• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Handelsoorlog met de Russische Federatie het waard?

DeletedUser

Gast
Waarom denk je dat de burgers naar europa gaan dan.

Je volgt niet helemaal denk ik
Ze komen naar europa omdat wij ervoor hebben gezorgd dat het goed is. Ze mogen hier komen zolang ze maar niet denken dat het hier al van hen is :p. Anyway IS gaat daar nog lang voor miserie zorgen en Midden-Oosten gaat wss leeglopen
 

DeletedUser

Gast
Je volgt niet helemaal denk ik
Ze komen naar europa omdat wij ervoor hebben gezorgd dat het goed is. Ze mogen hier komen zolang ze maar niet denken dat het hier al van hen is :p. Anyway IS gaat daar nog lang voor miserie zorgen en Midden-Oosten gaat wss leeglopen

Heb jij vandaag nog de nieuws gelezen over Kinderbruid?
Vandaag is de tweede kamer ermee begonnen om een wet te creëren om tegen kinderbruid te vechten voor buitenlanders.(Binnenland is al verboden).

Midden oosten heeft nog steeds burgers hoor. Europa heeft een wet ingesteld dat vluchtelingen geaccepteerd moeten worden. (Net na de tweede wereldoorlog ingesteld). Daarom hebben we ook in Nederland normen en waarden toch?
 

DeletedUser

Gast
Ze mogen hier zolang ze niet janken over offerfeest enzo. Onze maatschappij, onze cultuur.
 

DeletedUser

Gast
Offerfeest? Waarom ben jij nou daar weer tegen?
Dit is wel van profeet Abraham. (Ibrahim). Dit is geen cultuur maar een religie zoals paasfeest.

Pasen is niet meer religieus
Dan, in belgie was er gejank over het niet meer onverdoofd slachten van dieren waar ik totaal voor ben. Sommige vluchtelingen vinden dat niet kunnen, dan zeg ik: blijf thuis.
Owja
GOD BESTAAT NIET
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Pasen is niet meer religieus
Dan, in belgie was er gejank over het niet meer onverdoofd slachten van dieren waat ik totaal voor ben. Sommige vluchtelingen vinden dat niet kunnen, dan zeg ik: blijf thuis.
Owja
GOD BESTAAT NIET

Wie ging er toen janken? De gelovige die offerfeest viert of de niet gelovige?
Ik zie nergens staan dat vluchtelingen problemen maken over offerfeest? (Ze zijn vluchtelingen, rennen voor hun leven om veiligheid te zoeken). Vluchtelingen zijn mensen zoals jouw en mij die een leven hadden in land van herkomst. alleen door gevaar zijn ze gevlucht.

Je zegt dat god niet bestaat, kan jij mij dan bewijs ervoor geven dat god niet bestaat.
Ik kan jouw wel een bewijs geven dat god wel bestaat. :)
 

DeletedUser

Gast
Wie ging er toen janken? De gelovige die offerfeest viert of de niet gelovige?
Ik zie nergens staan dat vluchtelingen problemen maken over offerfeest? (Ze zijn vluchtelingen, rennen voor hun leven om veiligheid te zoeken). Vluchtelingen zijn mensen zoals jouw en mij die een leven hadden in land van herkomst. alleen door gevaar zijn ze gevlucht.

Je zegt dat god niet bestaat, kan jij mij dan bewijs ervoor geven dat god niet bestaat.
Ik kan jouw wel een bewijs geven dat god wel bestaat. :)
Bewijs aub dat god bestaat
 

DeletedUser

Gast
Bewijs aub dat god bestaat

Ok.

Een schilderij, Kan die vanuit niks ontstaan? nee!!! Er moet iemand of iets zijn die dat schilderij gemaakt heeft.
Dat noemen wij een schilder. Een schilder ontwerp een schilderij.

Dus er is een schilder(god) die jouw gecreëerd heeft. Die de universum heeft gemaakt en leven hier heeft gegeven).
Ze zeggen dat er achter de zwarte gat niets is. Omdat ze zelf nooit hebben kunnen uitvinden dat er iets is.
Er is een begin en een eind. Dus ook de wereld heeft een begin en een eind.

Kijk maar naar de schilderijen. Na zoveel jaren wordt het oud en kapot.
 

DeletedUser2057

Gast
Ok.

Een schilderij, Kan die vanuit niks ontstaan? nee!!! Er moet iemand of iets zijn die dat schilderij gemaakt heeft.
Dat noemen wij een schilder. Een schilder ontwerp een schilderij.

Dus er is een schilder(god) die jouw gecreëerd heeft. Die de universum heeft gemaakt en leven hier heeft gegeven).
Ze zeggen dat er achter de zwarte gat niets is. Omdat ze zelf nooit hebben kunnen uitvinden dat er iets is.
Er is een begin en een eind. Dus ook de wereld heeft een begin en een eind.

Kijk maar naar de schilderijen. Na zoveel jaren wordt het oud en kapot.

Ken jij Dawkin's razor?
 

DeletedUser

Gast
Ok.

Een schilderij, Kan die vanuit niks ontstaan? nee!!! Er moet iemand of iets zijn die dat schilderij gemaakt heeft.
Dat noemen wij een schilder. Een schilder ontwerp een schilderij.

Dus er is een schilder(god) die jouw gecreëerd heeft. Die de universum heeft gemaakt en leven hier heeft gegeven).
Ze zeggen dat er achter de zwarte gat niets is. Omdat ze zelf nooit hebben kunnen uitvinden dat er iets is.
Er is een begin en een eind. Dus ook de wereld heeft een begin en een eind.

Kijk maar naar de schilderijen. Na zoveel jaren wordt het oud en kapot.
Als je een beetje wetenschappen begreep zou je snappen dat de oerknal veel beter is
Owja allah is zeker niet almachtig en goed anders zou de wereld er zo niet uitzien
 

DeletedUser

Gast
Als je een beetje wetenschappen begreep zou je snappen dat de oerknal veel beter is
Owja allah is zeker niet almachtig en goed anders zou de wereld er zo niet uitzien

Nou ALLAH heeft de duivel een tijdperk gegeven tot de eind der wereld(Niet bekend wanneer de eind der wereld is). Dus tot die tijd heeft de duivel de kans om alle mensen de slechte pad te wijzen. Terwijl ALLAH de mensen de rechte pad wijst.
Wetenschap is goed om te ontwikkelen maar zei weten niet zoveel als ALLAH. ;) Kan jij mij dan zeggen. Hoe een atheïst weet dat er geen god bestaat? En hoe weet hij/zij dat. kan jij mij dan ook vertellen hoe wij dan wel zijn ontstaan. (De oerknal is ontstaan en kom niet met uit het niets. want er is nooit niets. Er is altijd wel iets).

Ken jij Dawkin's razor?

Nee ken ik niet, Is dat een belangrijk persoon?
 

DeletedUser23442

Gast
Ok.

Een schilderij, Kan die vanuit niks ontstaan? nee!!! Er moet iemand of iets zijn die dat schilderij gemaakt heeft.
Dat noemen wij een schilder. Een schilder ontwerp een schilderij.

Dus er is een schilder(god) die jouw gecreëerd heeft. Die de universum heeft gemaakt en leven hier heeft gegeven).
Ze zeggen dat er achter de zwarte gat niets is. Omdat ze zelf nooit hebben kunnen uitvinden dat er iets is.
Er is een begin en een eind. Dus ook de wereld heeft een begin en een eind.

Kijk maar naar de schilderijen. Na zoveel jaren wordt het oud en kapot.

???Schilderijen hebben makers en gaan kapot, dus mensen en het universum moeten wel makers hebben en moeten wel kapot gaan???

Niet helemaal een waterdicht bewijs. Hoe weet je zeker dan dat voor een schilderij en het hele universum gelijke dingen gelden?
 

DeletedUser

Gast
???Schilderijen hebben makers en gaan kapot, dus mensen en het universum moeten wel makers hebben en moeten wel kapot gaan???

Niet helemaal een waterdicht bewijs. Hoe weet je zeker dan dat voor een schilderij en het hele universum gelijke dingen gelden?


Ok,

Kijk naar de zon. Als de zon iets dichterbij zou komen bij de aarde dan zijn we allemaal verbrand door de hitte. Als de zon ietsje verder is van de aarde dan zijn we net als een ijsblokje.
Kan jij mij dan zeggen hoe het kan dat het precies op de plaats staat dat wij alsnog goed kunnen leven op aarde?
Dus er is wel dergelijk een maker. Anders was het maar verf kwatsen die door elkaar zit.

Waarom wordt er steeds films enzovoort gemaakt met einde van de wereld, hoe weten mensen dat er een einde aan de wereld komt?

Waarom zou jij dan Nostradamus geloven of Einstein? hadden hun ook bewijzen?
 

DeletedUser2057

Gast
Is dat het waard dan? :p

Ik bedoel, Leer ik iets nuttigs van? Zou hij mij antwoorden geven die jij zelf afvraagt? :p

Het maakt een erg overtuigende case tegen het bestaan van een theistische god, dus is dat het waard? Dat verschilt van persoon tot persoon he, ligt aan de grootte van de oogkleppen.
 
Bovenaan