• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW Konijneneditie: De Boerderij van Bart

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Ik snap it niet helemaal, want ik ie geen infectie, wouter was dus wl de infectiewolf. Dit was dus puur om zijn eigen leven te redden.
Hoeft niet perse, het kan ook zijn om mij te naaien en mij verdacht te laten worden.
Het is bedoeld om marco te bewijzen :D


wat het erg geloofwaardig maakt, maar ze kunnen dit ook van te voren hebben afgesproken (om ELKE optie over te houden)
Klopt, dat weet ik, daarom dat ik het ook niet zo zeg. Ik zeg alleen maar dat dit mij wel interessant leek om in het topic te gooien. Maar als het opgezet zou zijn of vervalst, is het dan niet zo dat dat stuk met '[8:23:30 PM] Wouter | Dark-Knight: Oke, jij wordt vandaag geïnfecteerd, groetjes infectiewolf
[8:23:42 PM] Wouter | Dark-Knight: Ik ben de gewone wolf' heel raar zou zijn om dat voor op te zetten?

En ja Eugor, er is geen lunch geweest, nagevraagd bij de spelleiding.
 

DeletedUser5099

Gast
hallo iedereen,

ik ga hier ff een uitleg zetten, want had doodgraag meegespeeld in dit game, maar door een ziekte (Croon) die ik heb moet ik binnengaan in het hospitaal..., ik heb een opstoot... vermits ik dan meestal enkele dagen binnen moet is het niet fair hoe ik dit zou kunnen spelen....
daarom zou ik willen vragen of jullie geen vervanger meer hebben voor me, ofwel dat jullie stemmen op mij vandaag....
dus bij deze cuprake

ik zal dit ook pmmen naar de spelleiding...
ja srry had me ingeschreven en ook had ik graag dit meegedaan maar ja gezondheid houd dit dus tegen....

verder wens ik iedereen veel plezier verder hier en hoop dat de beste mogen winnen :)
srry nogmaals mensen, als ik terug uit het hospitaal kom kom ik zeker nog volgen (in stilte) en hopelijk leer ik dan nog wat bij....


mvg cuprake (kurt)
 

DeletedUser

Gast
Laten we even tellen,
1 welp
1 infectiewolf
1 geinfecteerde

Dit maakt 3 slechtjes op 15 spelers. Een 4e slechtje is dubieus.

Verder zitten er in de andere dorpen ook telkens een infectiewolf.

En uit wouter zijn taalgebruik kan je zien dat hij wilt benadrukken dat hij een medewolf had, net iets te hard naar mijn mening.

Conclusie: kans op slechtje is klein
En de kans op lunchend slechtje nog kleiner

GEEN LUNCH
 

DeletedUser21981

Gast
Laten we even tellen,
1 welp
1 infectiewolf
1 geinfecteerde

Dit maakt 3 slechtjes op 15 spelers. Een 4e slechtje is dubieus.

Verder zitten er in de andere dorpen ook telkens een infectiewolf.

En uit wouter zijn taalgebruik kan je zien dat hij wilt benadrukken dat hij een medewolf had, net iets te hard naar mijn mening.

Conclusie: kans op slechtje is klein
En de kans op lunchend slechtje nog kleiner

GEEN LUNCH

Ik vermoed dat er nog een wolf in zal zitten. De enige reden dat hij nadruk wilde leggen op een medewolf is volgens mij dat Marco dan zou denken dat hij een normale wolf zou zijn en niet de infectie.
Maar de afwezigheid van de lunch spreekt dat dan wel weer tegen.
Overigens is t wel chill als we hier zo snel mogelijk zo veel mogelijk mensen kunnen vertrouwen, want de anderen dorpen doen t zo te zien rampzalig slecht.

E. Cuprake, jammer dat dit gebeurt voor jou. Veel sterkte toegewenst.
 

DeletedUser23442

Gast
Laten we even tellen,
1 welp
1 infectiewolf
1 geinfecteerde

Dit maakt 3 slechtjes op 15 spelers. Een 4e slechtje is dubieus.

Verder zitten er in de andere dorpen ook telkens een infectiewolf.

En uit wouter zijn taalgebruik kan je zien dat hij wilt benadrukken dat hij een medewolf had, net iets te hard naar mijn mening.

Conclusie: kans op slechtje is klein
En de kans op lunchend slechtje nog kleiner

GEEN LUNCH

Geen lunch.
Dat is ook interessant. Gaan we daar nu ook al openbaar over stemmen???:p
 

DeletedUser

Gast
Ik vermoed dat er nog een wolf in zal zitten. De enige reden dat hij nadruk wilde leggen op een medewolf is volgens mij dat Marco dan zou denken dat hij een normale wolf zou zijn en niet de infectie.
Maar de afwezigheid van de lunch spreekt dat dan wel weer tegen.
Overigens is t wel chill als we hier zo snel mogelijk zo veel mogelijk mensen kunnen vertrouwen, want de anderen dorpen doen t zo te zien rampzalig slecht.

E. Cuprake, jammer dat dit gebeurt voor jou. Veel sterkte toegewenst.

nee, die afwezigheid van de lunch spreekt niet tegen...
stel dat iemand een persoon nou zou hebben beschermd.
 

Araluen

Manticore
nee, die afwezigheid van de lunch spreekt niet tegen...
stel dat iemand een persoon nou zou hebben beschermd.

Waarschijnlijk is er geen lunch omdat de infectie geweest had moeten zijn. Of, iets wat ik als wolf waarschijnlijk gedaan zou hebben, expres geen lunch insturen om de goedjes voor de gek te houden.
 

DeletedUser

Gast
moet er niet nog gestemd worden mensen?

ik heb op dit moment niet echt een verdachte, dus ik denk dat ik ook maar voor geen lynch ga
 

DeletedUser

Gast
Ik denk niet dat men 1 wolf (ookal is het infectie) neemt bij 14 spelers, ookal is er een welp.
Ik persoonlijk denk dat hetbest wel zou kunnen dat konijn wolf is, nu niet gaat lunchen en zo overleeft tot samensmelting, maargoed
Ik moet stemmen, en kans is redelij kgroot geen wolven
geen lynch
 

Araluen

Manticore
Laten we even tellen,
1 welp
1 infectiewolf
1 geinfecteerde

Dit maakt 3 slechtjes op 15 spelers. Een 4e slechtje is dubieus.

Verder zitten er in de andere dorpen ook telkens een infectiewolf.

En uit wouter zijn taalgebruik kan je zien dat hij wilt benadrukken dat hij een medewolf had, net iets te hard naar mijn mening.

Conclusie: kans op slechtje is klein
En de kans op lunchend slechtje nog kleiner

GEEN LUNCH

Dit klinkt redelijk logisch, maar er zou best nog een wolf in kunnen zitten. Dat zien we dan wel weer.
 

DeletedUser21981

Gast
Geen lynch. Mocht er geen lunch zijn is t altijd nog wel mogelijk dat er wolven inzitten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan