• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #170 - Spel of niet?

DeletedUser

Gast
Dus hierbij stem ik op Jaspenia :)

Tbh zijn wij ook wel actief als goedjes hoor. Mja, niet dat wij actief zijn. Lijkt enkel zo vanwege het grote contrast met de anderen.
DonFrank voor mij, liever een inactiefje die uiteindelijk toch wel zal doodvallen dan 1 van de mensen die het tenminste nog proberen.
 

DeletedUser22926

Gast
"Maar ik hoop inderdaad dat Heartlion snel reageert, want aan de ene kant wil ik hem niet zomaar eruit stemmen voor hij zich heeft kunnen verdedigen, aan de andere kant is het wel bijna deadline. "
Lol nee je zou maar een reden moeten hebben om mij eruit te stemmen bij wvw....
Vooral gezien deze fenomenale activiteit is het geen eens meer een challenge
 

DeletedUser23442

Gast
Kijk ik ben geen debiel Jasper dat wil ik als eerst zeggen. Daarnaast zijn mensen zoals jij kyra alice altijd wel wat actief als wolf.



Daarnaast is het doel van mn claim dat ik zegmaar toch burger ben en liever open kaart speel in dit soort situaties. Zon ondervraging maakt jou eigenlijk nog drie keer zo verdacht dan mij. En daarnaast nog wat: stem mij er maar gewoon uit dan is het gewoon inactiefjes killen voor de wolfjes!

Dus hierbij stem ik op Jaspenia :)

Ik mis een beetje het argument waarom je op mij stemt.

Wat is er precies verdacht aan dat we vragen stellen bij wat je doet? Moeten we wolven zoeken zonder te vragen dan?

En wat maakt mij dan verdachter dan Kyra die dezelfde vraag stelt?
 

DeletedUser22926

Gast
Tbh zijn wij ook wel actief als goedjes hoor. Mja, niet dat wij actief zijn. Lijkt enkel zo vanwege het grote contrast met de anderen.
DonFrank voor mij, liever een inactiefje die uiteindelijk toch wel zal doodvallen dan 1 van de mensen die het tenminste nog proberen.

Nu gaan noob bashen he nog verdachter! :p
 

DeletedUser23442

Gast
"Maar ik hoop inderdaad dat Heartlion snel reageert, want aan de ene kant wil ik hem niet zomaar eruit stemmen voor hij zich heeft kunnen verdedigen, aan de andere kant is het wel bijna deadline. "
Lol nee je zou maar een reden moeten hebben om mij eruit te stemmen bij wvw....
Vooral gezien deze fenomenale activiteit is het geen eens meer een challenge

Klopt, je moet een reden hebben om iemand eruit te stemmen.
Waar is jouw reden?
 

DeletedUser22926

Gast
Ik mis een beetje het argument waarom je op mij stemt.

Wat is er precies verdacht aan dat we vragen stellen bij wat je doet? Moeten we wolven zoeken zonder te vragen dan?

En wat maakt mij dan verdachter dan Kyra die dezelfde vraag stelt?
Nou ik vertrouw jou minder dan mijzelf

Kyra is een meisje
 

DeletedUser23442

Gast
Nou ik vertrouw jou minder dan mijzelf

Kyra is een meisje

Je vertrouwt mij minder dan jezelf, dat is logisch.

Maar is dat de enige reden dat je op me stemt?

Want ik vertrouw iedereen hier minder dan mezelf dus ja, dan maakt het niet uit op wie ik stem zonder verder argument alles wordt geaccepteerd?

En meisjes hebben minder kans om wolf te zijn dan jongens?
 

DeletedUser22926

Gast
Je vertrouwt mij minder dan jezelf, dat is logisch.

Maar is dat de enige reden dat je op me stemt?

Want ik vertrouw iedereen hier minder dan mezelf dus ja, dan maakt het niet uit op wie ik stem zonder verder argument alles wordt geaccepteerd?

En meisjes hebben minder kans om wolf te zijn dan jongens?

Hoe kan jij zo formeel zijn en blijven ?!

Andere reden heb ik niet ga ik niet op broeden
 

DeletedUser9104

Gast
Waarom is die deadline zo verdomd vroeg D:
Maargoed. Even snel stemmen dus. Gekko, want nummer 7 :O
 

DeletedUser21204

Gast
Oh ik zit niet echt op skype dezer dagen dus dacht laat ik maar gewoon open kaart spelen. verdacht he?

Trouwens ik ga denk ik op Alice stemmen. Ze zet een tonguitstekend smileytje bij haar 'veel inactiefdoden' bericht. Wolven zijn al snel actiever dan als je burger bent (gelukkig ben ik een actieve burger ;) ). Hierbij geniet alice van het aantal inactiefdoden - vooral goedjes. Dit is typisch wolven gedrag Alice!

Vreemd, tot nu toe dacht ik altijd dat jij wel een beetje hersens had... Mis gegokt, I guess.

Heartlion, uiteraard!!
Ik betwijfel of ik dit nog toe ga moeten lichten. Echt, wat the ****.
Ik mag aannemen dat hij trollt iig, want dit slaat compleet nergens op.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Na alles te lezen wat gezegd is zou ik normaal imra als volger bestemplen maar kyra en imra zijn eerder teamspeler dan alart dus het lijkt me wel logisch dat zij op dezelfde persoon stemmen. Na alles gelezen te hebben zal ik nog even wachten met mijn stem
EDIT: wait wut dl 20u ok dit zag ik niet aankomen
 

DeletedUser21204

Gast
Na alles te lezen wat gezegd is zou ik normaal imra als volger bestemplen maar kyra en imra zijn eerder teamspeler dan alart dus het lijkt me wel logisch dat zij op dezelfde persoon stemmen. Na alles gelezen te hebben zal ik nog even wachten met mijn stem
EDIT: wait wut dl 20u ok dit zag ik niet aankomen

We zijn atm aan het bellen en hij kwam net achter de deadline dus ik zei hem dat ie best op Heartlion kon stemmen en dan daarna terug kon lezen :p
 

DeletedUser22926

Gast
Vreemd, tot nu toe dacht ik altijd dat jij wel een beetje hersens had... Mis gegokt, I guess.

Heartlion, uiteraard!!
Ik betwijfel of ik dit nog toe ga moeten lichten. Echt, wat the ****.
Ik mag aannemen dat hij trollt iig, want dit slaat compleet nergens op.


Lol Kyra just stop please, wat een vreemde redenatie, niet van jou gewend. Je spreekt jezelf een beetje tegen hier.. Maar daarom vertrouw ik je wel meer, een wolf had beter zijn best gedaan, ook jij.
 

DeletedUser

Gast
We zijn atm aan het bellen en hij kwam net achter de deadline dus ik zei hem dat ie best op Heartlion kon stemmen en dan daarna terug kon lezen :p

Seems legit. Btw jullie zijn wss beide slecht of beide goed, anders had imra wel iets doms geclaimed. Zou ook niet de eerste keer zijn.
 

DeletedUser

Gast
Na alles te lezen wat gezegd is zou ik normaal imra als volger bestemplen maar kyra en imra zijn eerder teamspeler dan alart dus het lijkt me wel logisch dat zij op dezelfde persoon stemmen. Na alles gelezen te hebben zal ik nog even wachten met mijn stem
EDIT: wait wut dl 20u ok dit zag ik niet aankomen

Ik had dus precies hetzelfde toen Kyra het had over wvw, de avond is net begonnen en het is nu al deadline :p

Daarom stemde ik dus snel, zoals Kyra hierboven uitlegde. Ik kan nu niet zeggen dat ik er echt spijt van heb, want Heartlion gedraagt zich abnormaal. Die argumenten slaan gewoon nergens op.
 
Bovenaan