• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW Konijneneditie: De Boerderij van Bart

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser23053

Gast
Ik snap niet waarom mensen het konijn willen gaan lynchen als het niet een winst van het spel geeft en je echt geen enkele drol over zijn rol weet? Ik vind t gewoon belachelijk, en vind dan ook dat mensen zich niet daarop moeten gaan letten. Als je iemand verdacht vind, dan geef je goede redenen die in het potje veroorzaakt zijn. We hebben er niks aan om conclusies te trekken als je helemaal geen info van iemand binnen wvw hebt.
Verder, wouter, ik vind t wel raar dat je in 1 keer op hem stemt. Ja hij is aggressief, maar dat komt omdat hij dingen op zich gegooid krijgt die nergens op slaan, dan is het niet zo gek dat ie aggressief gaat. Dat jij uit die ene actie al je bm stem haalt, vind ik dan weer vreemd. Waarom overhaast op bm gaan stemmen als je niks anders over hem weet behalve dat hij iets doet wat heel logisch is binnen wvw?
Zelf zal ik dan ook nog geen bmstem plaatsen, want dat heeft nog geen nut. Liever eerst kijken naar hoe mensen spelen en of er al verdachte dingen zijn.

Ik zat te twijfelen tussen Aran-Galad en Koning Konijn, Aran heeft de keuze niet in zijn voorbeeld beslist aangezien hij die edit erbij zette.
 

DeletedUser

Gast
Ik ruik iemand die dus graag een boerderijdier op de barbecue gaat gooien? Zeker gezien wolven niet worden gebarbecueed? Dus dit is complete zever. Tenzij je bedoelt dat je mij wilt gaan ophangen. Kunnen we alsjeblieft even wat redelijker gaan doen en niet per direct mij gaan lynchen, dat zou een beetje onder het niveau zijn. Het niveau is hier al laag, we moeten niet nog lager gaan zakken denk ik ;)

konijnenspelen-speltechnisch zou het geloof ik niet eens zo slecht zijn om Koning Konijn der als eerste uit te flikkeren, denk dat er een grote kans is dat de berekening in zijn nadeel zou gelden. Om dan meteen zo offensief te gaan zou ik als wolf niet doen, maar er van uit gaand dat Koning Konijn een ervaren WvW speler is, is ook dat geen goed argument om Konijn voor nu al vrij te pleiten.

Voor de rest denk ik dat we gewoon moeten gokken op een persoon die later online komt en op het laatst stemt... Tot nu toe is het juist zo dat de wolven op de eerste dag niet of nauwelijks online komen, omdat zij verdomd goed weten dat het gevaarlijk is om nu wat te zeggen over, ik zal ze maar even noemen, 'invloedrijke spelers' (zie Genade, RabbidRobin etc.). Als je de wolven catches in de eerste ronde van WvW telt in alle spellen tot nu toe, kan je ze op een hand kan tellen.

Dit gezegd te hebben, klopt mijn theorie ook niet meer, want nu gaan sommige wolven juist weer wat actiever meedoen.

Ik vind t gewoon belachelijk

Je kan ook overdrijven

Ik wil nog even staten dat ik GEEN bm wil worden (ik heb geen zin der al na 2 of 3 rondes uit te liggen) en dat ik NIET meedoe met de andere spelen.

Ik lees net dat er geen lynch is op de eerste dag, dus ik heb het (als het over een lynch gaat) over de eerstvolgende lynch
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23960

Gast
ik ben recent begonnen met grepolis en is het niet het beste om KONING konijn bm te maken in het begin?
heeft al ervaring met macht zou je kunnen zeggen.
 

DeletedUser

Gast
Ik weet niet of je het snapt, maar het koning is niet een titel, maar een naam.
Waarmee ik niet wil zeggen dat het geen goede keuze is.
 

DeletedUser

Gast
ik ben recent begonnen met grepolis en is het niet het beste om KONING konijn bm te maken in het begin?
heeft al ervaring met macht zou je kunnen zeggen.

Nee, daar ben ik het persoonlijk niet mee eens. Al zou hij ervaring met macht hebben ( niet duidelijke wie onder deze naa mspeelt), dan kan hij ook weten hoe je mensen zo moet omzetten dat ze je vertrouwen terwijl je wolf bent. Het liefst geef ik een bm niet aan een te ervaren speler die je zomaar naar zijn hand kan zetten.
 

DeletedUser23442

Gast
Ik vindt het inderdaad erg vreemd als mensen nu al gaan roepen wie er sowiso uit moet, zonder iets te weten.
Want niemand hier weet iets, nu we net begonnen zijn
 

DeletedUser22651

Gast
Jezus mensen, het was een troll :rolleyes:

En het welbekende syndroom bij de bm-verkiezing komt weer terug: iemand die je goed vond spelen in het vorige potje, tot bm maken.
Nou, ik heb liever een noob die goedje is als bm, dan een hele goede speler, die slechtje blijkt te zijn.

Vorige keer dat er zo gedaan werd over trollen (daar deed ik helaas ook aan mee), pakte het niet goed uit. Wolven gaan niet met dit soort dingen smijten in het begin.

Ik kan me goed vinden bij de mening van marco, en omdat ik helemaal niet kijk naar vorige potjes, vind ik hem op dit moment het meest logisch nadenken. Marco
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser22651

Gast
kijk nou eens, twee mensen met nu al meer verstand dan de gemiddelde WvW-speler.

Beide nee, want een troll kan wel degelijk wat teweeg brengen. Het is als een val opzetten, wie daarop overdreven en serieus reageert. Daaruit kun je eventueel wat opmaken, maar zelf moet je er dan niet al te veel op ingaan, want voor je het weet hang je om niets.

BM maakt zeker wat uit, maar kijken naar vorige potjes is dom
 

DeletedUser23053

Gast
Een goede speler als BM is absoluut beter dan een slechte speler als BM.
Een goede speler die iedereen herkent wanneer die wolf is, is het beste om BM te maken, maar hebben we zo'n speler? Nee.
Daarom mijn stem op een goede speler. En natuurlijk was dat een trol van Aran, anders had hij wel koning konijn in het rood gezet.
 

DeletedUser22651

Gast
Een goede speler als BM is absoluut beter dan een slechte speler als BM.
Een goede speler die iedereen herkent wanneer die wolf is, is het beste om BM te maken, maar hebben we zo'n speler? Nee.
Daarom mijn stem op een goede speler. En natuurlijk was dat een trol van Aran, anders had hij wel koning konijn in het rood gezet.

Waar heb jij het over? Als er nog geen goede bm is voor jou, wacht dan gewoon :/
 

DeletedUser23053

Gast
Ik zeg toch al dat er voor mij 2 goede BM's zijn?
De ene met een trol de ander offensief, keuze voor mij snel gemaakt.
 

Araluen

Manticore
Beide nee, want een troll kan wel degelijk wat teweeg brengen. Het is als een val opzetten, wie daarop overdreven en serieus reageert. Daaruit kun je eventueel wat opmaken, maar zelf moet je er dan niet al te veel op ingaan, want voor je het weet hang je om niets.

BM maakt zeker wat uit, maar kijken naar vorige potjes is dom

dat zal best, maar dat betekent niet dat ze geen gelijk hebben.

en kijken naar vorige potjes is inderdaad dom.
ik zeg ook niet dat je gewoon maar iemand BM moet maken, ik zeg alleen dat het te belangrijk wordt gevonden.
 

DeletedUser22651

Gast
dat zal best, maar dat betekent niet dat ze geen gelijk hebben.

en kijken naar vorige potjes is inderdaad dom.
ik zeg ook niet dat je gewoon maar iemand BM moet maken, ik zeg alleen dat het te belangrijk wordt gevonden.

True. Overrated, maar uit stemmen kun je uiteraard soms wel iets nuttigs opmaken.

@wouter, offensief is in dit geval in de troll trappen, maar troll kan ook zwakke verdediging voor het offensief zijn. Beter dat je de achterliggende gedachte beoordeelt.

Ben benieuwd hoe het verder zal gaan. DL is pas morgen.

E: Ik hoop dat de activiteit nog wat toe gaat nemen, en dat de wolven niet eerst de meest actieve goedjes eruit lunchen zonder enige verdere reden
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23442

Gast
Begint wel lekker actief zo, nog voor de eerste deadline.
en wie er burgermeester moet worden, mmm zal er nog even iets langer over denken voordat ik echt zal stemmen, maar begin al een beetje een idee te krijgen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan