• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

XvsX #2

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Hm, laat ik het ff makkelijker maken
Als ik tegen vanavond de poules nog niet heb worden jullie allemaal random ingedeeld :)
 

DeletedUser

Gast
WIj moeten alleen wachten tot frank en cynth een keuze maken, dus wij zullen wel inleveren, kan t via skype?
 

DeletedUser

Gast
Opdracht 5

Roulette
Poule 1
Melkvin
Genius
Kyra

Poule 2
ydeger
marco
POTG

Poule 3
Rabbid
Bezem
Tristan

Flashgame
Dit is het spelletje dat gespeeld zal worden. Probeer zo veel mogelijk punten te verzamelen doorheen de levels.
Spelers zijn: Mats, Cynthia, Vinie, Gerben, Initia en Animal
Puntenverdeling: 1 2 3 5 7 10
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
srr rabbid, we hebben telkens allemaal dat we er even zijn, en niet in 1 keer heel lang :p
 

DeletedUser

Gast
Even een bumpje enzo.
Overigens zijn alle Roulettes gespeeld, maar ik mis nog heeeel erg veel flashgame-scores (eigenlijk nog geen enkele echte score binnengekregen, tbh)
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Zal deze deadline de deadline van HG overtreffen? Of zal hij dat niet doen? Meer in de volgende post van HernamewasAlice! :O
 

DeletedUser10470

Gast
Zal deze deadline de deadline van HG overtreffen? Of zal hij dat niet doen? Meer in de volgende post van HernamewasAlice! :O

Of van de andere spelleider ;) Ik kan jullie vertellen dat de uitslag en het nieuwe spel er voor morgen 20:00 staat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan