• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

XvsX #2

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Alice is er atm niet, dan blijven er nog een paar vragen over natuurlijk:

- Waarom post Don de uitslag niet?
- Waarom zet je de deadline op een moment dat je zelf afwezig bent?
- Waarom geef je niet eens van tevoren in het topic aan dat je afwezig bent?
 

DeletedUser10470

Gast
Alice is er atm niet, dan blijven er nog een paar vragen over natuurlijk:

- Waarom post Don de uitslag niet?
- Waarom zet je de deadline op een moment dat je zelf afwezig bent?
- Waarom geef je niet eens van tevoren in het topic aan dat je afwezig bent?
Ik ben vergeten bij Alice te melden dat mijn laptop voor reparatie bij de Saturn is, ik kom dus het docje niet in gezien die bij mijn favorieten staat en Skype hier de berichten van zolang terug niet wilt inladen. Ik had het nu gepost als ik erin kwam, dit lukt echter niet.
 

DeletedUser

Gast
Kan ook niet aan de docjes van hieruit, vanavond zal er wel al een nieuwe opdracht staan.
Sorry dat ik zo plots wegging, dacht dat Don de rest wel zou regelen, maar blijkbaar had die zelf wat probleempjes...
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Ik ben vergeten bij Alice te melden dat mijn laptop voor reparatie bij de Saturn is, ik kom dus het docje niet in gezien die bij mijn favorieten staat en Skype hier de berichten van zolang terug niet wilt inladen. Ik had het nu gepost als ik erin kwam, dit lukt echter niet.

In dat geval post je dat er interne problemen zijn en men even geduld moet hebben voor de volgende deadline/uitslag/opdracht? Maar dan laat je het topic niet gewoon sterven?
 

DeletedUser10470

Gast
Klopt, had ik ook moeten melden. Momenteel staat het er zo voor:

07-04-2014 (Ma) Reparatie aangenomen bij Saturn Zaandam
08-04-2014 (Di) Reparatie ontvangen bij Saturn logistiek distributiecentrum
08-04-2014 (Di) Reparatie doorgestuurd naar Servicecenter Asus
10-04-2014 (Do) Er zaten kosten aan uw reparatie, er was een prijsopgave gemaakt.
11-04-2014 (Vr) De prijsopgave is niet akkoord. Het product zal ongerepareerd retour komen

Ik verwacht dat hij Maandag/Dinsdag terug is, dan ga ik er zeker naar kijken (Dus zorg ervoor dat je de individuele opdracht ook naar mij stuurt, anders heb je pech). Zodra hij terug is ga ik kijken.
 

DeletedUser

Gast
Opdracht 7

Voor deze opdracht blijven we een beetje in het thema van deze periode.
Ik heb over het forum een onbekend aantal paaseieren verstopt, het is aan jullie om deze te vinden. Dit is een teamopdracht. Per gevonden ei krijgt elke persoon in het team wel 5 punten toegekend. Zoek dus goed en grondig. Om een ei in te dienen moet je mij EN Don een link doorsturen (in PM, liefst) van het gevonden ei, en de plek waar je het gevonden hebt.
Ik ga er vanuit dat modjes tijdens dit spel niet zullen valsspelen!
Deadline valt volgende week zaterdag, om 21:00. Jullie hebben dus ruim een week de tijd om zo veel mogelijk eieren bij elkaar te sprokkelen.
Veel succes iedereen, en prettig pasen!

Voorbeeld van een ei dat verstopt zou kunnen zitten:
easter-egg-ornate-with-circles-Download-Royalty-free-Vector-File-EPS-15600.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Hoezo zouden we kunnen valsspelen Alice?
Tevens vind ik dit niet echt zo'n leuke opdracht, andere mensen die dit gevoel herkennen? ^^
 

DeletedUser

Gast
Hoezo zouden we kunnen valsspelen Alice?
Sommige zijn in posts geedit geweest...
Trouwens, er zijn anderen die hebben meegewerkt aan het verstoppen van paaseieren, dus als je er nog ergens een vindt bij een ander, ook doorgeven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan