• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

XvsX #2

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Zou dat ook zo zijn geweest mocht deze post van mij er niet zijn geplaatst? ^^
[17:48:03] Alice|Deviance: Don, als je er bent moeten we es gaan nadenken over de volgende opdracht voor XvsX

We zijn er mee bezig, ik heb het de voorbije dagen gewoon nogal druk gehad. Mijn excuses.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Dat is eigenlijk om de reden dat ik er binnenkort ook eentje wil openen xD
En bats ergens in een chat heeft gezet dat hij het toch niet meer zou afmaken ;)
 

DeletedUser

Gast
Opdracht 5 - Uitslagen

Roulette
Poule 1
Melkvin 36 => 18 ptn
Genius 37 => 19 ptn
Kyra 31 => 16 ptn

Poule 2
ydeger 25 => 13 ptn
marco 37 => 19 ptn
POTG 34 => 17 ptn

Poule 3
Rabbid 36 => 18 ptn
Bezem 27 => 14 ptn
Tristan 40 => 20 ptn

Flashgame
Enkel Mats (2433 pt) en Animal (lvl 1) hebben ingestuurd, Gerben kon het spel wegens technische problemen niet spelen en krijgt dus zijn teamgemiddelde (vv) aan punten. Al de rest krijgt dus geen punten.
mcg00 - 20 ptn
Animal - 17 ptn
Cynthia, Vinie en Initia - 0 ptn
Gerben - 18 ptn
 
Laatst bewerkt door een moderator:

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Flashgame
Enkel Mats (2433 pt) en Animal (lvl 1) hebben ingestuurd, Gerben kon het spel wegens technische problemen niet spelen en krijgt dus zijn teamgemiddelde (vv) aan punten. Al de rest krijgt dus geen punten.
mcg00 - 10 ptn
Animal - 7 ptn
Cynthia, Vinie en Initia - 0 ptn
Gerben - 18 ptn

Alice, dit is bullshit, er vielen lang niet zoveel punten te verdienen met de flashgames. Dus hoezo krijgt hij dan het gemiddelde? Dit slaagt op niets, en ik zou dit graag ook anders zien :/
 

DeletedUser

Gast
Idd, dit slaat nergens op. gerben krijgt nu meer punten dan hij zou kunnen krijgen omdat hij op vv staat, dat is wel erg krom.
 

DeletedUser10470

Gast
Opdracht 6

Mastermind
Elk team heeft 8 beurten om de code van 4 cijfers te raden. De getallen 1 t/m 9 zitten erin. Elke dag mogen alle leden een poging wagen in de teamchat. Het team krijgt dan terug te zien wat goed/fout was. Een Zwart bolletje is op de juiste plek, een rode is op de verkeerde plek. Niks betekend dat deze er niet in zit. De volgorde is met de klok mee (1), links boven naar links onder (4). En bij de getallen die jullie raden is nummer 1 onderaan, nummer 4 bovenaan. Als de code is geraden komt er een nieuwe code, totdat alle leden die dag zijn geweest. Per juiste code krijgen alle leden 3 punten. Het spel duurt tot volgende week zaterdag. Er zijn dus 10 dagen. Indien de leden een code niet op een dag raden wordt de dag erna dezelfde code gegeven
Het spel ziet er zo uit: http://i.imgur.com/mc4K9z1.png

Tevens speelt iedereen een individuele game voor dezelfde deadline:

http://gabrielecirulli.github.io/2048/

Succes :)
 

DeletedUser

Gast
Daar heeft rabbid een punt :X
Zowat alle flashgames zijn geïmproviseerd...
Nja, eigenlijk hadden we er een aantal opgeschreven om te gebruiken, maar als er dan ondertussen iets leuks komt voorbijrijden moet je dat ook niet laten liggen, he :O
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan