• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW Anoniem: Vrouwen horen in de...

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Nee, zoek gewoon wat leuks uit. (Ik raad Henk Bleker aan, want je heet Henk)

Ow mijn excuses dat ik afwijk. Ik was vergeten dat we het over avatars hadden, mijn fout. Sorry dat ik even zo serieus on-topic ging en begon over discussies die wel iets van inhoud hadden. Kun je het me vergeven, alsjeblieft meneer zand? D:
 

DeletedUser

Gast
Zo, stem HenkForBM
"Waarom?" hoor ik je nu al denken. Laat ik dit eens duidelijk maken.
-Ik heb een awesome naam 8-)
-Ik kan soms goed zijn
-Ik kan er soms wolven uitspelen
-Ik kan soms actief zijn

Dus, ik denk dat het wel duidelijk is :)
 

DeletedUser

Gast
Ow mijn excuses dat ik afwijk. Ik was vergeten dat we het over avatars hadden, mijn fout. Sorry dat ik even zo serieus on-topic ging en begon over discussies die wel iets van inhoud hadden. Kun je het me vergeven, alsjeblieft meneer zand? D:

Nee, jij onnozele dweil.
 

DeletedUser

Gast
Als je me kunt uitleggen waarom het zo super nuttig is om op dit punt te netwerken, wil ik gerust wel netwerken hoor, als dat jou blij maakt? Echter denk ik dat het in dit stadium slimmer is om alles in het topic te houden. Of lijkt dit vanuit jouw opzicht niet zo? Ik bedoel maar, ik heb niets te verbergen, jij wel?
Ik roep nergens iemand op tot netwerken. Wat jij leest, maar er niet staat, is dat ik voor de deadline iedereen al eens gesproken wil hebben. Dat wil ik dus niet. Als jij inderdaad wil netwerken, dan hoef je je sarcasme niet boven te halen, maar dan stuur je me een pm.
 

DeletedUser

Gast
Succes iedereen!

Trouwens,mij voor bm :)

Waarom?

-Ik ben actief
- Heb ervaring met het spelletje
-Ik weet hoe het gedrag van wolven eruit ziet en dat van goedjes ofcourse
- Ik denk eerst na voordat ik mijn stem neerschrijf .

De keuze is aan jou!

Netwerken via PM alleen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Ik roep nergens iemand op tot netwerken. Wat jij leest, maar er niet staat, is dat ik voor de deadline iedereen al eens gesproken wil hebben. Dat wil ik dus niet. Als jij inderdaad wil netwerken, dan hoef je je sarcasme niet boven te halen, maar dan stuur je me een pm.

Waar zou ik dan hebben gelezen dat je iedereen wilt spreken?(/me steekt Rosina's sarcasme maar even weg) Je zegt dat je open staat voor netwerken, dus je vindt in een bepaald opzicht, in bepaalde situaties netwerken > dan in het topic praten. Dat is gewoon een feit, anders zou je niet mensen aanmoedigen om met je te netwerken. Als je zegt hoe ze met je kunnen netwerken, betekent dat in mijn ogen echt wel dat je mensen oproept om met je te netwerken hoor xD. Daar kan je moeilijk omheen, maargoed, je zal het anders bekijken waarschijnlijk.
 

DeletedUser

Gast
Ik heb eerlijk gezegd al een idee wie er achter het personage van Meneer Zweverink zit :p

Maar dat is bijzaak ;)
 

DeletedUser

Gast
Maar dan een heel potje lang zeker? :p
En aan dat laatste argument hebben we helemaal niets, want dat krijg je niet bewezen voor de BM-stemming-deadline.
Dit geldt ook een beetje voor dat actief, maar ik hoop dat je dat ook in dit vroege stadium al een beetje kunt laten zien.

Ja, hoe raad je het :O
Actief ben ik altijd, dus nu ook weer.
Veel succes met op mij stemmen voor BM!

Zo, stem HenkForBM
"Waarom?" hoor ik je nu al denken. Laat ik dit eens duidelijk maken.
-Ik heb een awesome naam 8-)
-Ik kan soms goed zijn
-Ik kan er soms wolven uitspelen
-Ik kan soms actief zijn

Dus, ik denk dat het wel duidelijk is :)

Duidelijk, Henk

Ik heb eerlijk gezegd al een idee wie er achter het personage van Meneer Zweverink zit :p

Maar dat is bijzaak ;)

Je bent niet de enige :O

Oke nu even serieus. Henk
Sid, lijkt op Sith, wat goedje is, dus ik ga mijn BM-stem op Sid Zweverink zetten.
(En de echte reden is het goede, actieve spel, meteen in het begin van het potje)
 

DeletedUser

Gast
Waar zou ik dan hebben gelezen dat je iedereen wilt spreken?(/me steekt Rosina's sarcasme maar even weg) Je zegt dat je open staat voor netwerken, dus je vindt in een bepaald opzicht, in bepaalde situaties netwerken > dan in het topic praten. Dat is gewoon een feit, anders zou je niet mensen aanmoedigen om met je te netwerken. Als je zegt hoe ze met je kunnen netwerken, betekent dat in mijn ogen echt wel dat je mensen oproept om met je te netwerken hoor xD. Daar kan je moeilijk omheen, maargoed, je zal het anders bekijken waarschijnlijk.
Jij ligt nu te zeggen dat netwerken totaal nutteloos is, omdat je daarmee dingen voor anderen achterhoudt, mag ik dat concluderen? Ik ben, en dat ben ik die dat weet, en jij of iemand anders niet, niet dat gaan posten omdat ik graag wou gaan netwerken, zo snel mogelijk, met zoveel mogelijk mensen.
Ben jij dan die control-freak dat je niet wilt dat iemand achter jouw rug om met iemand anders dingen gaat bespreken, zou jij als wolf niet willen dat je iets mist zodat je precies overzicht hebt van wie wat denkt en je niet voor negatieve ver(r)assingen komt te staan?
 

DeletedUser

Gast
Ja, hoe raad je het :O
Actief ben ik altijd, dus nu ook weer.
Veel succes met op mij stemmen voor BM!

Oke nu even serieus. Henk
Sid, lijkt op Sith, wat goedje is, dus ik ga mijn BM-stem op Sid Zweverink zetten.
(En de echte reden is het goede, actieve spel, meteen in het begin van het potje)

Ok, dus je geeft hier gewoon al toe dat je het hele potje door op 1 iemand gaat zitten te tunnelen?
Nou, sorry hoor, maar mijn stem krijg je dan niet.

Verder vraag ik me af waarom de echte reden tussen haakjes staat, en de niet-echte niet. Dat zou toch andersom moeten zijn, in mijn ogen.
 

DeletedUser

Gast
Ik stem op Elena want ze is heel oplettend bezig.

Ik denk wel dat je beter niet je vermoedens over persoon op het account in het topic moet gaan zetten.

Hoezo maken die haakjes zo uit Adeline? Ik vind het eigenlijk best logisch dat het tussen haakjes staat
 

DeletedUser

Gast
Hoezo maken die haakjes zo uit Adeline? Ik vind het eigenlijk best logisch dat het tussen haakjes staat

Ok, zal ik speciaal voor jou voortaan een hele hoop onzin in mijn tekst gooien, om dan achteraf tussen haakjes, zodat men de indruk krijgt dat het slechts bijzaak is, het serieuze zetten.
 

DeletedUser

Gast
Ik stem op Elena want ze is heel oplettend bezig.

Ik denk wel dat je beter niet je vermoedens over persoon op het account in het topic moet gaan zetten.

Hoezo maken die haakjes zo uit Adeline? Ik vind het eigenlijk best logisch dat het tussen haakjes staat
Grappig dat jij Elena oplettend vindt, eigenlijk. In haar 2 posts, die ik voor het gemak maar even geqouted heb, zie ik namelijk niks waaruit ik opmaak dat ze zo verschrikkelijk oplettend is. En als je het over haar vermoedens jegens Sid hebt, dan kraak je je enige argument voor het gemak gelijk ook weer af. Dus ben ik hier serieus iets aan het missen, of ligt het aan jou?

Succes iedereen!

Trouwens,mij voor bm :)

Waarom?

-Ik ben actief
- Heb ervaring met het spelletje
-Ik weet hoe het gedrag van wolven eruit ziet en dat van goedjes ofcourse
- Ik denk eerst na voordat ik mijn stem neerschrijf .

De keuze is aan jou!

Netwerken via PM alleen
Ik heb eerlijk gezegd al een idee wie er achter het personage van Meneer Zweverink zit :p

Maar dat is bijzaak ;)
 

DeletedUser

Gast
Hoezo maken die haakjes zo uit Adeline? Ik vind het eigenlijk best logisch dat het tussen haakjes staat
Voor beide valt wel iets te zeggen, het is volgens mij dus onzin dat Adeline daar over begint. Het maskeert misschien dat er geen echte redenen zijn, iets anders dan dat kan ik niet verzinnen.
 

DeletedUser

Gast
Ja, wie niet. Die is wel heel erg obvious.

Sorry dat ik niet anders ga spelen, te veel moeite na een lange dag.

Jij ligt nu te zeggen dat netwerken totaal nutteloos is, omdat je daarmee dingen voor anderen achterhoudt, mag ik dat concluderen? Ik ben, en dat ben ik die dat weet, en jij of iemand anders niet, niet dat gaan posten omdat ik graag wou gaan netwerken, zo snel mogelijk, met zoveel mogelijk mensen.

Dat zeg ik nergens? Ik vraag je gewoon af waarom jij wilt netwerken, wat ik uit jouw posts opvat. In mijn opzicht is het namelijk op dit moment nog niet echt nuttig voor goedjes, maar misschien is het dat wel en heb jij daar een reden voor. Vandaar mijn vraag(die zoals gewoonlijk uit de hand loopt). Verder zeg ik ook niet dat je zo snel mogelijk met zoveel mogelijk mensen wilt gaan netwerken, enkel dat je dat wel gewoon wilt. Snap je?
Ben jij dan die control-freak dat je niet wilt dat iemand achter jouw rug om met iemand anders dingen gaat bespreken, zou jij als wolf niet willen dat je iets mist zodat je precies overzicht hebt van wie wat denkt en je niet voor negatieve ver(r)assingen komt te staan?

Dat is zever. Als je me nu iets wilt flikken kan je dat evengoed zonder genetwerk. Echter maken we het net iets moeilijker voor de slechtjes als we zo goed als alles in het topic doen, want dan moeten zij ook hier posten om niet uit de boot vallen en hebben we hun posts. Als we allemaal gaan netwerken, kunnen zij zich ook hier stilhouden en hebben we dat probleem.

Sid, lijkt op Sith,

Held, bedankt :O
 

DeletedUser

Gast
Ik stem op Elena want ze is heel oplettend bezig.

Mag jij mij toch vertellen waar:

Succes iedereen!

Trouwens,mij voor bm :)

Waarom?

-Ik ben actief
- Heb ervaring met het spelletje
-Ik weet hoe het gedrag van wolven eruit ziet en dat van goedjes ofcourse
- Ik denk eerst na voordat ik mijn stem neerschrijf .

De keuze is aan jou!

Netwerken via PM alleen

-> BM-campagne maken = oplettend zijn?

Ik heb eerlijk gezegd al een idee wie er achter het personage van Meneer Zweverink zit :p

Maar dat is bijzaak ;)

-> In het topic gaan zetten dat je iemand schrijfstijl etc herkent, wat er verder helemaal niet toe doet = oplettend zijn?



Hier was ik al op aan het wachten :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Ok, dus je geeft hier gewoon al toe dat je het hele potje door op 1 iemand gaat zitten te tunnelen?
Nou, sorry hoor, maar mijn stem krijg je dan niet.

Verder vraag ik me af waarom de echte reden tussen haakjes staat, en de niet-echte niet. Dat zou toch andersom moeten zijn, in mijn ogen.

Ik zei zelfs nog "oke, nu even serieus"
Als je het dan nog niet begrijpt...
En dat met die haakjes, als je daar iemand op gaat afrekenen, nee.

Mag jij mij toch vertellen waar:




-> BM-campagne maken = oplettend zijn?



-> In het topic gaan zetten dat je iemand schrijfstijl etc herkent, wat er verder helemaal niet toe doet = oplettend zijn?

Verdorie, ben ik het nog met je eens ook.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan