• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #175 - Wild West

DeletedUser26399

Gast
Heb speciaal al jullie namen niet gelezen, ik stem op Imrahil, ik hem geen vertrouwen in BM's, ook niet in RL trouwens, doen niets aan de problemen, zeker niet in de gemeente waar ik woon, ondanks zijn goedBM rapport volgens het Nieuwsblad
 

latdekat

Harpij
Heb speciaal al jullie namen niet gelezen, ik stem op Imrahil, ik hem geen vertrouwen in BM's, ook niet in RL trouwens, doen niets aan de problemen, zeker niet in de gemeente waar ik woon, ondanks zijn goedBM rapport volgens het Nieuwsblad

Enkel omdat Rabbid hem BM gemaakt heeft is hij sowieso slecht? Hij kan er toch ook niets aan doen dat hij BM is? En BM's zijn niet per se slechts hoor.
 

DeletedUser

Gast
Heb speciaal al jullie namen niet gelezen, ik stem op Imrahil, ik hem geen vertrouwen in BM's, ook niet in RL trouwens, doen niets aan de problemen, zeker niet in de gemeente waar ik woon, ondanks zijn goedBM rapport volgens het Nieuwsblad

Je weet dat als ik dood ga er een nieuwe BM komt hè? Jouw oplossing is dus gewoon altijd de BM doden totdat de wolven winnen?
 

DeletedUser21356

Gast
Wat is dit weer voor een slechte stem? Omdat Imrahil de BM is, is-ie sowieso slecht? Wat is dat voor een kromme redenering?
 

DeletedUser26399

Gast
Nee, ik vertrouw Imrahil niet, dat is alles, de BM is trouwens niet perse goed
 

DeletedUser21356

Gast
En waarom vertrouw je Imrahil niet? Misschien enige argumentatie?

De BM is ook niet per se Slecht hoor.
 

DeletedUser26399

Gast
Gewoon zijn reacties, ik ga nu niet meer reageren, vdr lst mee, ik moet trouwens gan slapen
 

DeletedUser21356

Gast
Dus je stemt eigenlijk gewoon random, als ik het goed begrijp?
 

latdekat

Harpij
Dit vind ik een meeloopstem, net als gisteren. Ik zie jou niet bepaald veel meer toevoegen? Sinds wanneer mag de pot de ketel verwijten dat hij zwart ziet? Je zegt dat je niet helemaal nieuw bent, dan denk ik dat je wel beter weet dan dit. De stem zelf veroordeel ik niet. Want je kan op Gekko stemmen met reden. Maar jij volgt alleen maar. Om je reëele identiteit te verbergen?

Let op: Je voegt er een stem aan toe, die wel eens bepalend zou kunnen zijn. (Los van het feit van Gekko verdacht is of niet) Stemmen is 1 van de basiselementen, ook in RL. Dat zou je al moeten weten, en een stem niet bepaald licht opvatten. En je loopt niet echt met iemand mee? Gisteren wou ik het nog onder de noemer nieuw plaatsen, nu kan ik dat niet mits dat je zelf dat argument probeert te weerleggen. Vandaag is het duidelijk. Je loopt erg gemakkelijk mee. Gisteren volgde je Rabbid gewoon. Kom nu niet af met onervarenheid, ook in RL heeft de BM niet altijd gelijk. Vandaag volg je op diegene die tot nu toe de meeste argumenten tegen zich heeft. Dit zijn duidelijke vormen van volgen hoor, probeer dat maar niet te ontkennen.

Ik vind Hippocampus nogal vreemd doen. Eerder heb ik al argumenten aangedragen, maar hier nog even:

-Hij volgt beide keren nogal snel en zonder al te veel argumenten. Het lijkt alsof hij er zich gemakkelijk vanaf wilt maken.
-Ik wilde het de eerste deadline onder nieuw klasseren, maar dat weerlegt hij zelf.
-Hij vat blijkbaar de lynch erg licht op, want het is maar een stem, zoals hij zegt, wat ook niet in RL gebeurd. Want ook daar is de lynch belangrijk. Het lijkt me alsof hij vind dat de lynch maar een detail is.
-Hij voegt (bijna) niets toe.

Ook Graecus doet vreemd, zelfs erg vreemd, maar deze deadline is het Hippocampus voor mij.
 

DeletedUser20542

Gast
Serieus? de hele dag lopen discussiëren over het feit dat watwas geen logische lynch is en alsnog krijgen we de stemmen niet over dat aantal (twee) heen? x)
Ik vind dat hier Hippocampus er ook weer op een negatieve manier uit springt. Feitelijk komt het door hem dat deze totaal overbodige lynch is gebeurd, terwijl hij volgens mij nadien nog actief is geweest in het topic.

Korte reacties, niet willen opvallen en in ieder bericht toch wel een vorm van sarcasme.
Ook de BM stem op Aran-Galad; "actief en niet op een rare manier". Het kan aan mij liggen, maar hij was zeker niet de enige actieve persoon die 'normaal' deed?

Om eerlijk te zijn was ik net thuis van een verjaardag en moest ik snel iemand kiezen. Ik spitte snel het topic door en Ydeger viel op mijn zijn reacties: korte reacties zonder al te veel inbreng.

Je lynch stem valt mij ook wel op:

" Speelt soort van mee, maar draagt toch bar weinig bij. Heeft zwakke stemmen qua onderbouwing. Gedraagt zich niet constructief. + reageert niet meer op mijn vraag. Wil er vooral niet uit springen.""
Afgezien van het gedeelte ''reageert niet meer op mijn vraag" zou er in mijn mening ook jouw naam kunnen staan.
- Korte reacties
- Wil niet opvallen
- Sarcasme
- Zwakke stemmen
- Niet constructief

Ik heb even autistisch een lijstje gemaakt van de dingen waar ik om word beschuldigd. Afgezien van het sarcasme (ik ben nou eenmaal een sarcastisch persoon en humor is een serieuze zaak) ben ik het er wel mee eens dat de dingen die hier opgenoemd worden er allemaal vrij wolfs uitzien. De vraag is dan, kloppen ze?

1. Ik maak korte posts en draag weinig bij
Mijn posts beschouwend (dat zijn er wel vrij weinig, klopt) lijkt het me toch duidelijk dat ik toch veel commentaar heb op anderen en vervolgens verwacht ik dan ook een weerwoord. Maar dat is blijkbaar te veel gevraagd, want ik heb op geen enkele opmerking tegenover een persoon een reactie gekregen. Ja, dan gaat het inderdaad lijken alsof ik geen bijdrage lever. Maar dat is dan meer een gebrek van de andere persoon. Jeroenmetdecijfertjes bijvoorbeeld, die me straal negeert, net als Graecus (nog steeds! omg, die reageert echt nergens op en hoopt dan maar dat hij uiteindelijk niet dood gaat. Dát is nog eens niet willen opvallen). Nou ja, wat ik maar wil zeggen is dat bijdrage niet van 1 kant komt, en omdat ik collectief genegeerd word is het zeker niet alleen mijn schuld dat ik weinig post.

2. Ik wil niet opvallen
Dat heeft ook met het vorige te maken. Oei, had ik net zo'n leuk systeem bedacht met 1 voor 1 alles verwerpen, maar eigenlijk staat alles wat ik kwijt wou al in de vorige alinea. Nou ja, lees die dan nog maar een keer.

3. Zwakke stemmen
Hier kan ik wel nog wat over kwijt.
Voor de BM stemde ik op Aran. Weet niet wat daar zwak aan is, hij was hartstikke actief en dat is hij nog. Dat vond ik uiterst prettig. Mijn argumentatie naast de stem ontbrak. Dat klopt, maar ik zat op mobiel toen en ik had geen zin om de standaard argumenten die ik hier al opnoem uit te typen.
Toen kwam gisteren mijn lynchstem op Graecus. Ik had eerst een beetje met Gekko gebabbeld [insert tunnelvisie: Gekko wordt ook verdacht!? We zijn vast samen wolf D:] en we waren het er wel over eens dat Graecus zich verdacht gedroeg, zie mijn argumentatie (daar sta ik nog steeds achter). En ik had al gezegd dat een lynch op WatWas me nutteloos leek, dus die wou ik ook vermijden.

Deze post zo eens beschouwend kan ik wel concluderen dat mijn stem vanavond naar Hippocampus of Graecus gaat. Als het Hippocampus wordt zal ik zo meteen nog wel wat uitleg geven.
 

DeletedUser

Gast
Ik ga dan toch voor Gekko vandaag. Ondanks wat hij zelf zegt denk ik nog steeds dat Hippo vanuit onervarenheid bepaalde beslissingen maakt.
 

DeletedUser21204

Gast
Dag 2
Gekko was lynch. Gekko was wolf.
Geen lunch.

Jaspenia vervangt Tristan.
Ydeger en Alice geven we nog één laatste kans, want die waren er nog wel af en toe en ik had maar 1 vervanger. Maar stem nog eens niet en je bent RIP.


Klaagmuur:
Kijk uit voor een g/s-koppel!
4103065179d77dfe8784bc12ccaeaf2c.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan