• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Handelsoorlog met de Russische Federatie het waard?

DeletedUser23442

Gast
Ok,

Kijk naar de zon. Als de zon iets dichterbij zou komen bij de aarde dan zijn we allemaal verbrand door de hitte. Als de zon ietsje verder is van de aarde dan zijn we net als een ijsblokje.
Kan jij mij dan zeggen hoe het kan dat het precies op de plaats staat dat wij alsnog goed kunnen leven op aarde?
Dus er is wel dergelijk een maker. Anders was het maar verf kwatsen die door elkaar zit.

Omdat de enige plek waar het voor ons mogelijk is om te zitten hier is.
De andere plekken is (voor zover ontdekt) geen leven mogelijk. Dus hadden we daar ook niet kunnen zitten.
Dus dat verklaart zeker niet je voorgaande argument, en is nog steeds geen bewijs.

(natuurlijk mag het dat het is wat jij geloofd, dat is prima. Maar het is geen bewijs)
 

DeletedUser

Gast
Het maakt een erg overtuigende case tegen het bestaan van een theistische god, dus is dat het waard? Dat verschilt van persoon tot persoon he, ligt aan de grootte van de oogkleppen.

Ik zal is puur lezen om in de voetstappen te zetten van een persoon die er niet in geloofd. ;)

Ik heb zelf wel dingen meegemaakt waardoor ik juist in geloof. ;)
 

DeletedUser2057

Gast
[video=youtube;XUTJKJHs4dQ]https://www.youtube.com/watch?v=XUTJKJHs4dQ[/video]
 

DeletedUser

Gast
[video=youtube;XUTJKJHs4dQ]https://www.youtube.com/watch?v=XUTJKJHs4dQ[/video]

Hij kan amper een normaal antwoord geven. -_-
Hij geeft iedere keer zijn eigen mening, Terwijl de journalist wel algemeen praat.

laat mij jouw zo vragen:

Geloof jij in geesten?

2e vraag is dan.

Hoe weet jij dat er zuurstof is?
Kan je het zien met je blote ogen?
 

DeletedUser2057

Gast
Hij kan amper een normaal antwoord geven. -_-
Hij geeft iedere keer zijn eigen mening, Terwijl de journalist wel algemeen praat.

laat mij jouw zo vragen:

Geloof jij in geesten?

2e vraag is dan.

Hoe weet jij dat er zuurstof is?
Kan je het zien met je blote ogen?

nee, ik geloof niet in geesten.

Ik weet dat er zuurstof is, omdat de inhoud van de lucht moleculair onderzocht is.

Overigens gaan we hier nu erg off-topic, dus ik stel voor dat we een religietopic zoeken en daar verdergaan ;)
 

DeletedUser

Gast
nee, ik geloof niet in geesten.

Ik weet dat er zuurstof is, omdat de inhoud van de lucht moleculair onderzocht is.

Overigens gaan we hier nu erg off-topic, dus ik stel voor dat we een religietopic zoeken en daar verdergaan ;)

U hebt gelijk. :) Het is de beste dat we een religie topic nemen. :p
 

DeletedUser

Gast
En de amerika haat erbij
goed gedaan
je bent een matige moslim

Wat heeft het met moslim te maken? (Hoe weet jij nou dat ik matig moslim ben?)
Ik haat helemaal geen Amerika, waar haal jij dat nou weer vandaan?
Ik zeg alleen dat Amerika zich te veel bemoeit met Europa terwijl Europa zich zelf wel kan redden door samen te werken.
 

DeletedUser22289

Gast
Amerika moeit zich in elk conflict, wat op het eerste zich goede invloeden heeft, maar op termijn hebben ze te veel macht en hebben ze gewoon landen in hun macht.
 

DeletedUser

Gast
Wat heeft het met moslim te maken? (Hoe weet jij nou dat ik matig moslim ben?)
Ik haat helemaal geen Amerika, waar haal jij dat nou weer vandaan?
Ik zeg alleen dat Amerika zich te veel bemoeit met Europa terwijl Europa zich zelf wel kan redden door samen te werken.

Elke moslim is matig
En Amerika en Europa zijn bondgenoten remember
 

DeletedUser

Gast
Elke moslim is matig
En Amerika en Europa zijn bondgenoten remember

Je scheert wel alle moslims dan wel over 1 kam.
Geen idee of jij iets tegen moslims hebt, Maar niet alle moslims zijn de zelfde. Dan kan ik ook andere religies erbij halen waar ik heel wat dingen kan opsommen. Oké Laten we terug gaan naar de tijd waar Amerika zich bemoeit met Europa Als je dat wilt?
 

DeletedUser

Gast
Je scheert wel alle moslims dan wel over 1 kam.
Geen idee of jij iets tegen moslims hebt, Maar niet alle moslims zijn de zelfde. Dan kan ik ook andere religies erbij halen waar ik heel wat dingen kan opsommen. Oké Laten we terug gaan naar de tijd waar Amerika zich bemoeit met Europa Als je dat wilt?
Alle religies zijn hetzelfde
Ze zijn slecht en dom
Amerika is een dom derde wereldland
Maar wel machtig helaas
 
Bovenaan