• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WvW Konijneneditie: De Boerderij van Derk

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser21204

Gast
Anyway, ik bleek er dus tot op het laatste moment volledig naast te zitten bij Nissassa. Fijn.
 

DeletedUser21204

Gast
Koning had het niet anders kunnen zeggen ;)

Uhm, ok, fijn.
Maar, jij bent dus onze sleutel?
En op welke manier?
Want ik neem toch aan dat je ons dan verder kan helpen ofzo, dat hij dat bedoelt?
En dan zou ik toch zeggen dat je wat te melden zou moeten hebben ofzo?
 

DeletedUser15574

Gast
Niks tegelijkertijd, je stemt enkel op hem om jezelf te redden :p
Namelijk, "zoals ... al zei is .. erg verdacht" is geen reden.
Iemand is niet verdacht. Iemand wordt door iemand verdacht gevonden. En dus kan je niet zomaar even zeggen "zoals ... zegt is ... verdacht", maar moet je je redenen geven. Vooral als ik vermoed dat je die niet hebt, afgezien van het feit dat je jezelf ermee kan redden.

E: Zomaar ff geninja'd door de spelleiding :O Well done, Rabbid :O

Verder, jammer dat de lynch op Nissassa is gegaan.. Ik denk echt nog steeds dat hij goed is.. Maar ok, we zullen het zo zien..

Had was ook om mezelf te redden, maar gelukkig wel de goede keuze.
 

DeletedUser15574

Gast
Je blijft die "ook" volhouden? :p

Ik blijf die "ook" volhouden ja, ik had de andere 2 boerderijen een beetje doorgelezen en ik dacht dat koning konijn te vertrouwen was. Dat klopte dus ook nog, en natuurlijk was de hoofdreden mezelf redden.
 

DeletedUser21204

Gast
Ik blijf die "ook" volhouden ja, ik had de andere 2 boerderijen een beetje doorgelezen en ik dacht dat koning konijn te vertrouwen was. Dat klopte dus ook nog, en natuurlijk was de hoofdreden mezelf redden.

Oh wauw, dit lijkt op wat Eugor denkt.
Dat mensen die BM zijn of op een andere manier vertrouwd worden, helderziend zijn, en het altijd bij het juiste eind hebben.

Maar ok, de lynch was goed, dus alhoewel dit echt een flutreden is, ga ik er niet verder meer over doorzeuren.
 

DeletedUser21981

Gast
Oh wauw, dit lijkt op wat Eugor denkt.
Dat mensen die BM zijn of op een andere manier vertrouwd worden, helderziend zijn, en het altijd bij het juiste eind hebben.

Maar ok, de lynch was goed, dus alhoewel dit echt een flutreden is, ga ik er niet verder meer over doorzeuren.

Waar zeg ik dat? quote
Je zit nu al een aantal maal mij woorden in de mond te leggen. Ik wil nu ook wel bewijzen zien.
Verder zie ik jou toch al als wolf, want je spel in het vorige dorp was ook zwak te noemen.
En mensen kunnen ook met een lynch verdwijnen, niet alleen met een lunch. T gaat erom dat de mensen die jou verdachten niet meer leven en er met die verdenkingen nooit meer iets gedaan is. (spreek nu in meervoud, weet niet zeker of het er 1 of meer waren, maar iig 1)
 

DeletedUser

Gast
Ik post morgen een uitgebreidere post,moet vroeg naar bed. :O
Dat zou fijn zijn, jij bent denk ik de sleutel van dit 'verhaal'

Goede dag vandaag, jammer dat koning konijn dood is gegaan. Hopelijk kunnen we met deze doden ook meer kijken naar wie de andere wolf/wolven in dorpen Aart en Cees zijn, want er zit er minstens nog 1 in van elk dorp, mogelijk 2.
 

DeletedUser21204

Gast
Waar zeg ik dat? quote
Je zit nu al een aantal maal mij woorden in de mond te leggen. Ik wil nu ook wel bewijzen zien.
Verder zie ik jou toch al als wolf, want je spel in het vorige dorp was ook zwak te noemen.
En mensen kunnen ook met een lynch verdwijnen, niet alleen met een lunch. T gaat erom dat de mensen die jou verdachten niet meer leven en er met die verdenkingen nooit meer iets gedaan is. (spreek nu in meervoud, weet niet zeker of het er 1 of meer waren, maar iig 1)

En dat is dan helemaal mijn schuld? Want ik krijg ze in mijn eentje gelyncht ofzo? En ik ga dan ook echt het risico nemen ze te counteren zonder geldige argumenten?
Ik heb 1 iemand laten verdwijnen die mij aanviel, Archer, maar van zijn schuld was ik echt overtuigd. Als je dit niet kan begrijpen, moet je maar eens teruglezen in mijn posts, dan zie je dat hij echt enorm wolfish aan het doen was.
 

DeletedUser21981

Gast
En dat is dan helemaal mijn schuld? Want ik krijg ze in mijn eentje gelyncht ofzo? En ik ga dan ook echt het risico nemen ze te counteren zonder geldige argumenten?
Ik heb 1 iemand laten verdwijnen die mij aanviel, Archer, maar van zijn schuld was ik echt overtuigd. Als je dit niet kan begrijpen, moet je maar eens teruglezen in mijn posts, dan zie je dat hij echt enorm wolfish aan het doen was.

Nee. Maar het is meer een optelsom. Iemand die jou verdenkt gaat dood. Jij lijkt Nissassa te helpen overleven. Zelfs als iemand die hem verdacht dood gaat en hij eigenlijk nergens echt iets heeft gedaan wat de goedjes hielp, bescherm je hem.
Verder wacht ik nog op je quotes
 

DeletedUser21204

Gast
Nee. Maar het is meer een optelsom. Iemand die jou verdenkt gaat dood. Jij lijkt Nissassa te helpen overleven. Zelfs als iemand die hem verdacht dood gaat en hij eigenlijk nergens echt iets heeft gedaan wat de goedjes hielp, bescherm je hem.
Verder wacht ik nog op je quotes

Ja, ik vertrouwde hem. Ja, ik hielp hem overleven. En ja, ik heb nu wel door dat ik dat nooit had moeten doen. Maar hij claimde DO en ik burger en hij zei elke keer een wolf te hebben dusja dan maakte ik de 1e post en viel het meest aan want ik moest dan lunch zijn en niet de zogenaamde DO.. En ik dacht gewoon echt dat hij goed was, iedereen dacht dat uit Aart behalve MoonMonkey maar die zat fout met Koningin dus die geloofde niemand meer..
Die quotes zoek je zelf maar een paar posts terug, dat is te veel gedoe op een iPod (internettijd pc t/m 23:00)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan