigenlijk. Dat was enige minpuntje denk ik.

Wist iemand toevallig dat ik sam was? Ik had geprobeerd... <-- dat niet te typen wat een hel
En dan nog mijn spelling staan controleren en alles gedaan en geprobeerd om ervoor te zorgen dat ik niet herkend zou worden als moon :p

Ik wil graag even opmerken dat MoonMonkey het als Sam heel goed heeft gedaan :)
<3
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23079

Gast
Mij heb je verrast :O

Ik dacht dacht dat je melanie ofzo was maar ergens wist ik dat datcte voorhand liggend zou zijn :O
 

DeletedUser21204

Gast
2. een premiejager in het spel die alleen maar goedjes op haar targetlijst heeft gekregen
3. vervangen ze 1 iemand die dan ook nog wolf is

Ik neem aan dat het random was, dus mijn targets valt ze niet te verwijten.
Verder was die vervanging omdat hij niet reageerde op een pm van de spelleiding of hij actieverwou zijn, wat de rest wel deed. Daar vroeg ik al naar, want precies mn target werd vervangen x)

@Moon: <3
Je spelling was idd enorm verbeterd, maar naar mijn mening ook de rest. Je posts waren beter opgebouwd, er werd minder in geschreeuwd zegmaar, dus ik zag over het algemeen een hele verbetering.
Mag je vaker zo doen :O
E: Lol, sig behaald :p

Bert, je faalde, want je noemde me Rutger :mad:
En dat omdat ik geen spelfouten maak.. Dat doe ik normaal ook niet hoor :/

Owja, spelleiding, hoezo kreeg men een pm als er een poging was gedaan ze te welpen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Targets premuejager mogen NOOIT random zijn, altijd een evenwicht goed/slecht.
Anders zijn de goedjes/slechtjes zwaar bevoordeeld

Dit is een vrij dikke fout hoor :x
 

DeletedUser19654

Gast
Oe, ik zie net dat er gewoon geen dodende goedjes in spel zaten. Die waren allemaal inactief.
Wat een geluk voor de wolven. Geen wapensmid en geen heks :(

En ik had al geen krachten meer vrij snel in het spel. Wie hadden jullie trouwens op dag 3 geluncht? Toen was er namelijk geen lunch en wie weet had ik wel super goed gegokt met me bescherming :p
 

DeletedUser

Gast
Ik neem aan dat het random was, dus mijn targets valt ze niet te verwijten.
Verder was die vervanging omdat hij niet reageerde op een pm van de spelleiding of hij actieverwou zijn, wat de rest wel deed. Daar vroeg ik al naar, want precies mn target werd vervangen x)

@Moon: <3
Je spelling was idd enorm verbeterd, maar naar mijn mening ook de rest. Je posts waren beter opgebouwd, er werd minder in geschreeuwd zegmaar, dus ik zag over het algemeen een hele verbetering.
Mag je vaker zo doen :O
E: Lol, sig behaald :p

Bert, je faalde, want je noemde me Rutger :mad:
En dat omdat ik geen spelfouten maak.. Dat doe ik normaal ook niet hoor :/

Owja, spelleiding, hoezo kreeg men een pm als er een poging was gedaan ze te welpen?

Hij was idd de eerste die vervangen moest worden. Ik had nog andere vervangers proberen zoeken, maar niemand wou/kon.
En over dat van Moon ben ik het eens. Dit is niet de eerste keer btw. Moon is een van de enigen hier die aanzienlijk beter speelt bij een anonieme ronde dan bij een normale :p

Iemand die gewelpt werd kreeg een PM omdat dat de variant was die ik aan de welp had gegeven natuurlijk. Op deze manier moet een welp veel voorzichtiger zijn met wat hij doet, terwijl hij anders gewoon een random naam + rol kan insturen en hopen dat hij het juist had. Als de persoon in kwestie het echter te horen krijgt bij een foutieve welpactie zit er veel meer tactiek achter.


Targets premuejager mogen NOOIT random zijn, altijd een evenwicht goed/slecht.
Anders zijn de goedjes/slechtjes zwaar bevoordeeld

Dit is een vrij dikke fout hoor :x

Niet mee eens. Ten eerste mochten de premiejagers hun 3 laatste targets zelf kiezen, dus dit kan door hun recht of scheef getrokken worden. Daarbij had ik ter compensatie van dat "random" de 2 premiejagers eerst 4 namen los van elkaar laten opsturen voor ze elkaars identiteit kenden. Hieruit zou ik 3 namen kiezen die balans zou steken in de targets, terwijl zij niet zouden weten waarom ik voor bepaalde namen uit hun lijsten had gekozen. Jammer genoeg stuurde Gekko geen lijstje in...

Dus nee, een fout zou ik het niet noemen. Eerder een experiment die niet tot zijn recht kwam.

Oe, ik zie net dat er gewoon geen dodende goedjes in spel zaten. Die waren allemaal inactief.
Wat een geluk voor de wolven. Geen wapensmid en geen heks :(

En ik had al geen krachten meer vrij snel in het spel. Wie hadden jullie trouwens op dag 3 geluncht? Toen was er namelijk geen lunch en wie weet had ik wel super goed gegokt met me bescherming :p

Dag 2 werd de lunch gered door de Heks, dag 3 waren de wolven inactieve boefjes :O
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20542

Gast
Dus als ik het goed begrijp... stopt de spelleiding:
1. geen lynch op dag 1 voor goedjes, maar wel een lunch voor wolven
2. een premiejager in het spel die alleen maar goedjes op haar targetlijst heeft gekregen
3. vervangen ze 1 iemand die dan ook nog wolf is
4. stoppen ze er 5 neutraaltjes in? Of hoeveel? Wat ook niet echt bevorderlijk is voor de goedjes.

Achja was leuk potje xD
Er zaten 3 neutraaltjes in. Maar om ene of andere vage redenen werd Mitsuko Cupido toen ik dood ging. Ik heb het stel aan elkaar gehangen.

Verder heb ik mn eigen koppel ongeveer doodgemaakt door mn klaagmuur. Ik dacht: opsturen dat het koppel g/s is, kijken hoe ze reageren. Mss verder niet meer naar gekeken door mensen, maar ik heb het wel gelezen vervolgens of dat idd de doorslag gaf.
 

DeletedUser

Gast
tja... ik had gewoon al gefaald met mijn speciale actie :p
Ik nam precies de rol over van de cupido die mij met iemand koppelde... Dus gewoon mijn rol verspeeld
Verder valt dat g/s berichtje natuurlijk wel op dan, maar als niemand het daar over gaat hebben, houd ik ook mijn mond. Gelukkig nooit problemen mee gehad
 

DeletedUser18363

Gast
Rabbid, bedoel je dat ik geniaal was in slecht zijn of was ik zo slecht dat het geniaal was?

En, jullie zijn best wel geownd door mijn awesome tactiek 8-)
 

DeletedUser18363

Gast
Dat WTF gebeurt hier-gevoel had ik ook, heel vaak. Die lynch dag 1 kan een beetje door mij komen :x
Alleen maar goedjes-targets op Viswanatan na. Dus na die post van April was het RIP Premie's.
De eerste lynches heb ik goed naar mijn hand kunnen zetten, maar toen was het uiteraard gewoon voorbij.

Mijn targets (Claude stuurde niet eens op...):
Sam Prevost
April Armond
David Fessler
Krista Marguez
Akali Rivens
Raphael Bribiesca
Viswanatan Annant

Nog een grappig feitje:
De dag dat de lunch schommelde tussen Viswanatan en mij, heb ik 1 speler zijn stem laten veranderen. Dit was Sebastiaan Sand. Aangezien ik geen echt sterke argumenten had, maar het toch gedaan moest krijgen, heb ik hem gezegd dat het op dag 3 gestorven orakel mij Viswanatan had laten zien als wolf. Hier klopte uiteraard helemaal niets van, dit verzon ik gewoon zodat Sebastiaan zijn stem zou wijzigen. Ik had er vertrouwen in dat ik me er wel uit zou weten te lullen als Viswanatan goedje bleek, hier begon ik dan ook al voor de deadline mee, door te zeggen dat Sebastiaan iets verkeerd had opgevat.
En wat bleek achteraf?
Viswanatan was inderdaad wolf, en Sebastiaan ook! :p

Ik heb mijn stem veranderd omdat jij enorm zat te stressen en begon te schelden op skype, niet om die bullshit die je vertelde. Ik heb misschien 5% van het potje gevolgd en voor de rest alleen met Dion overlegd voor lynch en lunch.

@Rabbid Ik moet zeggen dat het eerst niet expres was, omdat ik LoL moest grinden kon ik niet 10 pagina's lezen en aangezien ik lui ben ga ik ook geen theorie verzinnen. Later dacht ik van hé, dit werkt, dus toen ging ik de 0-fuck tactiek verder gebruiken. ggwp, easy game easy life.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Het was hoogst irritant maar wel slim. Hoewel niet stemmen op dag 1 niet echt gewaardeerd werd...
Maar zodra April met haar theorie kwam was de aandacht toch al een tijdje van je af, daarvoor was er gewoon niet genoeg animo om op je te stemmen.
Om eerlijk te zijn, mochten en toen opeens veel stemmen op je zijn gegaan, denk ik dat er wel een aantal mensen hadden geroepen dat de wolven nu gewoon gemakkelijk een troll eruit willen halen zonder echt verdacht te worden...
Dus ja, t werkte prima, maar heel vervelend :p
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Ik heb het trouwens niet over slecht in de vorm van niet goed, maar slecht in de vorm van slechtjes/wolfjes. Je speelde baas, gepland of niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan