• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #175 - Wild West

DeletedUser26399

Gast
Zal nog eenmaal uitleggen dat ik geen posts doe van 20regels en niet vaak, ik ben 13ga naar school, doe hobby's, kijk ook TV, speel gezelschapsspelletjes, maak huiswerk, studeer ... Wissel eens van agenda, als je werkt kan je over de middag pauze, in Nederland hoor je je app en ga je effe in de gangstaan en mis je een beetje les, in Vlaanderen, gaat dat niet
 

DeletedUser22651

Gast
Niets daarvan! Ik had de juiste argumentatie.

Vergeet niet dat dat nog niet betekent dat je een goedje bent. Voor hetzelfde geldt ben je deel van een g/s-koppel of iets van een premiejager/grafdelver
 

DeletedUser21575

Gast
Vergeet niet dat dat nog niet betekent dat je een goedje bent. Voor hetzelfde geldt ben je deel van een g/s-koppel of iets van een premiejager/grafdelver

Ik geef alleen aan dat het geen luck was. Maar dat ik oprecht aan het opletten was. Ik heb nooit gezegd dat het lynchen van een wolf bewijst dat je goed bent ;)
 

DeletedUser18177

Gast
Goed gekozen dus.
Denk dat Latdekat niet zo blij is dan zijn maatje is gelynchd.
 

DeletedUser18177

Gast
Mijn maatje? Bewijzen? Jij en Gekko kunnen perfect samen wolf zijn. Vergeet niet dat je voor mij nog steeds verdacht bent.

Jij bent voor mij juist zeer verdacht.
Twijfelde iets te hard in mijn opzicht over mijn stem.
 

latdekat

Harpij
Jij bent voor mij juist zeer verdacht.
Twijfelde iets te hard in mijn opzicht over mijn stem.

Ik heb zelf gezegd dat stemmen op Gekko met reden waren, alleen dat jij wel erg gemakkelijk volgde. Hier ging het niet over de stem zelf, maar meer over het feit dat je zomaar stemde op diegene die verdacht werd door andere zonder zelf er echt iets aan toe te voegen. Ook het feit dat je eergisteren gemakkelijk Rabdij volgde voor een domme reden. Je zei dat het maar een stem was, alsof dat je de lynch maar als een detail zag. Je voegt (bijna) niets toe. Moet ik nog veel meer redenen geven? Mijn stem was meer onderbouwd dan de jouwe. Overigens heb ik je je nog helemaal niet zien verdedigen tegen de argumenten die ik genoemd heb?
 

DeletedUser18177

Gast
Ik heb zelf gezegd dat stemmen op Gekko met reden waren, alleen dat jij wel erg gemakkelijk volgde. Hier ging het niet over de stem zelf, maar meer over het feit dat je zomaar stemde op diegene die verdacht werd door andere zonder zelf er echt iets aan toe te voegen. Ook het feit dat je eergisteren gemakkelijk Rabdij volgde voor een domme reden. Je zei dat het maar een stem was, alsof dat je de lynch maar als een detail zag. Je voegt (bijna) niets toe. Moet ik nog veel meer redenen geven? Mijn stem was meer onderbouwd dan de jouwe. Overigens heb ik je je nog helemaal niet zien verdedigen tegen de argumenten die ik genoemd heb?

Heb gistermiddag al een deel van deze 'argumenten' behandeld in mijn post.
Ik voegde niet veel toe omdat ik gewoon school had van vroeg in de morgen tot laat op de middag en ik beide avonden moest werken. En het is totaal niet licht, ik gaf mijn stem aan iemand die ook niet veel toevoegde aan het spel. En omdat ik zag dat er veel op hem werd gestemd gokte ik er ook op. Want 1 stem los heeft weinig waarde en dan zou je ergens anders over kunnen speculeren.

Echter ben jij bij mij hoofdverdachte nummer 1.
 

DeletedUser

Gast
Ik stem vandaag op Lat. Ik moet toegeven dat er geen hele sterke theorie tegenover staat, maar aangezien ik zometeen moet werken en niet voor de deadline terug ben moet ik maar stemmen zonder dat er echt een discussie heeft kunnen plaatsvinden. Deze stem komt vooral voort uit hoe ik momenteel tegen de feiten aan kijk.
We hebben gisteren onze eerste wolf gevangen. Gekko had op zich al best wel vroeg in de avond wat stemmen, dus voor de wolven was het sowieso opletten geblazen gisteren bij de lynch. Ik kan dus ook niet geloven dat ze random hebben gestemd op een of andere speler en de gok maar gewoon namen of Gekko overleefde of niet. Kortom, ik denk dat ze hebben geprobeerd invloed uit te oefenen. In zo'n verdeeld veld is dat in elk geval wat ik zou hebben geprobeerd. Maar waarom dan Lat? Om de simpele reden dat Heir al heel vroeg had gestemd, dus hij kon niet weten hoe de stand zou zijn voor de deadline. Lat stemde pas veel later, en zorgde er met zijn stem voor dat het 3-2 stond voor Hippo. Normaal zouden er dan 2 stemmen nodig zijn om Gekko te lynchen, alleen door mijn BM stem kon Gekko dood gaan. Daarom dus Lat.

En nu ga ik eten en werken.
 

latdekat

Harpij
Ik stem vandaag op Lat. Ik moet toegeven dat er geen hele sterke theorie tegenover staat, maar aangezien ik zometeen moet werken en niet voor de deadline terug ben moet ik maar stemmen zonder dat er echt een discussie heeft kunnen plaatsvinden. Deze stem komt vooral voort uit hoe ik momenteel tegen de feiten aan kijk.
We hebben gisteren onze eerste wolf gevangen. Gekko had op zich al best wel vroeg in de avond wat stemmen, dus voor de wolven was het sowieso opletten geblazen gisteren bij de lynch. Ik kan dus ook niet geloven dat ze random hebben gestemd op een of andere speler en de gok maar gewoon namen of Gekko overleefde of niet. Kortom, ik denk dat ze hebben geprobeerd invloed uit te oefenen. In zo'n verdeeld veld is dat in elk geval wat ik zou hebben geprobeerd. Maar waarom dan Lat? Om de simpele reden dat Heir al heel vroeg had gestemd, dus hij kon niet weten hoe de stand zou zijn voor de deadline. Lat stemde pas veel later, en zorgde er met zijn stem voor dat het 3-2 stond voor Hippo. Normaal zouden er dan 2 stemmen nodig zijn om Gekko te lynchen, alleen door mijn BM stem kon Gekko dood gaan. Daarom dus Lat.

En nu ga ik eten en werken.

Bon, ten eerste is het zo dat daarvoor niemand wist dat Gekko slecht was (wist, niet vermoedde). Ik gokte dus ofwel op een verkeerde persoon of Hippocampus is alsnog toch slecht. Ik heb niet zonder argumenten gestemd. Ik heb wat later gestemd omdat ik hippocampus nog de mogelijkheid wou geven om zich te verdedigen. Daarna heb ik dan toch mijn stem op hem gezet.
 

DeletedUser18177

Gast
Bon, ten eerste is het zo dat daarvoor niemand wist dat Gekko slecht was (wist, niet vermoedde). Ik gokte dus ofwel op een verkeerde persoon of Hippocampus is alsnog toch slecht. Ik heb niet zonder argumenten gestemd. Ik heb wat later gestemd omdat ik hippocampus nog de mogelijkheid wou geven om zich te verdedigen. Daarna heb ik dan toch mijn stem op hem gezet.

Ik had aangegeven dat ik geen tijd had die avond, dus beetje onzin dat je me extra tijd gaf om te reageren.
 

DeletedUser

Gast
Ik stem vandaag op Lat. Ik moet toegeven dat er geen hele sterke theorie tegenover staat, maar aangezien ik zometeen moet werken en niet voor de deadline terug ben moet ik maar stemmen zonder dat er echt een discussie heeft kunnen plaatsvinden. Deze stem komt vooral voort uit hoe ik momenteel tegen de feiten aan kijk.
We hebben gisteren onze eerste wolf gevangen. Gekko had op zich al best wel vroeg in de avond wat stemmen, dus voor de wolven was het sowieso opletten geblazen gisteren bij de lynch. Ik kan dus ook niet geloven dat ze random hebben gestemd op een of andere speler en de gok maar gewoon namen of Gekko overleefde of niet. Kortom, ik denk dat ze hebben geprobeerd invloed uit te oefenen. In zo'n verdeeld veld is dat in elk geval wat ik zou hebben geprobeerd. Maar waarom dan Lat? Om de simpele reden dat Heir al heel vroeg had gestemd, dus hij kon niet weten hoe de stand zou zijn voor de deadline. Lat stemde pas veel later, en zorgde er met zijn stem voor dat het 3-2 stond voor Hippo. Normaal zouden er dan 2 stemmen nodig zijn om Gekko te lynchen, alleen door mijn BM stem kon Gekko dood gaan. Daarom dus Lat.

Dat, OF de wolven gingen juist op Gekko meelopen juist vanwege de vroege lynch. Een wolf opofferen is niet zo'n heel vreemde tactiek.
 

DeletedUser21575

Gast
Vanwege het grote gebrek aan gesprek in dit topic word mijn lijstje verdachten niet echt bijgevuld. Ik ga daarom met mjn 2e keus (na gekko) en dat is Hippo. We hebben het er de afgelopen 2 dagen vaker over gehad, hij is voor mij momenteel het 'meest' verdacht. Hoe klein dat marge nu dan ook is.

Zoals eerder aangegeven zit ik nu in de bios. Dus ik kan helaas niet meer reageren voor de deadline. Succes vanavond met discussieren.
 

DeletedUser18177

Gast
Ik stem op Latdekat
Heb mijn twijfels over deze speler en dit ook wel een beetje duidelijk gemaakt.
Hij/zij twijfelt over mij terwijl ik niets kwaads in de zin hebt.
Ga er weer een avondje tussen uit, dus verklaringen zul je mee tot morgen moeten wachten.
 

DeletedUser

Gast
Ik stem op Latdekat
Heb mijn twijfels over deze speler en dit ook wel een beetje duidelijk gemaakt.
Hij/zij twijfelt over mij terwijl ik niets kwaads in de zin hebt.
Ga er weer een avondje tussen uit, dus verklaringen zul je mee tot morgen moeten wachten.

"Ohja mensen verdenken mij dus ik wacht wel een avondje voor ik uitleg geef".
 

DeletedUser22651

Gast
Ik stem vandaag op Lat. Ik moet toegeven dat er geen hele sterke theorie tegenover staat, maar aangezien ik zometeen moet werken en niet voor de deadline terug ben moet ik maar stemmen zonder dat er echt een discussie heeft kunnen plaatsvinden. Deze stem komt vooral voort uit hoe ik momenteel tegen de feiten aan kijk.
We hebben gisteren onze eerste wolf gevangen. Gekko had op zich al best wel vroeg in de avond wat stemmen, dus voor de wolven was het sowieso opletten geblazen gisteren bij de lynch. Ik kan dus ook niet geloven dat ze random hebben gestemd op een of andere speler en de gok maar gewoon namen of Gekko overleefde of niet. Kortom, ik denk dat ze hebben geprobeerd invloed uit te oefenen. In zo'n verdeeld veld is dat in elk geval wat ik zou hebben geprobeerd. Maar waarom dan Lat? Om de simpele reden dat Heir al heel vroeg had gestemd, dus hij kon niet weten hoe de stand zou zijn voor de deadline. Lat stemde pas veel later, en zorgde er met zijn stem voor dat het 3-2 stond voor Hippo. Normaal zouden er dan 2 stemmen nodig zijn om Gekko te lynchen, alleen door mijn BM stem kon Gekko dood gaan. Daarom dus Lat.

En nu ga ik eten en werken.

Jij bent voor mij juist zeer verdacht.
Twijfelde iets te hard in mijn opzicht over mijn stem.

Dit zaakje stinkt. Er wordt hier aan lat verweten dat hij de lynch heeft beïnvloed, en natuurlijk heeft hij dat meer gedaan dan de mensen die voor hem gestemd hadden, maar dat je invloed uitoefent op een lynch wil toch zeker niet zeggen dat je slecht bent? Misschien dacht lat wel echt dat hippocampus slecht is? In ieder geval is het zo dat ze aardig op elkaar aan het bashen zijn en dat hippo de stem van lat op hem niet in dank heeft afgenomen, en omdat risico vandaag te vermijden door weer op hem te stemmen, zou ik juist zeggen dat hippocampus iets in zijn schild voert. Latdekat heeft enkel gestemd op wat hem goeddunkt. Er is voor mij geen aanleiding om te denken dat hij dat deed om zijn medewolf te redden. De counter van hippo vind ik een heel stuk verdachter. Dat doet hij zichzelf eigenlijk een beetje aan op deze manier
 

latdekat

Harpij
Ik stem op Latdekat
Heb mijn twijfels over deze speler en dit ook wel een beetje duidelijk gemaakt.
Hij/zij twijfelt over mij terwijl ik niets kwaads in de zin hebt.
Ga er weer een avondje tussen uit, dus verklaringen zul je mee tot morgen moeten wachten.

Ik stem op Hippocampus

Hij stemt op mij, quasi zonder reden. Zucht. Opnieuw. De stem van Imra kan ik nog gedeeltelijk volgen, maar Hippocampus blijft raar doen. Hij geeft zelf meerdere keren aan dat hij het spel voor het grootste deel snapt. Om zichzelf beter te doen lijken? Eerste deadline stemt hij op WatWas, zogezegd de BM volgend omdat hij daarin wel vertrouwen had. Daarna stemt hij op Gekko, toen er al een aantal argumenten waren geuit, maar zelf voegt hij er geen aan toe. Sommigen gaan nu zeggen dat hij goed is mits dat Gekko slecht was. Maar het kan een tactiek zijn van een medewolf, hij kan een slecht hulpje of welp zijn, hij kan premiejager zijn, hij kan nog in een G/S-koppel zitten, ... Er zijn nog altijd mogelijkheden. Vandaag stemt hij op mij. Hij heeft zo zijn twijfels bij mij. Euhm ja? Het verschil is dat hij dat niet kan bewijzen, maar ik kan mijn beschuldiging tegen hem tenminste kan bewijzen met feiten. Ik kan me uiteraard niet alleen op feiten baseren, maar toch grotendeels. Hij voegt niets toe, maar gaat wel Gekko lynchen mede daarom, of alleen daarom. Dan vraag ik me af waar hij mee bezig is.
 
Bovenaan