• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW Konijneneditie: De Boerderij van Bart

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Een goede speler als BM is absoluut beter dan een slechte speler als BM.
Een goede speler die iedereen herkent wanneer die wolf is, is het beste om BM te maken, maar hebben we zo'n speler? Nee.
Daarom mijn stem op een goede speler. En natuurlijk was dat een trol van Aran, anders had hij wel koning konijn in het rood gezet.
Het hangt er van af hoe je er naar kijkt. Omdat er ook wat nieuwe mensen bij zullen zitten die het nog niet hebben gespeeld, kan een goede speler als bm wel goed zijn, om mensen mee te krijgen op een 'wolf', maar een goede speler laat ook heel makkelijk mensen die niet ervaren zijn in het spel meegaan met zijn gedachten, omdat deze mensen niet alle ingametactics begrijpen, en daar moet je juist oppassen. Verder is een bm niet heel belangrijk als de spelers er goed mee omgaan. Als veel mensen hun eigen mening posten dan kunnen we democratisch besluiten op basis van die meningen wie ons een wolf lijkt, maar als het erg stil is, dan kan een bm een belangrijke invloed hebben op wie er gestemd word. Maargoed, voordat we naar een bm gaan kijken, missfhien beter eerst zien wie er zijn en daar de eerste impressies van binnenkrijgen.
Daarbij heb ik al wel een goed gevoel met aran, hij is kritisch en dat mag ik wel. Wouter vind ik een beetje vaag bezig zijn, naar mijn mening doet en zegt hij dingen voordat hij er bij nadenkt.
 

DeletedUser23053

Gast
Ik heb dus echt geen idee hoe ik anders zou spelen dan andere potjes, maar dat mag je mij natuurlijk best uitleggen.
 

DeletedUser23480

Gast
mij intresseert dat heel bm me eigenlijk niet, wat kan een bm nou meer? Zijn stemmen gelden voor 2, ja maar is dat nu zo erg voor de verloop van het spel? Persoonlijk denk ik dat ik de deadline gewoon express niet ga halen, zodat er ook niemand op mij kan janken van :"Ik stem op hem want hij heeft niet op mij gestemd voor BM. Hij moet dus dood."
Dit is de bij mij de eerste keer dat ik dit speel dus ik wil al zeker geen BM worden.

grts Milan
 

DeletedUser22651

Gast
mij intresseert dat heel bm me eigenlijk niet, wat kan een bm nou meer? Zijn stemmen gelden voor 2, ja maar is dat nu zo erg voor de verloop van het spel? Persoonlijk denk ik dat ik de deadline gewoon express niet ga halen, zodat er ook niemand op mij kan janken van :"Ik stem op hem want hij heeft niet op mij gestemd voor BM. Hij moet dus dood."
Dit is de bij mij de eerste keer dat ik dit speel dus ik wil al zeker geen BM worden.

grts Milan

Niete helemaal. Zijn stem telt niet voor twee, maar alleen als er een gelijkspel is, mag hij de knoop doorhakken, onafhankelijk wat hij zelf stemde. Wouter speelt, voor zover ik tot nu toe heb gezien, wel iets anders dan normaal. Dit keer probeert hij er een of andere gedachte achter te plaatsen, maar zijn stem op koning konijn snap ik daardoor nog minder
 

DeletedUser

Gast
Marcoknight lijkt me tot nu toe de beste kandidaat.

Vorige keer dat er zo gedaan werd over trollen (daar deed ik helaas ook aan mee), pakte het niet goed uit. Wolven gaan niet met dit soort dingen smijten in het begin.

Dus je zegt hier indirect dat jij gewoon geen wolf kan zijn?

De ene met een trol de ander offensief, keuze voor mij snel gemaakt.

Als je mij offensief noemt na die ene post, moet jij toch nog wel eens dat woordje gaan opzoeken denk ik ;). Of mijn posts met iets anders vergelijken. Dit is namelijk allesbehalve offensief, eerder een lichte vraag. Mensen die dit al als een aanval zien en dus Aran als enigzins verdacht zijn vrij gevaarlijk, of lijkt dit maar zo?

-Iemand die zorgvuldig aanvalt, niet agressief speelt, maar toch aanvalt;

Aanvallen kan ook op dag 0 hoor, het is niet omdat je nog meer dan genoeg tijd hebt, dat je die niet kan gebruiken om alvast wolfjes te gaan sporen? Of ben je achter te schermen bezig en zie ik daar gewoon niets van?
 

DeletedUser23053

Gast
Marcoknight lijkt me tot nu toe de beste kandidaat.



Dus je zegt hier indirect dat jij gewoon geen wolf kan zijn?



Als je mij offensief noemt na die ene post, moet jij toch nog wel eens dat woordje gaan opzoeken denk ik ;). Of mijn posts met iets anders vergelijken. Dit is namelijk allesbehalve offensief, eerder een lichte vraag. Mensen die dit al als een aanval zien en dus Aran als enigzins verdacht zijn vrij gevaarlijk, of lijkt dit maar zo?



Aanvallen kan ook op dag 0 hoor, het is niet omdat je nog meer dan genoeg tijd hebt, dat je die niet kan gebruiken om alvast wolfjes te gaan sporen? Of ben je achter te schermen bezig en zie ik daar gewoon niets van?

Ik vind Aran allerminst verdacht en ik heb ook nergens gezegd dat ik hem verdacht vind, dus vanwaar deze toevoeging?
 

DeletedUser

Gast
Misschien begrijp ik je gewoon helemaal verkeerd, dat kan natuurlijk ook. Maar kun je eens uitleggen waarom je me offensief noemt? Dan kan ik waarschijnlijk ook op die vraag antwoorden ;)
 

DeletedUser23053

Gast
Ik ruik iemand die dus graag een boerderijdier op de barbecue gaat gooien? Zeker gezien wolven niet worden gebarbecueed? Dus dit is complete zever. Tenzij je bedoelt dat je mij wilt gaan ophangen. Kunnen we alsjeblieft even wat redelijker gaan doen en niet per direct mij gaan lynchen, dat zou een beetje onder het niveau zijn. Het niveau is hier al laag, we moeten niet nog lager gaan zakken denk ik ;)

Ik heb hier en daar opgevangen dat mensen me wilden lynchen op Dag 1, ook al geldde het hier dan men gewoon moest winnen en mijn kwaliteiten kon testen, niet per se mij moeten verslaan. Ik pak liever de problemen bij de wortels aan. Ik zeg ook nergens dat je een wolf hebt, enkel dat het flauw is om mij te gaan barbecuen omdat ik een konijn ben.

Ik noem je offensief, omdat je meteen erop zat na Aran zijn trol.
Het is inderdaad niet aanvallend op een persoon, maar je geeft gewoon duidelijk aan wat er aan de hand is en wat jij ervan vindt. Dat is in mijn ogen een goede eigenschap voor een BM.
 

DeletedUser

Gast
Dus je mening geven over iets of iemand is hetzelfde als offensief zijn? Nu ben je verkeerd aan het interpreteren.
Het feit dat je dat een offensief noemt, daarvan neem ik aan dat je dat gelooft en dat je het daar mee eens bent, anders zou je het waarschijnlijk niet offensief noemen maar eerder zinloos geleuter. Vandaar denk ik dat jij iets van waarde hecht aan die 'aanval' waardoor ik niet per se denk dat jij Aran verdacht vind, maar wel dat je vrij snel iemand anders mening, die al dan niet gefundeerd is, zal volgen.
 

DeletedUser23053

Gast
Dus je mening geven over iets of iemand is hetzelfde als offensief zijn? Nu ben je verkeerd aan het interpreteren.
Het feit dat je dat een offensief noemt, daarvan neem ik aan dat je dat gelooft en dat je het daar mee eens bent, anders zou je het waarschijnlijk niet offensief noemen maar eerder zinloos geleuter. Vandaar denk ik dat jij iets van waarde hecht aan die 'aanval' waardoor ik niet per se denk dat jij Aran verdacht vind, maar wel dat je vrij snel iemand anders mening, die al dan niet gefundeerd is, zal volgen.

Nee, ik ga niet zomaar op iemand mee om te stemmen, maar als iemand met goede argumenten komt die beter zijn dan de dingen die ik zelf heb gevonden, natuurlijk ga ik dan met diegene mee, moet het dus wel met argumenten zijn en niet zoiets als "Ik denk dat ... wolf is"
 

DeletedUser5099

Gast
hey iedereen...

ten eerste veel s6 iedereen en voor de rest... neem me niet kwalijk, ik lees veel maar ben te nieuw om me direct te mengen in dit deel :)
ik zal al eerst trachten te volgen met het spel op zich :)

maar mij maakt het niet uit wie wat wil worden, ik niet iig, maar de rest gun ik het van harte


mvg cuprake
 

DeletedUser23960

Gast
hey iedereen...

ten eerste veel s6 iedereen en voor de rest... neem me niet kwalijk, ik lees veel maar ben te nieuw om me direct te mengen in dit deel :)
ik zal al eerst trachten te volgen met het spel op zich :)

maar mij maakt het niet uit wie wat wil worden, ik niet iig, maar de rest gun ik het van harte


mvg cuprake

voor mij geldt dit ook en als ik alles een beetje doorlees vallen er 2 dingen op.
1 iedereen is verdacht
2 iedereen die extra veel/weinig doet is extra verdacht.
en ik hoop dat er genoeg dieren blijven leven
 

DeletedUser

Gast
Gerben, omdat ik nog geen geschikte kandidaat heb gezien. En ik heb veel vertrouwen in mezelf
 

DeletedUser23442

Gast
Ik heb nog weinig goede redenen, laat staan argumenten gezien, over wie het beste burgermeester kan zijn...
Toch ga ik nu ik dit doorgelezen heb maar eens een stem uitbrengen.
Vraag me niet om een reden, gewoon gedaan op basis van mijn gevoel.

Als bm kies ik dan maar voor Aran-Galad

Als je vind dat dat een slechte keuze is geweest, overtuig me dan voor wie ik wel moet stemmen
 

DeletedUser22651

Gast
Ik vraag me af waarom Koning Konijn anderen soms bijna de woorden in de mond legt, of een post (bewust lijkt me) nét iets anders interpreteert dan dat bedoelt wordt. Paar voorbeelden hieronder. Ook zijn BM stem is niet beargumenteerd:


Marcoknight lijkt me tot nu toe de beste kandidaat.

Argumenten graag

Dus je zegt hier indirect dat jij gewoon geen wolf kan zijn?

Dit bijvoorbeeld. Nee koning konijn, dat zeg ik niet. Nu verwacht ik misschien wel een beetje: 'Dus je bent wél wolf?', maar omdat hij over niveau spreekt, denk ik niet dat hij zo hypocriet zal zijn.

Als je mij offensief noemt na die ene post, moet jij toch nog wel eens dat woordje gaan opzoeken denk ik ;). Of mijn posts met iets anders vergelijken. Dit is namelijk allesbehalve offensief, eerder een lichte vraag. Mensen die dit al als een aanval zien en dus Aran als enigzins verdacht zijn vrij gevaarlijk, of lijkt dit maar zo?

Nou, ik vond het anders wel erg hakkerig, beetje overbodig imo, jouw reactie op die trol.

Aanvallen kan ook op dag 0 hoor, het is niet omdat je nog meer dan genoeg tijd hebt, dat je die niet kan gebruiken om alvast wolfjes te gaan sporen? Of ben je achter te schermen bezig en zie ik daar gewoon niets van?

Als dit niet offensief is, weet ik het ook niet meer :)
Tuurlijk kun je alvast gaan sporen. Wederom: nergens gezegd van niet.

Misschien begrijp ik je gewoon helemaal verkeerd, dat kan natuurlijk ook. Maar kun je eens uitleggen waarom je me offensief noemt? Dan kan ik waarschijnlijk ook op die vraag antwoorden ;)

Bovenstaande posts. Wouter kan misschien nog een mooie aanvulling geven.

Dus je mening geven over iets of iemand is hetzelfde als offensief zijn? Nu ben je verkeerd aan het interpreteren.
Het feit dat je dat een offensief noemt, daarvan neem ik aan dat je dat gelooft en dat je het daar mee eens bent, anders zou je het waarschijnlijk niet offensief noemen maar eerder zinloos geleuter. Vandaar denk ik dat jij iets van waarde hecht aan die 'aanval' waardoor ik niet per se denk dat jij Aran verdacht vind, maar wel dat je vrij snel iemand anders mening, die al dan niet gefundeerd is, zal volgen.

Nee hoor, maar dit is wel het beste voorbeeld: je legt anderen de woorden hier in de mond. Nergens heeft hij gezegd dat een mening geven niet offensief kan zijn. Mijn aanvulling is daarop: met zinloos geleuter kun je zeker offensief zijn, en je mening kun je verbergen achter zinloos geleuter. Nu is dat wel een beetje zwaar natuurlijk, alsof er niets zinnigs uit je komt (phew, anders had je me dat wel onder de neus gewreven), maar die laatste zin is toch wel het mooist:
Je legt hier overduidelijk een link tussen wouter en mij. Wie kan anders die iemand zijn? Leg maar uit.
Nu, omdat het voor mij gewoon tunnelvisie is, denk ik niet dat je een lynch verdient. Niet met deze argumenten. Verdacht ben je imo zeker, maar bewezen wolf voor mij niet.
 

DeletedUser

Gast
Tussendoor even een mededeling van de spelleiding. Voor vanavond 20:30 verwachten wij van iedereen een burgemeesterstem in het topic, vetgedrukt en in het groen. Vanaf die deadline komen er geen nieuwe spelers meer bij, vanaf morgen is er een lynch en zijn speciale acties ook mogelijk. Alle acties die vandaag al zijn/worden ingestuurd blijven staan maar kunnen veranderd worden.
 

Araluen

Manticore
voor mij geldt dit ook en als ik alles een beetje doorlees vallen er 2 dingen op.
1 iedereen is verdacht
2 iedereen die extra veel/weinig doet is extra verdacht.
en ik hoop dat er genoeg dieren blijven leven

1: exact
2: verdient meer uitleg, als iemand veel zegt, is er ook meer kans dat hij/zij iets verdachts zegt. iets verdachts zeggen is dodelijk. weinig zeggen is vaak iets wat wolven doen, dus ook redelijk verdacht.
wolven zijn ook dieren! D:
 

DeletedUser22651

Gast
Ik zat te twijfelen tussen Aran-Galad en Koning Konijn, Aran heeft de keuze niet in zijn voorbeeld beslist aangezien hij die edit erbij zette.

Je zegt hier het negatieve van mij, en het positieve van Koning Konijn.

Ik vind Aran allerminst verdacht en ik heb ook nergens gezegd dat ik hem verdacht vind, dus vanwaar deze toevoeging?

Hier lijkt je gedachte te veranderen.

Ik noem je offensief, omdat je meteen erop zat na Aran zijn trol.
Het is inderdaad niet aanvallend op een persoon, maar je geeft gewoon duidelijk aan wat er aan de hand is en wat jij ervan vindt. Dat is in mijn ogen een goede eigenschap voor een BM.

Wouter, dit is heel verdacht. Je zet koning konijn op een voetstukje met je slappe BM-verklaring, en na hem daarna ergens op aan te spreken, kom je met die paradox dat hij toch een goede bm is. Ik acht je slim genoeg dat je dit met voorbedachte rade hebt gedaan. Waarschijnlijk op advies van Koning Konijn himself, om niet verdacht te lijken met z'n tweetjes.

Ik zeg toch al dat er voor mij 2 goede BM's zijn?
De ene met een trol de ander offensief, keuze voor mij snel gemaakt.

Oh, toch twee goeie bm's? :rolleyes:

1: exact
2: verdient meer uitleg, als iemand veel zegt, is er ook meer kans dat hij/zij iets verdachts zegt. iets verdachts zeggen is dodelijk. weinig zeggen is vaak iets wat wolven doen, dus ook redelijk verdacht.
wolven zijn ook dieren! D:

Wat een toevoeging...had liever een tumbleweed gezien
 

DeletedUser23053

Gast
Aran wat lig je nu allemaal slap te lullen...
Hoezo ben je het eigenlijk eens met Koning Konijn? Ik dacht dat je hem verdacht vond?
Je herhaalt nu namelijk bijna alles wat Koning Konijn al heeft gezegd.
En dan kom je aan met "Ow toch 2 goeie BM's" hoe vaak heb ik dat nu in godsnaam al niet gezegd, kleine tunnelvisie mijn jongen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan