• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW Konijneneditie: De Boerderij van Bart

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Dag 4
Lynch
En weer was er een nieuwe dag, een nieuwe dag om wolven te vangen! De dieren hadden in het weekend extra tijd gehad om op onderzoek te gaan naar de slechten onder hen. Maar of deze onderzoeken ook tot een goede conclusie hadden geleid zouden ze pas merken bij de lynch. Zoals eigenlijk altijd het geval was vond er ook vandaag geen unanieme stemming plaats. Gelukkig hadden de dieren eerder al een democratisch stemsysteem ingevoerd waardoor dit allemaal niet uitmaakte. En zo gebeurde het dan ook dat er niemand werd opgehangen.
Er was vandaag geen lynch.


Lunch
Het was stil in de nacht, doodstil. Maar wat zou de oorzaak kunnen zijn? Was de rust wedergekeerd, waren alle wolven verslagen? Of kon het zijn dat mogelijke onruststokers gewoon een nacht lang hadden doorgeslapen? Niemand wist de reden, maar in de ochtend werden alle boerderijdieren weer wakker.
Er was geen lunch.

Let op: De volgende deadline is gewoon weer morgen om 20:30!
 

DeletedUser23442

Gast
Geen lynch Maar nog meer wolven sluit ik zeker niet uit
er is iets fout gegaan.
deze was bedoeld voor voor de deadline, maar op een of andere manier is dat niet helemaal goed gegaan
 

DeletedUser

Gast
een slimme wolf zou er nog steeds in kunnen zitten. . .

Klopt, maar die gaat de komende dagen ook niet lunchen. Met andere woorden is het doelloos nu nog mensen te gaan lynchen en is het nu aan eventuele zienende rollen om nog wat acties te volbrengen, terwijl wij in de tussentijd vredevol verder leven.

GEEN LYNCH
 

DeletedUser

Gast
Eens met konijngeen lynch, denk dat we er toch niets uit zullen halen tot de samensmelting. Als er nog een beul en heks inzitten raad ik die ook aan om hun acties te bewaren, omdat er meer wolven en dus mogelijk ook duidelijkere wolven zijn te vinden in andere dorpen, en als er niemand doodgaat hebben we er daar meer aan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23442

Gast
Eens met wat hierboven wordt gezegd.
Geen Lynch
Wanneer zou die samensmelting eigenlijk komen dan?
 

DeletedUser

Gast
Dag 5
Lynch
Ja hoor, het was weer zover! Een nieuwe dag, een nieuwe stemming. Het was natuurlijk allemaal megaspannend wat er vandaag weer zou gaan gebeuren. Zou er weer eindelijk een wolf sterven? Of zou er weer een dood dier aan de galg komen te hangen? Waar waren de dagen van rust gebleven, toen boer Bart nog rustig rondwandelde over het erf. Waar waren de dagen van vrede, toen er nog geen wolven over de boerderij zworven. Waar waren de dagen van... Vroeger was het allemaal beter, vroeger was alles beter! De dieren waren het erover eens, ze zouden naar die dagen terugkeren, ze zouden winnen! Maar hadden ze inmiddels niet al gewonnen? De dieren dachten van wel, dus ze besloten iedereen in leven te laten.
Er was geen lynch.


Lunch
De dieren lagen rustig te slapen in hun knusse stallen, er zeker van dat alles vredig was. Maar was dat wel echt zo? Waren alle wolven wel dood? De dieren wisten zeker dat de volgende morgen iedereen weer wakker zou worden. Dat was ook het geval, maar van de mislukte moordpartij van die nacht wisten ze niets.
Er was geen lunch.

Let op: Om ons de tijd te geven alles goed te regelen zal er morgen geen deadline zijn vanwege de samensmelting. De volgende deadline, in de samengesmolten boerderij, zal woensdag 20:30 zijn.
 

DeletedUser21981

Gast
Ik weet niet wat jullie plannen straks zijn, maar in de nieuwe boerderij lijkt het mij het beste om meteen mensen van de andere boerderijen weg te stemmen. Die zijn namelijk allebei slecht bezig en daar zit een hoog percentage wolf.
 

DeletedUser

Gast
Ja, we moeten zeker niet gaan vergeten dat er hier mogelijk ook nog een wolf zit, maar dat is het belangrijkst. De andere dorpen gaan slecht terwijl wij goed gaan, met weinig goedjes dood.
 

DeletedUser22536

Gast
Oke dus samen sterk staan, komt wel goed denk ik.
Ik denk niet dat we nog een wolf hebben maar in het geval dat er wel 1 is weet ik ook wel wie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan