• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW Konijneneditie: De Boerderij van Bart

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser23442

Gast
Mee eens met wat hierboven gezegd wordt!
Ookal kan er bij ons best nog een wolf zitten, er zitten iig een heleboel goedjes nog bij, in andere boederijen zitten nog veel meer slechtjes idd.
En wat Spartamilan vgm bedoelt met "wie dan?" Is dat Helker zegt dat hij weet wie in deze boerderij dan nog de laatste wolf zou zijn, en hij zich af vroeg wie Helker bedoelde
 

Araluen

Manticore
Oke dus samen sterk staan, komt wel goed denk ik.
Ik denk niet dat we nog een wolf hebben maar in het geval dat er wel 1 is weet ik ook wel wie.

Mee eens met wat hierboven gezegd wordt!
Ookal kan er bij ons best nog een wolf zitten, er zitten iig een heleboel goedjes nog bij, in andere boederijen zitten nog veel meer slechtjes idd.
En wat Spartamilan vgm bedoelt met "wie dan?" Is dat Helker zegt dat hij weet wie in deze boerderij dan nog de laatste wolf zou zijn, en hij zich af vroeg wie Helker bedoelde
Dat vroegik me ook al af, eigenlijk.
 

DeletedUser

Gast
Het einde van boerderij Bart

Iedereen dacht na over wat zij vanavond zouden gaan doen. Zou er iemand worden opgegeten? Hangen ze iemand op? Het was allemaal zo onduidelijk. Iedereen zat bij elkaar en ze discussieerden over de mogelijkheden, toen er iets raars gebeurde. Er kwamen uit alle hoeken mensen aan! Ze werden door deze lui bij elkaar gedreven en in een vrachtwagen gestopt. Langzaam reden ze weg, een nieuw avontuur tegemoet gaande.


En uiteindelijk gingen de deuren van de vrachtwagen open!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan