• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #175 - Wild West

DeletedUser

Gast
Persoonlijk ben ik het niet echt eens met deze massa-stemmen op Hippo, maar ach wat weet ik. Mijn gevoel wijst eerder naar Aran-Galad. Maarja, gevoelens kunnen bedriegen :x
 

DeletedUser

Gast
Dus je gaat zuiver op je gevoel af? Zonder ook maar enig bewijs?

Pretty much ja. Mja, mijn grootste punt is dat ik het nogal zwak vind van iedereen die nu op Hippo stemt en meeloopt, maar over Aran heb ik de minste info (gekeken naar al de spelers die op Hippo stemmen), en zo wss ook het slechtste gevoel. Vandaar.
 

DeletedUser20542

Gast
Vandaag op tijd

Hippocampus

Meer info volgt, ik wil niet alweer falen met de deadline.
 

DeletedUser21204

Gast
Dag 3

Hippocampus is lynch. Hij was burger.
Geen lunch.

Jeroen valt dood aan inactiviteit. Hij was burger.
 

DeletedUser21575

Gast
Iemand suggesties voor het ontbreken van een lunch voor 2 dagen? Misschien een inactieve wolf? Infectie? Lucky blokkades? Ik ben namelijk wel nieuwsgierig :)
 

DeletedUser26399

Gast
Ik ben ook nieuwsgierig waar het aan ligt, aan al die engels die er zijn vlamengel, slaapengel, beschermengel
 

latdekat

Harpij
Iemand suggesties voor het ontbreken van een lunch voor 2 dagen? Misschien een inactieve wolf? Infectie? Lucky blokkades? Ik ben namelijk wel nieuwsgierig :)

Ik vermoed dat het deadline 2 komt door een inactieve wolf, bescherm-, vlam- of slaapengel, cherubijntje, heks, of reiziger of nachtwaker. Of dorpsoudste. Best veel mogelijkheden eigenlijk. Deadline 3 vrees in toch dat er een infectie was.
 

DeletedUser26399

Gast
Weet ik veel, wrm ik niet gestemd heb gisteren voor de lynch, althans over de reden, ik heb niet gestemd omdat mijn stem als meelopen beschouwd zou worden en ik geen zin heb om de volgende lynch te worden
 

latdekat

Harpij
Weet ik veel, wrm ik niet gestemd heb gisteren voor de lynch, althans over de reden, ik heb niet gestemd omdat mijn stem als meelopen beschouwd zou worden en ik geen zin heb om de volgende lynch te worden

Iedereen stemde toen meeloperig, met reden, dat is toch geen reden om niet te stemmen? Of wou je je indekken, mits dat je wist dat Hippocampus niet slecht was?
 

DeletedUser26399

Gast
Nee, ik ben geen meeloper en ik heb geen verdachten momenteel
 

DeletedUser

Gast
Weet ik veel, wrm ik niet gestemd heb gisteren voor de lynch, althans over de reden, ik heb niet gestemd omdat mijn stem als meelopen beschouwd zou worden en ik geen zin heb om de volgende lynch te worden

Je hebt niet gestemd omdat dat als meelopen beschouwd zou worden? Aka je hebt niet gestemd omdat je je niet verdacht wou maken? Mja, ik kan er wel inkomen dat een goedje dit zou doen, maar de meeste mensen die niet willen meelopen om hun overlevingskansen te vergroten (niet meelopen -> minder verdacht) blijken later wolf. Voor een goedje maakt het vaak niet uit of hij verdacht overkomt of niet; voor een wolf betekent het alles.
 

DeletedUser26399

Gast
Als goedje met een sterke rol val je beter ook niet op of je krijgt een lynch, bijgevolg ik blijf liever onder de radar en help de goedje s subtiel, zodra ik deftige info binnenheb dat iemand een wolf is, smijt ik de volledige lijst er op en gaat ie er aan

Latdekat Motief geen, is gewoon een lege stem anders val ik dood
 

latdekat

Harpij
Als goedje met een sterke rol val je beter ook niet op of je krijgt een lynch, bijgevolg ik blijf liever onder de radar en help de goedje s subtiel, zodra ik deftige info binnenheb dat iemand een wolf is, smijt ik de volledige lijst er op en gaat ie er aan

Latdekat Motief geen, is gewoon een lege stem anders val ik dood

Mag ik vragen waarom? Je kon toch iets verzinnen of een stem op jezelf zetten? Dan snap ik niet waarom je dit doet.
 

DeletedUser20542

Gast
Nee, ik ben geen meeloper en ik heb geen verdachten momenteel
Ok, nu ben ik echt boos. Op dag 1 heb ik je lopen verdenken met een stem. En ik heb nog steeds geen reactie. Je negeert fucking iedereen (haat aan de censuur) en je praat alleen maar onzin. Inderdaad, dit is pure frustratie, maar boeie. Graecus tot je achter die lantaarnpaal vandaan komt.

En trouwens. Aeneas?
Vooruit, blijkbaar heb ik je compleet afgetroefd, maar geef dat dan ten minste toe. Ik heb mn best gedaan voor die verdediging, ok? Gimme een reactie.
 

DeletedUser

Gast
Graecus, tsja geen goede reden. Gewoon verdacht, en beetje raar gedrag. Naja, eigenlijk een beetje opsomming van alles. Negeren van vragen... het niet stemmen..etc..

edit: jij wint Yde, zo beter?
 
Bovenaan