• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW Konijneneditie: De Boerderij van Aart

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser22575

Gast
Lynchen mag toch al?


Initia, alleen al om die redens zit ik te twijfelen je te lynchen :rolleyes:
 

DeletedUser21204

Gast
Welja! Gooi er nog een indirecte speciaaltje-claim bij! Waarom ook niet! :rolleyes:
 

DeletedUser

Gast
Wacht.. Is dit nu serieus een claim op dag 1? :confused:
Nee, ik zet er "#Animal Farm" achter met een reden, maar blijkbaar kennen jullie dat boek niet.
Animal Farm is een satirische roman waarin de varkens als dictators over de andere dieren gaan heersen. Sorry als het op een claim leek, ik dacht dat er wel een aantal mensen zouden zijn die mijn referentie zouden snappen en me niet als achterlijk genoeg zouden aanzien om op dag 1 openlijk te claimen. Zeker niet als er een welp in kan zitten.
 

DeletedUser21575

Gast
En dit is dus waarom ik een diepe zucht slaakte toen ik zag dat ik bij jou in de boerderij zat.
You & me both.

Lynchen mag toch al?
Eehh, nog zo een.

Nee, ik zet er "#Animal Farm" achter met een reden, maar blijkbaar kennen jullie dat boek niet.
Animal Farm is een satirische roman waarin de varkens als dictators over de andere dieren gaan heersen. Sorry als het op een claim leek, ik dacht dat er wel een aantal mensen zouden zijn die mijn referentie zouden snappen en me niet als achterlijk genoeg zouden aanzien om op dag 1 openlijk te claimen. Zeker niet als er een welp in kan zitten.
Juist, je probeert het nu goed te praten door te doen alsof je refereerde aan een boek wat niemand kent om de overduidelijke referentie aan je claim te niet te doen? Sure sure.


Goedenavond mensen! Ik ben Nissassa, 28 posts jong en ik zou graag actief meespelen met jullie kinders op de boerderij!
 

DeletedUser13353

Gast
Ik ken het boek wel,
ik kreeg alleen de referentie niet helemaal door :p
 

DeletedUser19654

Gast
Juist, je probeert het nu goed te praten door te doen alsof je refereerde aan een boek wat niemand kent om de overduidelijke referentie aan je claim te niet te doen? Sure sure.
Tis dat ik nu pas ingedeeld ben in dit dorp maar ik snapte de referentie tbh wel. Alleen alice riep het al anders had ik het wel gedaan. Super leuk boek. Ik mocht het van mijn leraar namelijk lezen voor mijn boeklijst xD

Verder maakt het mij ook geen reet uit als iemand goedje in het openbaar claimt, want de kans dat je dood gaat is dan gewoon 100% dus moeilijk erom liggen doen heeft naar mijn mening dan ook totaal geen zin.

Ik sta open voor netwerken dus mensen die willen ik ben de hele dag online op skype. Heb geen vakantie maar tentamens. Dus verwacht daarom niet te veel activiteit op het forum van me. Achter schermen wel gewoon actief.

p.s. Ik vergat op kyra te stemmen :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21204

Gast
Juist, je probeert het nu goed te praten door te doen alsof je refereerde aan een boek wat niemand kent om de overduidelijke referentie aan je claim te niet te doen? Sure sure.

Ik ken het boek wel :x Had hem alleen even niet helemaal door. Lang geleden dat ik het las, geen idee meer dat de varkens uiteindelijk zouden heersen. Een vrij bekend boek, toch.

Daarbij, Nissassa, zie ik niet waarom ze zou liegen nu? Het was in de ogen van sommigen een vrij duidelijk claim. Waarom zou ze die claim serieus bedoelen, om daarna te zeggen dat hij niet serieus was? Daarbij klinkt het voor mij met de uitleg die ze erbij gaf best geloofwaardig dat ze inderdaad niet claimde, vooral gezien het Alice is en ze naar dictators hint. En waarom zou ze claimen goed moeten praten ofzo? Als ze zou willen claimen, wat in jouw ogen gebeurd is, had ze het toch niet meteen daarna al ontkend?
Dus, ik vind die post van jou een beetje onzinnig, en een beetje veel te wantrouwend. Je kan ook overal iets achter zoeken.
 

DeletedUser21575

Gast
Dan zal het wel aan mij liggen. :) Iemand die vind dat hij / zij al een mooie theorie heeft?

Edit:
Ik ken het boek wel :x Had hem alleen even niet helemaal door. Lang geleden dat ik het las, geen idee meer dat de varkens uiteindelijk zouden heersen. Een vrij bekend boek, toch.

Daarbij, Nissassa, zie ik niet waarom ze zou liegen nu? Het was in de ogen van sommigen een vrij duidelijk claim. Waarom zou ze die claim serieus bedoelen, om daarna te zeggen dat hij niet serieus was? Daarbij klinkt het voor mij met de uitleg die ze erbij gaf best geloofwaardig dat ze inderdaad niet claimde, vooral gezien het Alice is en ze naar dictators hint. En waarom zou ze claimen goed moeten praten ofzo? Als ze zou willen claimen, wat in jouw ogen gebeurd is, had ze het toch niet meteen daarna al ontkend?
Dus, ik vind die post van jou een beetje onzinnig, en een beetje veel te wantrouwend. Je kan ook overal iets achter zoeken.

Alice heeft wel vaker rare reacties geplaatst. Vandaar. Maargoed, zoals ik al eerder zei, ik kende het boek niet waardoor ik het een rare post vond. Nu er meerdere reacties zijn geplaatst die de post van Alice onderbouwen heb ik dit dus ook terug getrokken. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan