• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW Konijneneditie: De Boerderij van Aart

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser21204

Gast
Dan zal het wel aan mij liggen. :) Iemand die vind dat hij / zij al een mooie theorie heeft?

Ik zie niet waarom wij een mooie theorie nodig hebben om een BM-stem uit te brengen.
Lynchstemmen kunnen toch nog niet gezet worden.
 

DeletedUser21575

Gast
Ik zie niet waarom wij een mooie theorie nodig hebben om een BM-stem uit te brengen.
Lynchstemmen kunnen toch nog niet gezet worden.

Dus omdat we op dag 1 niet lynchen mogen we niet mensen stimuleren om in een discussie terecht te komen?
 

DeletedUser21575

Gast
Dat beweert niemand. Kom jij anders eens met een verbluffende theorie.

Ik probeerde met mij eerdere reactie een discussie te stimuleren die nogal afgekapt werd naar mijn mening met de opmerking dat we geen discussies nodig hebben omdat er nog niet gelynched kan worden.

Ik heb momenteel nog niets bij te dragen, mijn vorige reactie richting Alice bleek meer vanuit mijn gebrek uit bepaalde literatuur te komen dus daarvoor heb ik deze aangepast :)
 

DeletedUser22575

Gast
Ik probeerde met mij eerdere reactie een discussie te stimuleren die nogal afgekapt werd naar mijn mening met de opmerking dat we geen discussies nodig hebben omdat er nog niet gelynched kan worden.

Ik heb momenteel nog niets bij te dragen, mijn vorige reactie richting Alice bleek meer vanuit mijn gebrek uit bepaalde literatuur te komen dus daarvoor heb ik deze aangepast :)

Nou start lekker een discussie dan! :)
 

DeletedUser22575

Gast
Sorry voor dubbelpost, maar waarom zouden we niet mogen lynchen? Staat dat ergens??
 

DeletedUser22575

Gast
Kun je hem even quoten?

E: Wie heeft er skype? :O
Netwerkt wat makkelijker...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser22575

Gast
Hierzo bijvoorbeeld.

Daar staat toch alleen maar dat de lynch dan nog niet is? Maar het betekent volgens mij niet dat je nog niet iemand een lychstem mag geven...

E:
[14:57:30] Remon - Archer: Mag je al iemand een lynchstem geven?
[14:57:47] Imrahil: dat mag, maar nog niet alle mensen uit je dorp zijn bekend

Dus **** jullie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser19654

Gast
Sorry voor dubbelpost, maar waarom zouden we niet mogen lynchen? Staat dat ergens??
Dit omdat er nu nog spelers bij dit dorp kunnen worden toegevoegd.
Vandaar dat er geen lynch is.

Maar waarom nu al mensen gaan lynchen als er nog spelers bijkomen? Dan focus je dadelijk alleen nog maar op de spelers die er nu zijn en niet meer op de rest.
Je mag iig wel lynchstemmen geven wie dat heeft verzonnen weet ik niet maarja... foute interpretatie van de geen lynch.
 

DeletedUser19654

Gast
Yup, dat had ik er nog gouw even bijgezet. Gewoon foute interpretatie van het feit dat er geen lynch stond.
Geen idee wie dat was, maarja. Laat maar weer eens zien hoe snel mensen andere volgen als ze eenmaal iets zeggen en niet voor hun zelf gaan nakijken.
 

DeletedUser21575

Gast
Ik heb alleen gezegd dat we niet mogen lynchen op dag 1, niet dat we niet mogen stemmen :p Desnoods maak ik een oranje stem oid.
 

DeletedUser16774

Gast
Nee, ik zet er "#Animal Farm" achter met een reden, maar blijkbaar kennen jullie dat boek niet.
Animal Farm is een satirische roman waarin de varkens als dictators over de andere dieren gaan heersen. Sorry als het op een claim leek, ik dacht dat er wel een aantal mensen zouden zijn die mijn referentie zouden snappen en me niet als achterlijk genoeg zouden aanzien om op dag 1 openlijk te claimen. Zeker niet als er een welp in kan zitten.

Hé, dat boek heb ik ook gelezen :D
 

DeletedUser23079

Gast
Ze speelt het spel gewoon,net zoals ik dat doe
Niet te veel blablabla ,gewoon iemand die logisch nadenkt(op het eerste zicht)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan