• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW Konijneneditie: De Boerderij van Aart

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Ze speelt het spel gewoon,net zoals ik dat doe
Niet te veel blablabla ,gewoon iemand die logisch nadenkt(op het eerste zicht)

Ik heb jou nog helemaal niets zien spelen, eigenlijk.

Er zijn er hier wel meer die logisch nadenken, waarom kies je dan voor Koningin?
 

DeletedUser23079

Gast
Inderdaad,dit is mijn eerste keer WvW,dus don't shoot me als je me maar slecht verwoord vindt$$

Ik zie mezelf een beetje in het denken van koningin, dus daar scoort ze al punten bij mij

en soms pak je gewoon je favoriet eruit,en heb je gewoon geen reden :p

Maakt het uit als ik veel gespeeld heb of niet ? niet echt,maar dat betekent niet dat mijn stem minder telt dan die van jou ;)
 

DeletedUser

Gast
Inderdaad,dit is mijn eerste keer WvW,dus don't shoot me als je me maar slecht verwoord vindt$$

Ik zie mezelf een beetje in het denken van koningin, dus daar scoort ze al punten bij mij

en soms pak je gewoon je favoriet eruit,en heb je gewoon geen reden :p

Maakt het uit als ik veel gespeeld heb of niet ? niet echt,maar dat betekent niet dat mijn stem minder telt dan die van jou ;)

Ik heb nergens beweerd dat het uitmaakt dat dit je eerste potje is, ik heb alleen opgemerkt dat je in dit potje nog niet gespeeld hebt.

Stemmen zonder reden is geen geweldig idee, of wel?
 

DeletedUser23079

Gast
Maakt de reden dan uit dan? je weet zo veel niet in dit spelletje dat je er niet vanuit kan gaan in welke BM je voordeel kan winnen :confused:?
 

DeletedUser

Gast
Nee, ik zet er "#Animal Farm" achter met een reden, maar blijkbaar kennen jullie dat boek niet.
Animal Farm is een satirische roman waarin de varkens als dictators over de andere dieren gaan heersen. Sorry als het op een claim leek, ik dacht dat er wel een aantal mensen zouden zijn die mijn referentie zouden snappen en me niet als achterlijk genoeg zouden aanzien om op dag 1 openlijk te claimen. Zeker niet als er een welp in kan zitten.
Kan je dat van jou dan ook even toelichten? ik leer graag hoor :)

Vanwege bovenstaande quote.

Verder: ze weet meestal wel een beetje waar ze mee bezig is, als een van de weinigen hier, dus vandaar.
 

DeletedUser23079

Gast
Bedankt,ik probeer zeker wel wat kritischer te kijken naar de kandidaten in de toekomst!
 

DeletedUser19654

Gast
Inderdaad,dit is mijn eerste keer WvW,dus don't shoot me als je me maar slecht verwoord vindt$$

Ik zie mezelf een beetje in het denken van koningin, dus daar scoort ze al punten bij mij

en soms pak je gewoon je favoriet eruit,en heb je gewoon geen reden :p

Maakt het uit als ik veel gespeeld heb of niet ? niet echt,maar dat betekent niet dat mijn stem minder telt dan die van jou ;)
Ik wil niet moeilijk doen, maar je herkent jezelf in het denken van koningin. Ik wist niet dat jij gedachtes kon lezen. Daarnaast heeft ze 2 post gemaakt. Je weet niet eens met wie je te maken hebt en om dan al te kunnen zeggen dat je haar/zijn hele denkwijze snapt vind ik vrij knap van je ;)

verder begrijp ik rutgers moeilijk doen over die bm stem eigenlijk niet echt.
 

DeletedUser23951

Gast
3. Ervaring. Ik doe dit spel nu al best wel een tijdje.

Dus we zouden je niet moeten lynchen omdat je een burger bent die zojuist een idiote BM-stem heeft neergezet?

Je spreekt jezelf tegen? Je zegt eerst dat je ervaren bent, maar zegt iets later dat je het eventueel overweegt hem te lynchen voor een idiote BM-stem, en raad eens welke persoon de meest geschikte persoon is om idiote BM-stemmen te plaatsen, juist ja Initia. Je zegt dus eerst dat je wel ervaring hebt en dus wel wat over de meta hier weet, en vervolgens ga je recht als een nieuwerd tegen die informatie in en ga je maar opperen dat je hem eventueel kan gaan lynchen. Jij zou beter moeten weten, Kyra'tje.

Alice heeft wel vaker rare reacties geplaatst. Vandaar. Maargoed, zoals ik al eerder zei, ik kende het boek niet waardoor ik het een rare post vond. Nu er meerdere reacties zijn geplaatst die de post van Alice onderbouwen heb ik dit dus ook terug getrokken. ;)

En hoezo ben jij nieuw?

Dat beweert niemand. Kom jij anders eens met een verbluffende theorie.

Waar blijft die van jou, als ik vragen mag?

Ik wil niet moeilijk doen, maar je herkent jezelf in het denken van koningin. Ik wist niet dat jij gedachtes kon lezen. Daarnaast heeft ze 2 post gemaakt. Je weet niet eens met wie je te maken hebt en om dan al te kunnen zeggen dat je haar/zijn hele denkwijze snapt vind ik vrij knap van je ;)

Dus omdat hij een nieuwerd is en liever stemt uit gevoel dan met argumenten en zo liever niet meeloopt is dat per se slecht? Zo veel boeit de BM nu ook weer niet, zeker de eerste, gezien die vroeg of laat toch wel sterft. Van wat ik van de afgelopen WvW potjes heb opgepikt is dat de eerste BM bijna nooit een zeer grote rol speelt in de afloop van het potje. Maargoed, het feit dat je dit aankaart betekent dat jij daar het totaal niet mee eens bent. Ergert het je of vind je het verdacht? Indien het tweede, hoezo?
 

DeletedUser19654

Gast
Dus omdat hij een nieuwerd is en liever stemt uit gevoel dan met argumenten en zo liever niet meeloopt is dat per se slecht? Zo veel boeit de BM nu ook weer niet, zeker de eerste, gezien die vroeg of laat toch wel sterft. Van wat ik van de afgelopen WvW potjes heb opgepikt is dat de eerste BM bijna nooit een zeer grote rol speelt in de afloop van het potje. Maargoed, het feit dat je dit aankaart betekent dat jij daar het totaal niet mee eens bent. Ergert het je of vind je het verdacht? Indien het tweede, hoezo?
Kijk ik weet niet wie je bent en dat boeit me ook niks, maar als je zo ook wel eens WvW meespeelt met mij, dan weet je waarschijnlijk ook dat alles wat ik zeg 99,9% van de keren gewoon fout word geïnterpreteerd.
Zoals nu gewoonlijk weer geval is trek je een conclusie die ik totaal niet begrijpt. WAT HEEFT DAT HELE NIEUWERD GEDOE HIER MEER TE MAKEN!!! dat ten eerste gezegd te hebben zal ik verder gaan.

Hoezo trek jij de conclusie dat ik me iets van de bm stemmen aantrek? Ik stem op kyra zegt dat al niet genoeg? EN LEES VOORTAAN EEN HELE POST EN QUOTE HEM OOK VOLLEDIG AUB!!! want als je doorleest zeg ik toch duidelijk dat ik het hele gedoe rondom die bm stem niet snap. Zou ik zoiets zeggen als ik me daar wat van aantrok?

Ik zeg alleen dat hij nogal tegenstrijdige dingen gaat zeggen die nergens over gaan en dat is iets wat je gewoon niet moet doen. Ik hoop gewoon dat hij eerlijk is en zegt dat hij gewoon uit gevoel (tenminste denk ik dan) daarop heeft gestemd. Of meer vanuit de redenatie konijnspelen koningin konijn.... blablabla... gedoe.
En niet aankomt met mijn gedachtegang komt overeen, want dat is gewoon gelogen.

Plss... de volgende keer als men weer van plan is mij te quoten en conclusie gaat trekken. Lees het 2x en denk even 2x want nooit iemand begrijpt mij. Dusja... zal hier wellicht mee moeten leven dat eventjes verder denken soms te veel gevraagd is pff...
 

DeletedUser21204

Gast
Je spreekt jezelf tegen? Je zegt eerst dat je ervaren bent, maar zegt iets later dat je het eventueel overweegt hem te lynchen voor een idiote BM-stem, en raad eens welke persoon de meest geschikte persoon is om idiote BM-stemmen te plaatsen, juist ja Initia. Je zegt dus eerst dat je wel ervaring hebt en dus wel wat over de meta hier weet, en vervolgens ga je recht als een nieuwerd tegen die informatie in en ga je maar opperen dat je hem eventueel kan gaan lynchen. Jij zou beter moeten weten, Kyra'tje.



En hoezo ben jij nieuw?



Waar blijft die van jou, als ik vragen mag?



Dus omdat hij een nieuwerd is en liever stemt uit gevoel dan met argumenten en zo liever niet meeloopt is dat per se slecht? Zo veel boeit de BM nu ook weer niet, zeker de eerste, gezien die vroeg of laat toch wel sterft. Van wat ik van de afgelopen WvW potjes heb opgepikt is dat de eerste BM bijna nooit een zeer grote rol speelt in de afloop van het potje. Maargoed, het feit dat je dit aankaart betekent dat jij daar het totaal niet mee eens bent. Ergert het je of vind je het verdacht? Indien het tweede, hoezo?

Ik zeg nergens dat ik overweeg Initia te lynchen om die BM-stem? Dat was ik zeker nooit van plan.
Echter begint hij meteen, voor iemand ook maar heeft gezegd te overwegen hem te lynchen, te roepen dat we hem niet moeten lynchen.
En dan vraag ik mij af waarom dat dan niet zou moeten/mogen. Mij lijkt dan dat hij daar redenen voor heeft, en daar ben ik dan wel benieuwd naar. Dus dat ikzelf van plan was Initia daarvoor te lynchen, is gewoon onzin. Of zever, op zn Rabbids.

Nissassa is helemaal niet nieuw.

Verder lijkt het mij niet heel onlogisch dat MoonMonkey zijn vraagtekens zet als er iemand opeens met een BM-stem aankomt omdat hij zich herkent in het denken van iemand die zijn/haar denken nog helemaal niet gedeeld heeft ivm maar 2 posts.


Koningin Konijn, jij zit hier wel heel voorbarige conclusies te trekken allemaal.
Ik vraag Initia waarom we hem niet moeten lynchen nadat hij dat roept, en opeens wil ik hem lynchen.
MoonMonkey vraagt zich af hoe Bert al kan weten dat jij goed bent en hij zich in je denken kan vinden, en opeens denkt MoonMonkey dat Bert slecht is.
 

DeletedUser23951

Gast
Kijk ik weet niet wie je bent en dat boeit me ook niks, maar als je zo ook wel eens WvW meespeelt met mij, dan weet je waarschijnlijk ook dat alles wat ik zeg 99,9% van de keren gewoon fout word geïnterpreteerd.
Zoals nu gewoonlijk weer geval is trek je een conclusie die ik totaal niet begrijpt. WAT HEEFT DAT HELE NIEUWERD GEDOE HIER MEER TE MAKEN!!! dat ten eerste gezegd te hebben zal ik verder gaan.

Kan jij dan ook alsjeblieft even heel mijn post lezen en niet op de eerste regel afgaan. Wat het nieuwerd-gedoe hier meer te maken? Eigenlijk niets, ik wil gewoon graag de situatie zoals ik ze zie correct meedelen. Waarom jij hierop zo springt en flasht en hoofdlettert en vetdrukt dat weet ik niet. Je moet niet kwaad worden omdat iemand een opmerking maakt over je post. Waarom begin je ineens zo aangevallen te doen? Als ik je fout interpreteer kan je dat ook gewoon rustig aankaarten en moet je niet meteen beginnen roepen en tieren dat ik slechte conclusies trek.

Hoezo trek jij de conclusie dat ik me iets van de bm stemmen aantrek? Ik stem op kyra zegt dat al niet genoeg? EN LEES VOORTAAN EEN HELE POST EN QUOTE HEM OOK VOLLEDIG AUB!!! want als je doorleest zeg ik toch duidelijk dat ik het hele gedoe rondom die bm stem niet snap. Zou ik zoiets zeggen als ik me daar wat van aantrok?

Aangezien je reageert op een BM-stem, kan ik logisch aannemen dat het je uberhaupt iets boeit, anders had je niet gereageerd op die post. Je geeft aan dat je Rutger zijn moeilijkdoen niet snapt en met andere woorden dus niet snapt waarom er zo'n heisa over een BM-stem wordt gemaakt. Betekent dat ook dat jij je niets van de BM-stemmen aantrekt? Nee, dat doet het niet. Als je eens goed leest, en je eigen posts terug bekijkt, zie je duidelijk dat je vragen stelt bij de redenering van Bert. Dit doe je toch enkel als de BM-stemmen je iets boeien? Anders zou je er niet naar kijken en die gewoon negeren, lijkt me. Zou je zeggen dat je iets niet snapt als de oplossing je niets boeit? Als je je er iets van aantrekt, dan ga je automatisch zeggen dat je het niet snapt omdat je meer uitleg wilt. Als het je niets boeit, dan laat je het voor wat het is. Conlcusie, BM-stemmen boeien je ergens wel een beetje.

Ik zeg alleen dat hij nogal tegenstrijdige dingen gaat zeggen die nergens over gaan en dat is iets wat je gewoon niet moet doen. Ik hoop gewoon dat hij eerlijk is en zegt dat hij gewoon uit gevoel (tenminste denk ik dan) daarop heeft gestemd. Of meer vanuit de redenatie konijnspelen koningin konijn.... blablabla... gedoe.
En niet aankomt met mijn gedachtegang komt overeen, want dat is gewoon gelogen.

Dus je bent het wel eens met zijn stem? Als je daar volledig mee eens bent, dan snap je zijn redenering volledig, anders weet je niet of je gedachtegang er mee overeenkomt of niet. Dus nu spreek je het vorige quote-deel weer tegen. Verder snap ik niet wat de klacht hierin is, feitelijk.

Plss... de volgende keer als men weer van plan is mij te quoten en conclusie gaat trekken. Lees het 2x en denk even 2x want nooit iemand begrijpt mij. Dusja... zal hier wellicht mee moeten leven dat eventjes verder denken soms te veel gevraagd is pff...

Sorry, wil je nu een lolly? Ik trek wel degelijk conclusies, is dat verboden soms? Jezelf iets duidelijker en uitgebreider weergeven mag ook altijd, want ik wordt nu niet zo heel veel wijzer als ik je post volledig ga herbekijken en herbekijken.
 

DeletedUser21204

Gast
Koningin, ook even op mijn post reageren?

Verder, voor iedereen die wil netwerken; pm kan altijd, maar wat nog handiger is, is skype: kyra_a_a
 

DeletedUser23079

Gast
Tja dat krijg je dus als je een gezellig een spelletje wilt spelen.
@moonmonkey, ik kies haar gewoon op gevoel. Ik verwachte ook niet echt een waarom vraag en had ook totaal geen zin om deze te beantwoorden. Het is maar een spel,geen mastermind puzzel.( nu kan je uiteraard denken dat ik het niet serieus neem,dat doe ik wel)
Dus kunnen we aub allen uitkijken naar morgen naar de eerste dag en deze ( vrij) nutteloze discussie achter ons laten? Want we zitten echt een centimeter van dat weer een forummod moet tussenkomen. En dat willen we natuurlijk niet :) .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan