• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel WvW #177 (poging 2!) Back to the Basics

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Vooralsnog stem ik nu dan maar op Rabbid. Ik vind het raar dat hij mij op een dergelijke manier verdenkt. De reden slaat gewoon nergens op en hij weet het zelf ook, dat is wat het verdacht maakt.

Het is inderdaad niet veel, maar het is in elk geval iets.

Lol, Imra dus x)
 

DeletedUser23442

Gast
Oeps dl vergeten D:

Pfff, of de wolven zijn inactief of er was weer sprake van een bescherm dingus...

Overigens valt het me op dat Nissassa en Jaspenia niet stemde voor de lynch en er vervolgens ook geen lunch was, weird.

Die vorige keer dat lunch niet doorging was ik er wel gewoon zoals je aan mn posts kunt zien ;)

En nu had ik ook wel al een lunch ingestuurd zodat ik hem niet kon vergeten toen ik vanmiddag wel 'actief' was
 

DeletedUser26004

Gast
Oeps dl vergeten D:



Die vorige keer dat lunch niet doorging was ik er wel gewoon zoals je aan mn posts kunt zien ;)

En nu had ik ook wel al een lunch ingestuurd zodat ik hem niet kon vergeten toen ik vanmiddag wel 'actief' was

Misschien lunch dan geblokt :p En ik kan tevens ook geen stem vinden van jou vandaag, maar er zit hier en daar nog wat water in m'n oog. I.i.g. was het meer om te plagen, maar dat zal je al wel door hebben gehad.

Verder bloeit er weer wat activiteit? Ik heb i.i.g.denk ik morgen wel een (aardige) theorie.
 

DeletedUser3159

Gast
De lynch is Ydeger. Hij was Jager
Hij mag voor de volgende deadline nog iemand neerschieten.

Er was vannacht geen lunch

Marcoknight valt dood aan inactiviteit. Hij was Burger

waarschuwing naar Rabbid en Vinie voor het 2x niet stemmen!
ook Donfrank en Imrahil moeten hun stemmingen in de gaten blijven houden, maar geloof dat ze dit nu wel door hebben ;)

Ik had me als reserve aangemeld hé :p
Verder blijf ik voorlopig stil :mad:
 

DeletedUser26004

Gast
Ik heb even het topic nog eens zitten doorlezen en eens zitten kijken of er toch niet ergens iets interessants uit te halen valt. En zodoende viel me oog op deze post:

Wil je het met de groep delen?

Edit: mijn BM stem gaat ook naar Imrahil. Waarom? Ik denk wel dat hij de nodige ervaring heeft om een goede BM te zijn

Ik heb even de laatste 10 potjes terug gezocht en research gedaan en daaruit blijkt dat jij in die potjes helemaal niet mee hebt gedaan. Kan uiteraard dat je langer geleden hebt meegedaan, maar goed, daar kon ik niks van vinden. Ik vraag mij dan ook af? Hoe kan je weten dat imra de benodigde ervaring heeft voor een BM schap? Of probeer je graag je mede wolf aan het burgermeesterschap te helpen?
 

latdekat

Harpij
Ik heb even het topic nog eens zitten doorlezen en eens zitten kijken of er toch niet ergens iets interessants uit te halen valt. En zodoende viel me oog op deze post:



Ik heb even de laatste 10 potjes terug gezocht en research gedaan en daaruit blijkt dat jij in die potjes helemaal niet mee hebt gedaan. Kan uiteraard dat je langer geleden hebt meegedaan, maar goed, daar kon ik niks van vinden. Ik vraag mij dan ook af? Hoe kan je weten dat imra de benodigde ervaring heeft voor een BM schap? Of probeer je graag je mede wolf aan het burgermeesterschap te helpen?

Uit potjes van nog langer geleden die ik een tijdje geleden gelezen heb, heb ik opgemerkt dat hij eerder ook meegedaan heeft. Het zal daardoor wel zijn dat hij Imra kent, Imra speelt het namelijk al redelijk lang.
 

DeletedUser21575

Gast
Wat was er nou met Imra en Rabbid? Willen de heren het nogmaals toelichten?
 

DeletedUser10470

Gast
Weinig reacties hier.

Is dit gewoon een counter zonder argumentatie, Rabbid?
 

DeletedUser

Gast
Wat was er nou met Imra en Rabbid? Willen de heren het nogmaals toelichten?
Rabbid verdenkt mij met een uitermate falende reden. Ik reageer er op met een stem op hem, want hij zou beter moeten weten dan die onzin. Daarna volgde de deadline.

Vervolgens is Rabbid zijn eerste en enige post na die deadline een stem op mij. Geen reden, geen bericht. Voor mij zegt dit dan ook wel genoeg over de partij waar hij bij hoort.
 

latdekat

Harpij
Ik denk dat Rabbid niet zomaar iets online gooide, maar dat hij ofwel iets niet mocht delen met iedereen, ofwel het weer zo'n poging is om reacties te sprokkelen. Uitleg is wel welkom.
 

DeletedUser21575

Gast
Ik k9lom net terug van een belangrijk netwerk event (waar ik een pitch won en een awesome chocolade oscar beeldje kreeg) waardoor ik niet eerder kon reageren. Maarja, jammer van de activiteit mensen. Zo kan ik geen gedegen stemmen zetten. En ik had eigenlijk wel zin in een actief wvw potje.

Jammer! Ik weet dus eigenljk weer niet wat ik moet stemmen, en ik zou het jammer vinden om rabbid er uit te stemmen zonder verdediging / toelichting van zijn kant uit, wamt dit is ook redelijk onkarakteristiek. Vandaar dat ik vandaag naar marco neig, omdat die helemaal niets bijdraagt. ( of was hij nou al dood) ik zoek het na deze post op.. x) 5 min to go en 1% batterij dus ik wil iig al gestemd hebben.
 

DeletedUser26004

Gast
Ik denk dat Rabbid niet zomaar iets online gooide, maar dat hij ofwel iets niet mocht delen met iedereen, ofwel het weer zo'n poging is om reacties te sprokkelen. Uitleg is wel welkom.

Hmm, ben ik neutraal in. Ik heb i.i.g. ook de benodigde info van mezelf. Ik ben namelijk heks en bij lunch 3, de dag waarop ydeger werd geslachtofferd, maar er geen lunch plaatsvond, heb ik rabbid gered met mn levensdrankje. Rabbid is dus een goedje.

En dan vraag ik mij af: imra wou die dag rabbid lynchen wat niet lukte. Raar dat hij daarna lunch zou zijn.

Ik zet mn lynch stem dan ook vanwege de "inside info" in op Imrahil.

Overigens beetje korte / vage uitleg. Ik zit hier 2 min voor de deadline snel te stemmen dus vandaar :p
 
Bovenaan