• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW Anoniem: Vrouwen horen in de...

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Ik heb mijn stem veranderd omdat jij enorm zat te stressen en begon te schelden op skype, niet om die bullshit die je vertelde. Ik heb misschien 5% van het potje gevolgd en voor de rest alleen met Dion overlegd voor lynch en lunch.

@Rabbid Ik moet zeggen dat het eerst niet expres was, omdat ik LoL moest grinden kon ik niet 10 pagina's lezen en aangezien ik lui ben ga ik ook geen theorie verzinnen. Later dacht ik van hé, dit werkt, dus toen ging ik de 0-fuck tactiek verder gebruiken. ggwp, easy game easy life.

Op skype?
 

DeletedUser21356

Gast
Mja, bij mij een klein probleempje met de PM met m'n targets. D:
Jammer dat de Goedjes op 't einde inactief waren, anders hadden ze nog wel kunnen winnen.

Nadat Adeline (Kyra) dood was, was het duidelijk dat ik het niet meer ging redden. :p Wel stom dat ze eerst mij doodden ipv een Wolf. :x

Ow ja, Moon ik had je totaal niet herkend, proficiat!
 

DeletedUser19654

Gast
Mja, bij mij een klein probleempje met de PM met m'n targets. D:
Jammer dat de Goedjes op 't einde inactief waren, anders hadden ze nog wel kunnen winnen.

Nadat Adeline (Kyra) dood was, was het duidelijk dat ik het niet meer ging redden. :p Wel stom dat ze eerst mij doodden ipv een Wolf. :x

Ow ja, Moon ik had je totaal niet herkend, proficiat!
Tjsa, ik wist dat kyra een reden had om dion die geen goedjes bm te maken. Ik achte de kans dat hij een target was dus eigenlijk gewoon 99,9%
Aangezien ze er tot nu toe alleen goedjes had uitgewerkt. Als premiejager heb je toch wel minimaal 2/3 wolven op je lijstje, maar nee was blijkbaar maar 1. De kans dat dion zelf premiejager was bestond ook, aangezien bij gelijke stemming kon hij zijn target dood laten gaan. Achte die kans nogal heeel klein.

Had niet aan gedacht dat het gewoon ter afleiding van jou was. Ik vertrouwde het gewoon niet om op dion te stemmen. Uiteindelijk heeft dat ons doen laten verliezen. Alhoewel, we hadden nog gewoon kunnen winnen als ik op neusje was gegaan haha. Dusja...

Ik had kyra slimmer verwacht dan hem bm maken ter afleiding xD (alhoewel dat ook slim was want ik had die niet door :O)
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Meh, ze wilde ook al dat ik zei wie mn medewolven waren x). Onder het mom van grafrover (die ik niet geloofde aangezien haar lijk dan al dood hoorde te zijn:p )
 

DeletedUser21204

Gast
xNHpFbw.png


Normaal zegt zo'n plaatje wat over mij, maar met zo'n verschil denk ik toch dat het dit keer ook wat over jullie zegt :x
 

DeletedUser23442

Gast
sorry dat ik hier niet online was, maar de kleine hoeveelheid tijd die ik had tijdens het begin van dit spel kon ik niet de enorme hoeveelheid aan lange post bijhouden en allemaal lezen. Vandaar dat ik toen maar had aangegeven bij de spelleiding ermee te stoppen.
 

DeletedUser18363

Gast
xNHpFbw.png


Normaal zegt zo'n plaatje wat over mij, maar met zo'n verschil denk ik toch dat het dit keer ook wat over jullie zegt :x

6 keer 1 zin achter elkaar posten is dan misschien ook de reden dat je op 62 uitkomt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan